Naujienos I Mercedes-Benz

Naujienos ir įvykiai.

Novatoriška „Mercedes-Benz Advanced Control“ (MBAC) sistema

Novatoriška „Mercedes-Benz Advanced Control“ (MBAC) sistema

Novatoriška „Mercedes-Benz Advanced Control“ (MBAC) sistema „Marco Polo“ paverčia išmaniu namu ant ratų. Naudojant MBAC sistemą, išmaniuoju telefonu galima valdyti „Marco Polo“ gyvenamąjį plotą: papildomą šildymą, stoglangį, elektra valdomą pakeliamą stogą, garso sistemą, apšvietimą, patikrinti skysčius, baterijos įkrovą ar šaldytuvo temperatūrą. Papildomą šildymą galima programuoti tam tikru laiku, taip tausojama energija ir aplinka, o „Marco Polo“ yra paruoštas kelionei bet kuriuo iš anksto nustatytu metu. Tas pačias sistemas galima valdyti ne tik išmaniuoju telefonu, bet ir automobilio centrinėje konsolėje įrengtu ekranu. Daugiau apie išmanųjį „Marco Polo": http://mb4.me/naFd4uiU
Daugiau apie išmanųjį „Marco Polo": http://mb4.me/naFd4uiU

Mikroautobusas su dirbtiniu intelektu

Mikroautobusas su dirbtiniu intelektu: į V klasę jau montuojama MBUX sistema Maždaug prieš metus buvo pristatytas atnaujintas „Mercedes-Benz“ V klasės modelis. Klientai pastebėjo subtiliai atnaujintą jo išvaizdą, naują spalvų paletę bei galėjo išmėginti dinamiškus ir efektyvius variklius, modernią 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę bei didelę vairavimo asistentų gamą. O dabar pamėgtieji V klasės mikroautobusai bus komplektuojami su naujausia dirbtinio intelekto informacine sistema „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX). Didžiausias MBUX privalumas yra intuityvus jos valdymas – daugelį funkcijų galima nustatyti balsu. Sistema supranta daugelį frazių kaip „Switch the radio on“ (liet. „Įjunk radiją“), „Swich on the seat heating“ (liet. „Įjunk sėdynių šildymą“), kurias ištarus automobilis akimirksniu įvykdo duotas komandas. MBUX taip pat supranta ir netiesiogines komandas, pavyzdžiui, pasakius „I am cold“, automobilio salone bus padidinta oro temperatūra.
Daugiau apie naująją V klasę: http://mb4.me/20WGHN9r

„Mercedes-Benz Citan" ekonomiškumas

 

Mažųjų mikroautobusų „Mercedes-Benz“ – furgone „Citan“, – montuojami naujos kartos OM 608 dyzeliniai varikliai. Jie – dar efektyvesni nei ankstesnieji, vartoja mažiau degalų ir į aplinką išmeta mažesnes CO₂ emisijas. Kas paverčia furgonų variklius tokiais efektyviais? Pagerinti variklio komponentų parametrai: dyzelino purkštukai degalus dabar įpurškia net 2 000 bar slėgiu, tai – 25 proc. daugiau nei ankstesni. Elektromagnetiniu būdu kontroliuojami purkštukai turi 8 angas, o vieno darbinio takto metu degalai į kamerą įpurškiami iki 6 kartų. Iš ketaus pagamintas variklio blokas yra lengvesnis, tačiau tvirtesnis. Aliumininė variklio galvutė dabar – žemesnė, į ją taip pat integruotas įsiurbimo kolektorius. Tai didina degalų naudojimo efektyvumą ir didina variklio ilgaamžiškumą – tai dalykai, dėl kurių žmonės ir renkasi „Mercedes-Benz Citan“ furgonus. O ką sako skaičiai? „Citan Tourer 111 CDI“ su 116 AG ir 260 Nm pasiekiančiu varikliu vartoja 4,6–4,8 l/100 km degalų. Geresnius parametrus nelabai pavyktų įsivaizduoti.
Daugiau apie naująjį Citan: http://mb4.me/7lyk13J7

25 metai inovacijų: „Mercedes-Benz Sprinter“ švenčia savo gimtadienį

Dėl jo sėkmės „Sprinter“ tapo viso furgonų segmento, kurio bendrasis svoris nuo 3,0 iki 5,5 tonos, sinonimu.

