„Grow up“. – Naujos kartos istorijos.

Mercedes-Benz, pasitelkusi „Grow up.“, sukūrė naują rinkodaros komunikacijų pagrindą. Įmonė, pristačiusi penkis kompaktiškų šeimos automobilių modelius, sukūrė išsamiausią asortimentą per visą prekės ženklo istoriją.

„Grow up“. – Naujos kartos istorijos.

Mercedes-Benz, pasitelkusi „Grow up.“, sukūrė naują rinkodaros komunikacijų pagrindą. Įmonė, pristačiusi penkis kompaktiškų šeimos automobilių modelius, sukūrė išsamiausią asortimentą per visą prekės ženklo istoriją.

Tarp augimo ir miesčioniškumo.

Tarp augimo ir miesčioniškumo.

Pasitelkus daugiau nei 100 vaizdo įrašų ir 90 gyvenimo būdo bei gaminių nuotraukų, iki šių metų pabaigos bus pasakotos naujos kartos istorijos.

Tėvas ir sūnus stovi priešais B klasės Sports Tourer.
GLA, apsupto trijų jaunuolių, vaizdas iš priekio ir iš šono.
Mergina, sėdinti ant GLA galinės sėdynės.

Šios kampanijos metu didžiausias dėmesys skiriamas žmonėms, įtampos tarp augimo ir miesčioniškumo fone įkūnijantiems naujų kompaktiškų automobilių gyvybingumą. Vienas iš pagrindinių veikėjų yra JAV reperis A$AP Rocky. Kampanija prasidės 2017 m. kovo pradžioje. Interneto svetainėje www.mercedes-benz.com/growup suinteresuotieji gali rasti ne tik išsamią informaciją apie gaminius, bet ir gauti skirtingoms rinkoms pritaikytą turinį, kuriame integuojami, pavyzdžiui, specialūs „WhiteArt Edition“ modeliai.

Daugiau modernumo, progresyvumo ir dinamiškumo.

Daugiau modernumo, progresyvumo ir dinamiškumo.

„‚Grow up.‘ yra ne vien didelio masto gaminių grupės reklaminė kampanija. Dar vienas kampanijos siekis yra integruoti į Mercedes-Benz prekės ženklą dar daugiau modernumo, progresyvumo ir dinamiškumo“, - teigia Mercedes-Benz keleivinių automobilių rinkodaros viceprezidentas dr. Jens Thiemer, kalbėdamas apie kampanijos ketinimus. „Pasitelkę ‚Grow up.‘ mes interpretuojame tradicines vertybes ir vertinimus Mercedes-Benz atžvilgiu bei parodome jų dabartinį aktualumą X ir Y kartoms. Mes kartu su agentūra Antoni pristatome netradicinę ‚Grow up.‘ reklaminę kampaniją, kuri dėl savo nuoseklios skaitmeninės formos ir turinio mechanikos iš pirmo žvilgsnio nėra panaši į reklamą.“

Jauna, savimi pasitikinti karta.

Jauna, savimi pasitikinti karta.

Kampanijos pagrindą sudaro svetainėje www.mercedes-benz.com/growup patalpinti penki filmai, skirti penkiems kompaktiškų šeimos automobilių modeliams. Filmai pasakoja jaunų žmonių brendimo moderniame amžiuje istorijas su visais pakilimais ir nuosmukiais. Vienas filmas, pavyzdžiui, pasakoja apie du draugus, kurie po kivirčo ir mėnesį trukusios tylos galiausiai supranta, kad tvirta draugystė išgyvena net ir didžiausius sunkumus.

Dvi merginos sėdi ant A klasės sedano stogo.

Apdovanojimą pelniusio Švedijos režisieriaus Gustav Johansson filmai pasižymi jaunatviška ir autentiška dvasia. Jokio dirbtinio apšvietimo, nesurežisuota vaidyba ir iš pažiūros natūralus automobilių pasirodymas. Taigi, šia kampanija siekiama nustebinti ir papasakoti apie Mercedes-Benz pasaulį, kuris įkvepia jaunos ir savimi pasitikinčios Grown ups“ kartos prekės ženklo pažinimą.

Naujas modernios prabangos veidas.

Naujas modernios prabangos veidas.

Šį naujos kartos jaunuolių požiūrį į gyvenimą įkūnija amerikiečių reperis A$AP Rocky. Filme apie CLA kupė pasakojama negirdėta istorija apie jo kaip muzikanto ir mados ikonos iš Harlemo kilimą iki pasaulinio pripažinimo. Mano gyvenime visada buvo nesėkmių. Viskas priklauso ne nuo to, kiek kartų krisi, o nuo to, kiek kartų pajėgsi atsikelti, - pasakojo A$AP Rocky.

A$AP Rocky ir mergina sėdi ant CLA kupė galinės sėdynės.

"Turi keisti savo gyvenimą tol, kol galiausiai tau nusišypsos sėkmė.“

A$AP Rocky apie savo gyvenimo filosofiją.

Kiti filmo veikėjai yra aktorė Lucy Walters, aktorė ir režisierė Julia Morrison, aktorė ir režisierė Anna Zahn, visiems žinomas „House of Cards“ aktorius John Rue ir fotografė Alice Moitié. 25-erių metų prancūzė taip pat yra atsakinga už motyvus. Ji pritaiko reklaminės kampanijos skleidžiamą žinią prie savo mėgstamos naujos rūšies vintažinės estetikos. Kampanija prasideda kovo pradžioje televizijos reklamose, kurių metu bus rodomos visos penkios istorijos.

Tėvas ir sūnus kalbasi sėdėdami priešais paplūdimį.
Deja, pageidaujamo vaizdo įrašo šiuo metu nėra. Pabandykite dar kartą vėliau.
Peržiūrėti iš naujo