Heading

Close X
Menu
Išorė Naujojo G 580 su EQ technologija išorė. Šio G klasės elektromobilio išorėje į kultinį dizainą sklandžiai įsilieja modernūs akcentai. Klasikinį legendinio visureigio siluetą papildė šiuolaikiški elementai, pavyzdžiui, „Black Panel“ radiatoriaus grotelės su animuota šviesos diodų juosta. Modelio evoliuciją atskleidžia patrauklaus stačiakampio dizaino galinė dalis su atsarginiu ratu ir aerodinaminiai ratlankiai. Tai G klasės palikimas, pritaikytas elektromobilių erai.
Kitas
Perž.
    „Black Panel“ radiatoriaus grotelės su animuota šviesos diodų juosta Dailus juodos spalvos elementas, kurį subtiliai pabrėžia šviečianti šviesos diodų juosta, unikaliai priderintas prie solidžios G klasės elegancijos.



    Aerodinaminiai ratlankiai Aerodinaminiu požiūriu optimizuoti ratlankiai padidina efektyvumą ir našumą, kartu suteikdami automobilio dizainui elegantišką ir modernų akcentą.







    Stačiakampis dizainas Naujas elegantiškas dizainas, pabrėžiantis galinės dalies estetiką ir kartu užtikrinantis optimalų funkcionalumą.




    Apsauginės juostos G klasės išorinės apsauginės juostos dailiai papildo ikoniškąjį dizainą. [1].

    [1]Papildomai pasirenkama įranga, priklausomai nuo konfigūracijos.






    Salonas Naujojo G 580 su EQ technologija salonas.

    Naujo dizaino vairas

    Close

    Naujo dizaino vairas

    Naujas daugiafunkcis, prabangaus ir ergonomiško dizaino vairas, aptrauktas napos oda, su daugiafunkciais jutikliniais mygtukais ir papildomu šildymu. Po ranka – pavarų perjungimo svirtelės dinamiškam ir įtraukiančiam vairavimui.

    "OFFROAD COCKPIT"

    Close

    "OFFROAD COCKPIT"

    Šį G klasės visureigį važiuojant bekele valdyti dar patogiau dėl "OFFROAD COCKPIT" su unikaliu ekranu ir valdymo bloku. Šis įrenginys leidžia vairuotojui stebėti ir valdyti diferencialo blokavimo modulius ir LOW RANGE nustatymus, užtikrinant sklandų ir nuotykingą važiavimą bekele.

    "G-ROAR"

    Close

    "G-ROAR"

    "G-ROAR"[1] akustiškai pabrėžia ypatingą šio G klasės elektromobilio charakterį – tiek viduje, tiek išorėje. Be interaktyvių važiavimo garsų, „G-ROAR“ lydi ir kitus procesus, pavyzdžiui, įkrovimą.

    [1] Papildomai pasirenkama įranga, priklausomai nuo konfigūracijos.

    Naujausios kartos MBUX

    Close

    Naujausios kartos MBUX

    Naujausios kartos MBUX – patobulinta pažangi informacijos ir pramogų sistema su galingu dar spartesniu procesoriumi, didelės raiškos plačiu ekranu, intuityvia vartotojo sąsaja, balso asistentu ir pilnu navigacijos bei ryšio paslaugų komplektu.

    „Permatomas“ variklio gaubtas

    Close

    „Permatomas“ variklio gaubtas

    Važiuodami bekele, galite matyti virtualų, tiesiai priešais jūsų automobilį esančios zonos vaizdą. Tai leidžia užtikrintai važiuoti bekele ir saugiai manevruoti aplink kliūtis. Įvertinus pagal kameros vaizdus, variklio gaubtas medijos ekrane atrodo permatomas[1]. Tokiu būdu priekyje esančio kelio vizualizacija padeda pasirinkti optimalų kelią, kuriuo reikia važiuoti.

    [1] Papildomai pasirenkama įranga, priklausomai nuo konfigūracijos.




    Galimybės bekelėje Tiesiog neprilygstama ir unikali bekelės ikona. G klasė išsiskiria neprilygstamomis galimybėmis važiuojant bekele ir pasižymi pažangiomis funkcijomis, leidžiančiomis įveikti stačias įkalnes, gilias brastas ir sudėtingus šlaitus. Tvirta konstrukcija ir sudėtinga visų varančiųjų ratų sistema užtikrina puikų stabilumą ir valdymą sudėtingo reljefo vietovėse.
    Kitas
    Perž.
      "eDrive" Sukimo momento nukreipimo sistema atskirai valdo kiekvieno rato sukimo momentą. Šis elektrinis G klasės visureigis yra beveik nesustabdomas bekelėje: išmanioji sistema visada nukreipia sukimo momentą į sukibimą turinčius ratus ir užtikrina geriausią varomąją jėgą. Automobilyje su „eDrive“ sistema šalia kiekvieno rato yra atskiras elektrinis variklis, užtikrinantis tikslų sukimo momento nukreipimą. Kelyje galėsite mėgautis itin veržliu, tačiau stabiliu valdymu.


      "ELECTRIC DYNAMIC SELECT" Su „ELECTRIC DYNAMIC SELECT“ sistema galėsite vienu mygtuko nuspaudimu keisti važiavimo režimą. 5 važiavimo programos keičia pavaros, pakabos, vairavimo ir kitas charakteristikas. Pasirinkę specialias bekelės programas „Trail“ ir „Rock“, galėsite be vargo įveikti sudėtingo reljefo vietoves. Vairo pavarų perjungimo svirtelėmis taip pat galima reguliuoti stabdymo energijos rekuperaciją.





      Standi galinė ašis Naujoviškos konstrukcijos G klasės visureigio galinė ašis turi „De Dion“ tipo pakabą. Konstrukcija turi atskirus pusašius, todėl galinius elektros variklius galima tvirtinti tiesiai prie važiuoklės. Taip užtikrinama, kad nepriklausomai nuo pakabos judesių ratai išlaikytų vienodą išvirtimo ir suvedimo kampą, o tai pagerina stabilumą ir valdymą.


      Apsauginė anglies plokštė Elektrinio G klasės visureigio dugno apsauga yra pagaminta iš sumaniai suderintų medžiagų, kurių sudėtyje yra anglies. Tai padidina standumą, palyginti su alternatyviais gaminiais iš plieno ar aliuminio, be to, užtikrina ilgalaikę apsaugą nuo korozijos ir sumažina svorį. Dugno apsaugos plokštė yra 26 milimetrų storio, sveria apie 58 kilogramus, o prie rėminės konstrukcijos tvirtinama daugiau kaip 50 plieninių varžtų.



      Rekuperacija Išmani energijos atgavimo sistema padeda maksimaliai pailginti važiavimo trukmę. Su vairo svirtelėmis galima reguliuoti automobilio energijos kaupimą ir panaudojimą. Sistema išmaniai prisitaiko prie eismo sąlygų, greičio apribojimų ir kitų veiksnių, užtikrindama sklandų ir efektyvų važiavimą.

      Rėminė konstrukcija su integruotu akumuliatoriumi, užtikrinanti žemą svorio centrą Pažangi G klasės inžinerija. Legendinis kopėčių tipo rėmas buvo pritaikytas elektromobiliui, integravus akumuliatorių. Dėl šios konstrukcinės naujovės gerokai pažemėjo automobilio svorio centras, todėl pagerėjo pusiausvyra ir sklandžiau važiuojama.

      Susisiekite. Turite klausimų apie naująją elektrinę G klasę? Atsiųskite mums užklausą ir mes netrukus su jumis susisieksime.