Nuo 1995 m. jis visada nustatė naujus ekonomiškumo, saugos ir universalumo standartus - nuo pirmosios iki dabartinės kartos

Šiandien, praėjus ketvirčiui amžiaus, dabartinė karta vis dar atspindi etaloną. Be tokių nesenstančių vertybių, kaip kokybė, patikimumas, ekonomiškumas ir patogumas, dabartinis „Sprinter“ taip pat reiškia tinklą ir ryšį bei, kaip „eSprinter“, taip pat ir vietinį transportavimą be taršos.

1995: Furgonas numato ateinantį dešimtmetį

1995 m. „Mercedes-Benz Sprinter“ pristatė ultramodernų mikroautobusą, idealiai tinkantį logistikos iššūkiams. Diskiniai stabdžiai priekiniuose ir galiniuose ratuose, stabdžių antiblokavimo sistema ABS, įskaitant automatinį stabdžių diferencialą ABD, labiau aerodinamišką kėbulą, mažomis sąnaudomis ir daugeliu kitų naujovių, „Sprinter“ nustatė saugos, efektyvumo ir patogumo standartus ir tapo vertas legendinio T1 įpėdinis. 

Nuo pat pradžių naujasis mikroautobusas pasirodė esąs tikrai talentingas: jis buvo parduodamas kaip važiuoklė, platforma ar savivartis, atitinkamai su įgulos kabina ar viena kabina, kaip skydinis furgonas ir kaip įgulos autobusas su penkiomis ar devyniomis sėdynėmis, su žemu ar aukštu stogu. Važiuoklės bazės svyravo nuo 3000 iki 4025 milimetrų. Iš pradžių leistina bendroji masė buvo 2590, 2800 arba 3500 kilogramų.  Šie pasirinkimai buvo optimalūs daugeliui taikymo sričių, pavyzdžiui, statybvietėje, prekyboje, keleivių vežime, taip pat priešgaisrinės ir gelbėjimo tarnybose. 

2006 m.: Nepaprastai pažangi ir žymiai didesnė talpa

Pardavęs daugiau nei 1,3 mln. „Sprinter“ mikroautobusų, 2006 m. „Mercedes-Benz“ pasiūlė naują „Sprinter" : nors anksčiau jau buvo labai platus variantų asortimentas, klientai dabar galėjo prieiti prie individualiai pritaikyto sprendimo praktiškai bet kokiems poreikiams patenkinti. 

Nauja transporto priemonė pasižymėjo daugybe naujovių: pavyzdžiui, ypač plačios bagažinės stumdomos durys, ypač aukštas stogas ir ketvirtas kėbulo ilgis. Varomosios jėgos buvo dar labiau optimizuotos naudojant naują variklių seriją ir naują 6 bėgių greičių transmisiją dyzeliniams variantams. Taip pat buvo patobulinta stabdžių sistema „ADAPTIVE ESP“ su išplėstinėmis funkcijomis ir pakeista krovimo koncepcija transporto priemonės salone. Naujos savybės taip pat buvo plataus pagrindo padangos užpakalinėje ašyje, skirtos 4,6 tonos variantui, „biksenono“ priekiniai žibintai su statiniais posūkio ir posūkio žibintais, oro pagalvės vairuotojui ir keleiviui, „PARKTRONIC“ sistema ir daug daugiau.

2013 m .: daugiau išvesties, daugiau saugumo

Efektyvus važiavimas ir daugybė naujovių, toliau tobulinamas „Sprinter“. Efektyvumo paketas su ECO vairavimo pagalbiniu siurbliu, ECO paleidimo / sustabdymo funkcija ir ilgas galinės ašies santykis. Dėl naujausios variklio technologijos, turinčios SCR technologiją, „Sprinter“ buvo pirmasis mikroautobusas, kada nors įvykdęs „Euro VI“ išmetamųjų teršalų standartą. Be išplėstinės mobilumo garantijos ir 7 greičių automatinės transmisijos 7G-TRONIC PLUS, klientai turėjo dar daugiau įrangos variantų. Vėl buvo ypač akcentuojamas saugumas: „Sprinter“ dabar buvo pirmasis furgonas, standartiškai aprūpintas „Crosswind Assist“ . Adaptyvi „Highbeam Assist“, „Lane Keeping Assist“, „Blind Spot Assist“ ir „COLLISION PREVENTION ASSIST“ yra tik keletas funkcijų, kurios išskyrė „Sprinter" iš konkurentų.

2018 m .: su dar vienu disko variantu ir intelektualia jungtimi

Trečioji „Sprinter“ karta buvo pirmoji modelių serija, 2016 metais įkūnijanti „Mercedes-Benz Vans adVANce“ filosofiją, kaip išsamių mobilumo sprendimų teikėją. Čia derinamas progresyvus dizainas ir patogumo bei saugos ypatybės, paprastai pastebimos tik lengvuosiuose automobiliuose. Platus tinklų sujungimas su internetu yra revoliucinis: „Mercedes PRO connect“ paslaugos ir daugialypės terpės sistema MBUX („Mercedes-Benz“ vartotojo patirtis) nurodo taškus ateities kryptimi ir sukuria naujas galimybes valdyti didelį automobilių parką. Ši paslauga leidžia internetu valdyti užsakymus ir praktiškai realiuoju laiku rasti informaciją apie transporto priemonę, tokią kaip vieta ar priežiūros intervalai.

Platus „Sprinter“ variantų asortimentas išlieka įspūdingas: daugiau nei 1000 skirtingų dabartinio „Sprinter“ versijų galima sukonfigūruoti vien pagal galimus kėbulus, važiuokles, pavaros koncepcijas, tonažą ir įrangos detales. Nuo 2018 m. variklį taip pat galima pasirinkti daugiau dėl pirmą kartą pasiekiamos priekinių ratų pavaros ir jai sukurtų dviejų transmisijų bei 9 pavarų automatinės transmisijos su keitikliu. 

Daugiau apie išmanųjį „Sprinter": http://mb4.me/6e9uAhdy

Pristatytas naujasis„Mercedes-Benz eVito Tourer“

 

„Mercedes-Benz Vito“ sėkmė grindžiama stipriosiomis jėgomis, tokiomis kaip universalumas, lankstumas ir subalansuotas kainos ir kokybės santykis. Plačiai atnaujinta, naujoji versija dabar yra dar patrauklesnė. Svarbiausi dalykai yra „eVito Tourer“ išmetimas (bendras energijos suvartojimas: 26,2 kWh / 100 km; bendras išmetamas CO2 kiekis: 0 g / km) su 421 km atstumu, taip pat naujos, efektyvios ir galingos keturių cilindrų dyzelinės kartos OM 654 variklių šeima. Nauji produktai ir funkcijos pramogų ir pagalbos sistemose, taip pat patobulinti dizainai.

„eVito Tourer“ su 150 kW įveikia 421 km atstumą

Naujos kartos OM 654 variklis

Oro pakaba AIRMATIC

Didesnė sauga dėka DISTRONIC

Patobulinta atbulinės eigos kamera

Skaitmeninis galinio vaizdo veidrodis

Patobulintas automobilio vidus ir nauji sėdynių užvalkalai

Naujos radiatoriaus grotelės

Nuo pat jo pristatymo Vitorijoje (Ispanija) gaminamas „Mercedes-Benz Vito“ buvo įvairiapusio vidutinio dydžio furgono pavyzdys. Nuo jo pristatymo 2014 m. rudenį buvo parduota daugiau nei 508 000 šio trečiosios kartos automobilio vienetų. Dėl savo universalumo „Vito“ yra nusistovėjęs partneris mažų ir vidutinio dydžio įmonių, ypač tų, kurios turi iki penkių transporto priemonių.

 

 Tiekimo data Lietuvoje dar nėra patvirtinta.

