Eksperimentinis automobilis Mercedes-Benz F015 Luxury in Motion atspindi jautraus aiškumo dizaino filosofiją.

Dizaineriai siekia, kad įmonė būtų pasauliniu mastu pripažinta kaip prabangos prekės ženklas, nes prabanga yra daugiau nei automobiliai, tai – gyvenimo būdas.

Visas dėmesys skiriamas pagrindiniam Mercedes-Benz prekės ženklui, kurio dizaino filosofija sujungia jautrią prabangą ir modernią prabangą. Prabanga šiandien reiškia amžinybę, kuris yra daugiau nei mada. Tikra prabanga yra reta, todėl labai paklausi. Materialinės vertybės tampa vis mažiau reikšmingos, vis didesnę svarbą įgauna emocinė, autentiška patirtis ir poreikių mažinimas. Vis daugiau dėmesio skiriama ukštųjų technologijų ir tradicinio meistriškumo deriniui bei tikram džiaugsmui.

Jautraus aiškumo filosofija atveda mus iki taško, kuriame prekės ženklas reiškia emocijos ir intelekto bipoliariškumą. Dizaineriams geras dizainas turi būti gražus ir išmanus arba, kitaip tariant, karštas ir kietas. Mercedes-Benz gaminius lengva įsimylėti, kadangi jiems neįmanoma atsispirti – trumpai tariant, jie yra labai karšti. Jie simbolizuoja prekės ženklo branduolį, kurį iš vienos pusės sudaro Gottlieb Wilhelm Daimler, kitaip tariant ankstyvųjų lentyninių ir klasikinių automobilių era. Kita prekės ženklo branduolio dalis simbolizuoja santykį, kitaip tariant, Carl Friedrich Benz. Tai yra technologijos pagrindas – gaminiai yra kieti, kadangi viskas, kas su jais susiję, yra netikėta ir niekur anksčiau nematyta. Dizaineriai, remdamiesi šia filosofija, kuria ne tik automobilius, bet ir naują modernios prabangos pasaulį.

Dizaino filosofiją apibrėžia dizaino kodas. Jis paremtas šešiomis gairėmis, kurios interpretuojamos priklausomai nuo modelio. Tokiu būdu kiekviena gaminių grupė įgauna individualų charakterį, bet vis tiek yra atpažįstama kaip Mercedes-Benz.