Eksperimentinis automobilis Mercedes-Benz F015 Luxury in Motion atspindi jautraus aiškumo dizaino filosofiją.

Dizaineriai siekia, kad įmonė būtų pasauliniu mastu pripažinta kaip prabangos prekės ženklas, nes prabanga yra daugiau nei tik automobiliai, tai – gyvenimo būdas.

Visas dėmesys skiriamas pagrindiniam Mercedes-Benz prekės ženklui, kurio dizaino filosofija sujungia jautrią ir modernią prabangas. Būtent prabanga šiandien reiškia pastovumą ir ilgaamžiškumą, kuris yra daugiau ir aukščiau nei mada. Tikra prabanga yra reta, todėl labai paklausi. Materialinės vertybės tampa vis mažiau reikšmingos, vis didesnę svarbą įgauna emocinė, autentiška patirtis ir poreikių mažinimas. Vis daugiau dėmesio skiriama aukštųjų technologijų ir tradicinio meistriškumo deriniui bei tyram džiaugsmui.

Jautraus aiškumo filosofija atveda mus iki taško, kuriame prekės ženklas reiškia emocijos ir intelekto bipoliariškumą. Dizaineriams geras dizainas turi būti gražus ir išmanus arba, kitaip tariant, kaitinantis kraują ir stingdantis širdį. Mercedes-Benz gaminius lengva įsimylėti, kadangi jiems neįmanoma atsispirti – paprastai šnekant, jie kaitina kraują. Gaminiai simbolizuoja vieną prekės ženklo branduolo pusę, kurią sudaro Gottlieb Wilhelm Daimler arba ankstyvųjų lenktyninių ir klasikinių automobilių era.

 

Kita prekės ženklo branduolio dalis simbolizuoja santykį, kitaip tariant tai - Carl Friedrich Benz indėlis. Tai yra technologijos pagrindas – gaminiai stingdo širdį, kadangi viskas, kas su jais susiję, yra netikėta ir niekur anksčiau nematyta. Dizaineriai, remdamiesi šia filosofija, kuria ne tik automobilius, bet ir naują modernios prabangos pasaulį.
Dizaino filosofiją apibrėžia dizaino kodas. Jis paremtas šešiomis gairėmis, kurios interpretuojamos priklausomai nuo modelio. Tokiu būdu kiekviena gaminių grupė įgauna individualų charakterį, bet vis tiek yra atpažįstama kaip Mercedes-Benz.