Daugiau apie furgonus Vito: http://mb4.me/KZCWcmYJ

10 faktų apie naująjį „Mercedes-Benz Vito“ ir „eVito Tourer“

 

Kaip amatų, prekybos ir paslaugų specialistas „Mercedes-Benz Vito“, savo sėkmės recepte sujungia universalumą, lankstumą bei subalansuotą kainos ir kokybės santykį.
Atnaujinimas yra dar patrauklesnis dėl naujų galingų keturių cilindrų dyzelinių variklių. Pagalbos sistemų, informacijos ir pramogų naujovės, taip pat dizaino atnaujinimai užbaigia modelio atnaujinimą.
„eVito Tourer“ nustato savo segmento standartus - iki 150 kW, 362 Nm sukimo momentą ir 421 km įveikiamą atstumą.
Kintamos ir nuolatinės srovės įkrovimas

90 kWh akumuliatorių galima įkrauti naudojant nuolatinę srovę (DC) arba kintamąją srovę (AC). Maksimali įkrovimo galia yra 110 kW. „EVito Tourer“ gali būti įkraunamas nuo 10–80 proc. vos per 45 minutes

OM 654 keturių cilindrų dyzelinis variklis yra galingesnis ir efektyvesnis nei anksčiau. Naujoji variklio modifikacija taip pat pasižymi mažesniais triukšmo ir vibracijos lygiais.
Naujasis dizianas yra iškart atpažįstamas: naujos radiatoriaus grotelės su integruota „Mercedes-Benz“ žvaigžde.
Naujoji „AIRMATIC“ pneumatinė pakaba savarankiškai reguliuoja kiekvieno rato amortizaciją ir prisitaiko prie esamos vairavimo situacijos - didesniam saugumui ir patogumui.
Interjeras taip pat yra patobulintas: tvirtas ir elegantiškas „Caluma“ audinys, naujos orlaidės bei centrinis prietaisų skydas, pasižymintis itin aukšta kokybe.
SAUGA

Naujajame „Vito“ yra trylika saugos ir pagalbos sistemų. Iš jų „Active Brake Assist“ ir „DISTRONIC“ „Vito“ furgonuose yra panaudojamos pirmą kartą.
Iki 9 sėdimų vietų
Paruošta beveik bet kokiam pritaikymui: dėl savo lanksčios sėdynių konfigūracijos „Vito Tourer“ ir „eVito Tourer“ gali būti naudojami kaip furgonas nuo penkių iki devynių sėdimų vietų.
CLEAR VIEW Visada aiškus vaizdas gale: skaitmeninė galinio vaizdo kamera perduoda vaizdą iš naujos didelės skiriamosios gebos kameros galiniame lange į ekraną.
PRAMOGOS Naujajame informacinių sistemų ir pramogų portfelyje yra skaitmeninis radijo imtuvas (DAB +) su 7 colių jutikliniu ekranu, taip pat „Apple CarPlayTM“, „Android AutoTM“ su „Audio 30“ ir „Audio 40“ sistemomis.

Daugiau apie furgonus Vito: http://mb4.me/KZCWcmYJ

Naujoji „Mercedes-Benz T-Class" - kompaktiškas miesto mikroautobusas šeimoms ir aktyvaus laisvalaikio entuziastams.

„Su naująja „Mercedes-Benz“ T klase mes pasiūlysime transporto priemonę, leidžiančią šeimoms ir aktyviai sportuojantiems žmonėms žengti į „Mercedes-Benz“ pasaulį. Šie klientai ieško patrauklių, praktiškų ir kompaktiškų transporto priemonių - būtent šiuos reikalavimus įvykdo naujoji T klasė, -  sako Marcus Breitschwerdt ,„ Mercedes-Benz Vans “vadovas.

T klasė iš pirmo žvilgsnio bus aiškiai pastebima kaip „Mercedes-Benz“ šeimos narė ir pasižymės neabejotinai tipiškomis prekės ženklo savybėmis.

 

„Mercedes-Benz Vans“ yra transporto priemonių tiekėjas mažų, vidutinių ir didelių gabaritų mikroautobusų segmentuose, tenkinantis visus klientų reikalavimus dėl reikalingos erdvės. Dabar nedidelė mikroautobusų platforma bus naudojama kuriant naują transporto priemonę, pritaikytą šeimų poreikiams ir kartu tinkančią aktyvaus laisvalaikio entuziastams. Kaip ir V klasė, sėkminga vidutinio dydžio segmente, nuo 2022 m.  pirmojo pusmečio „Mercedes-Benz Vans“ taip pat siūlys nedidelį mikroautobusą privatiems klientams. Šio naujo modelio klasė žymima „T-Class“.