Strich-Acht

1968 metų sausio mėn. pristatoma Mercedes-Benz vidurinės klasės „naujoji karta“. Pagal pristatymo metus prigijo ir visuotinai žinoma pravardė „Strich Acht“ – aštuoniukė.

Faktai

Gaminių grupė

W 114, W 115

Gamybos laikotarpis

1968-1973

Kėbulai

Sedanas
kupė
aštuonių vietų sedanas
šasi su daliniu kėbulu

Vienetų skaičius

Iš viso 1 919 056, iš jų
1 833 442 sedanai
67 048 kupė
9 895 aštuonių vietų sedanai
8 671 šasi su daliniu kėbulu

Techninė raida


Įstrižinė pasukama ašis

Techninė raida


Įstrižinė pasukama ašis

Pati ryškiausia konstrukcinė naujų modelių detalė buvo vadinamoji įstriža pasukama ašis. Taip Mercedes-Benz serijinis modelis pirmą kartą įgijo nepriklausomos važiuoklės svirties galinę ašį. Kruopštus kūrimo darbas užtikrino žymiai geresnes važiavimo charakteristikas, neprarandant važiavimo komforto.

Mercedes-Benz Strich-Acht ratų ašies vaizdas.

Mercedes-Benz Strich-Acht sedano 200–250 tipų apatinė pusė, 1967–1973 metai.

Modelių apžvalga


Šeši tipai pradinėje modelių paletėje

Modelių apžvalga


Šeši tipai pradinėje modelių paletėje

Pradinė modelių paletė siekė nuo 200 D su 55-PS keturių cilindrų dyzeliniu varikliu iki 220 ir 230 bei 250 su 130-PS šešių cilindrų karbiuratoriaus varikliu.

Aukščiausios kokybės modelis, 250 tipas ir vėlesni tipai 280 ir 280E, visi turėjo dvigubą bamperį priekyje. Tuo šešių cilindrų W114 tipai išsiskyrė jau savo išore.

200 tipo iš W 115 gaminių grupės vaizdas iš šono

Mercedes-Benz 200 tipas iš W 115 gaminių grupės

250 tipo sedano vaizdas iš šono

Mercedes-Benz 250 tipo sedanas

Tolesnė kėbulų raida


Išorinė apdaila

Tolesnė kėbulų raida


Išorinė apdaila

Dar 1968 metų lapkritį tipų programą vainikavo kupė modeliai 250 C ir 250 CE. Tai buvo premjera: pirmą kartą kupė versiją galima buvo įsigyti ir vidurinės klasės.

Dar ryškesniu charakteriu pasižymėjo aštuonių vietų sedanai, kurie buvo pristatyti 1968 metų gruodį, su apie 650 mm ilgesniu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų ir trimis sėdynių eilėmis. Buvo pagaminta beveik 10 000 sedanų ir daugiausia jie buvo naudojami taksi, kelionių organizavimo įmonių, skrydžių bendrovių, konsulatų ir įvairių tarnybų. Beveik 78 % dyzelinių variklių dalis aštuonių vietų automobiliuose buvo atitinkamai didelė.

Tradiciškai sedanus ir ilguosius sedanus galima buvo rinktis su daliniu kėbulu, kuriuos gamintojai šalies viduje ir užsienyje siūlė kaip skubiosios pagalbos, kombinuotus arba kitus specialios konstrukcijos automobilius.

1972 metų balandį sedanų modelių asortimentą papildė 280 ir 280 E tipai. Abiejuose buvo įrengtas naujai sukonstruotas šešių cilindrų variklis, kuris karbiuratoriaus versijoje išvystydavo 160 AG, o variklyje su įpurškimu 185 AG. Atpažįstami buvo naujieji aukščiausios kokybės modeliai ir be tipo lentelės: be 250 tipo naudojamo dvigubo bamperio priekyje, šie sedanai vieninteliai gaminių grupėje turėjo iki ratlankių siekiantį galinį bamperį bei du išmetamuosius vamzdžius.

Kupė vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz kupė

280 C, 280 CE tipų vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 280 C, 280 CE, 1972 metai

220 D, 230 D tipo vaizdas iš priekio.

Mercedes-Benz 220 D ilgasis tipas arba 230 ilgasis tipas, 1968 metai

220 D ilgojo tipo vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 220 D ilgasis tipas arba 230 D ilgasis tipas, 1968 metai

200, 220 D arba 230 tipo kaip skubiosios pagalbos automobilio vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz reklama: „kai reikia specialios paskirties - Mercedes-Benz“, Mercedes-Benz 220, 220 D arba 230 tipo skubiosios pagalbos automobiliai, Myzeno kėbulo konstrukcija

280 arba 280 E tipo išorės vaizdas.

Mercedes-Benz 280 arba 280 E tipas, 1972 metai

Dviejų 280 arba 280 E tipų vaizdas iš priekio.

Mercedes-Benz 280 / 280 E tipas iš W 114 gaminių grupės

Visa informacija apie Strich-Acht

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Strich-Acht išorės vaizdas

Visa informacija apie Strich-Acht

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Istorija tęsiasi

123 gaminių grupė

Paveikslėlyje pavaizduotas 123 gaminių grupės Mercedes-Benz išorės vaizdas.

Istorija tęsiasi

123 gaminių grupė

Visiškai naujos konstrukcijos tipo gaminių grupė, techniškai orientuota į S klasę

Visiškai naujos konstrukcijos tipo gaminių grupė, techniškai orientuota į S klasę

Apžvalga: E klasės istorija

Mercedes-Benz E klasės raidos apžvalgos koliažas

Apžvalga: E klasės istorija

Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų