
Po gaubtu: Vito Mixto automobilių uždaru kėbulu techniniai duomenys, matmenys ir masė.
Tausoja biudžetą.
Ekonomiški varikliai ypatingą dėmesį skiriant veiksmingumui.
Penki 4 cilindrų dyzeliniai varikliai su didelio slėgio bendros magistralės degalų įpurškimo sistema ir turbininiu pripūtimu – tai Vito Mixto ekonomiško ir tvaraus naudojimo pagrindas. 1,749 cm3 dyzelinį variklį galima įsigyti 2 veiksmingumo lygių, o 2,143 cm3 dyzelinį variklį 3 veiksmingumo lygių. Atsižvelgiant į variklį pasirenkami priekiniai ratai, galiniai ratai arba visų varančiųjų ratų pavara.
Išskirtinai Vito Mixto, su lengvojo automobilio registracija (M1) naudojamas dyzelinis variklis OM654, 1950 cm3. Dyzeliniai varikliai galimi 3 veiksmingumo lygių, su galinių ir visų varančiųjų ratų pavara, pasižymi puikiomis degalų suvartojimo vertėmis bei didele traukos jėga.
Varikliai ir sąnaudos.
[*] Daugiau informacijos apie oficialias kuro sąnaudas ir oficialias konkrečių modelių CO₂ emisijas naujosioms keleivinėms transporto priemonėms rasite visose pardavimo vietose, lankstinuke „Degalų sąnaudos, CO₂ emisijos ir elektros sąnaudos - naujųjų keleivinių transporto priemonių vadovas“ bei DAT (Deutsche Automobil Treuhand GmbH) svetainėje www.dat.de nemokamai.
[**] Vito Mixto su priekiniais varančiaisiais ratais, kurį galima registruoti kaip lengvąjį automobilį (M1), nuo 2018-06 tam tikrose rinkose laikinai bus neprieinamas.
[**] Vito Mixto su priekiniais varančiaisiais ratais, kurį galima registruoti kaip lengvąjį automobilį (M1), nuo 2018-06 tam tikrose rinkose laikinai bus neprieinamas.