Mercedes galiniai aptakai

1961 metų rugpjūčio mėnesį pristatomi du nauji keturių cilindrų modeliai. 190 c ir 190 Dc tipai, kurie priklausė 110 gaminių grupei, papildė Ponton modelius 190 b ir 190 Db ir, kaip ir šešių cilindrų tipai, dabar turėjo kėbulą su galiniais aptakais.

Faktai

Gaminių grupė

W 110

Gamybos laikotarpis

1961-1968

Kėbulai

Sedanas (4 durų)
Universal modelis
sedanas su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų

Vienetų skaičius

622 453 sedanai ir 5 859 šasi su daliniu kėbulu

Techninė raida


Rėminės konstrukcijos principo epogėjus

Techninė raida


Rėminės konstrukcijos principo epogėjus

Įvedus naujuosius keturių cilindrų modelius, nuo pat pokario metų pradžios nuolat taikytas rėminės konstrukcijos principas pasiekė savo epogėjų. Pirmą kartą vidurinės klasės ir aukščiausios klasės gaminių grupėse buvo naudojami ne tik tokie patys agregatai ir komponentai, bet jie turėjo ir beveik identišką kėbulą.

Mercedes-Benz su galiniais aptakais vaizdas iš šono.

Mercedes su galiniais aptakais iš W 110 gaminių grupės, 1961 metai. (Galinis vaizdas ant priekinio sparno)

220 SEb tipo vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 220 SEb tipas iš W 111 gaminių grupės, 1959–1965

Vientiso kėbulo pranašumai buvo pirmiausia ekonomiškumas: daug mažesnės kūrimo, gamybos ir atsarginių dalių sąnaudos.

Be to, dabar ir vidurinės klasės modelių vairuotojai galėjo mėgautis erdviu salonu ir talpia bagažine.

Tačiau šis aspektas tapo ir dviem iš principo trūkumų: bendrasis keturių cilindrų modelio ilgis padidėjo 230 mm – aspektas, kuris tapo vis svarbesnis mažėjant parkavimo vietų.

Be to, kai kurie aukščiausios klasės klientai pageidavo didesnio skirtumo lyginant su žemesnės gaminių grupės modeliais.

Nepaisant vientiso kėbulo, naujuosius keturių cilindrų tipus galima buvo iš pirmo žvilgsnio atskirti nuo jų šešių cilindrų giminaičių.

190 tipo vaizdas iš šono.

Į akis krintantis 190 tipo požymis buvo apvalūs žibintai, gerokai trumpesnė kėbulo priekinė dalis bei iš Ponton tipų perimti posūkio žibintai

Atnaujinimai


Naujasis dyzelinis variklis ir automatinė pavarų perjungimo dėžė

Atnaujinimai


Naujasis dyzelinis variklis ir automatinė pavarų perjungimo dėžė

Tikrasis 190 Dc tipo 2,0 l dyzelinio variklio atnaujinimas buvo tas, kuris buvo sukurtas iš pirmtako modelio 1,9 l agregato – tad naujasis tipas turėjo vadintis 200 D. Visos šios priemonės kartu leido padidinti galią nuo 5 AG iki 55 AG.

Nuo 1962 rugpjūčio pageidaujant galima buvo įsigyti ir 190 c tipą su 4 pavarų automatine pavarų perjungimo dėže nuo 1963 metų siūlytas ir dyzelinis variantas. Priemoka abiem atvejais, kaip ir šešių cilindrų tipų, sudarė 1 400 markių.

Tolesnė raida


Tolesnė raida po 1965 metų

Tolesnė raida


Tolesnė raida po 1965 metų

1965 metų rugpjūtį buvo pristatyti nauji 108 gaminių grupės S klasės tipai, kurie užbaigė vientisų kėbulų epochą.

Buvo pristatyti patobulintos formos ir naujo tipo pavadinimo keturių cilindrų modeliai: 200 ir 200 D tipai sekė jau ketverius metus gaminamą 190 tipą.

200 D tipo taksi vaizdas iš priekio.

Mercedes-Benz 200 D tipo taksi Štutgarto pagrindinėje stotyje 1965 metais

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kaip buvo įprasta keturių cilindrų modeliuose, kaip šasi su daliniu kėbulu buvo gaminami ir 110 gaminių grupės tipai, kuriuos gamintojai šalies viduje ir užsienyje siūlė kaip skubiosios pagalbos, kombinuotus arba kitus specialios konstrukcijos automobilius.

Ypatingą reikšmę įgijo kombinuotas variantas, kurį įmonė IMA Mechelene, Belgijoje pagamino ant 190 D tipo šasi ir kuris buvo pristatytas Briuselio automobilių parodoje 1965 metų sausį kaip 190 D tipo Universal.

Atnaujintuose modeliuose 200 D - 230 be įprastos šasi su daliniu kėbulu galima buvo rinktis ir pailgintą variantą su 3100 mm atstumu tarp ratų, kurie dažniau buvo naudojami kaip skubiosios pagalbos automobiliai ir katafalkai.

1967 metų balandžio mėnesį, kai galinių aptakų era pamažu artėjo prie pabaigos, 200 D tipas buvo pasiūlytas ir kaip 7-8 vietų sedanas su 3350 mm atstumas tarp priekinių ir galinių ratų.

Sedano iš W 110 gaminių grupės vaizdas iš šono.

W 110 gaminių grupės Mercedes-Benz sedanas, 1961–1965 metai

Mercedes-Benz su galiniais aptakais vaizdas iš šono.

Mercedes su galiniais aptakais iš W 110 gaminių grupės

W 110 gaminių grupės specialios konstrukcijos vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz W 110 gaminių grupės keturių cilindrų modeliai. Rappold šasi specialus kėbulas, 1965 metai

190 D Universal tipo vaizdas iš šono.

Per Mercedes-Benz 190 D Universal tipas, IMA kėbulo konstrukcija, 1964–1965

200 D tipo su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų vaizdas iš šono.

200 D tipo Mercedes-Benz, šasi su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų, 1967 metai

Visa informacija apie Mercedes-Benz su galiniais aptakais

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Mercedes-Benz su galiniais aptakais išorės vaizdas.

Visa informacija apie Mercedes-Benz su galiniais aptakais

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Istorija tęsiasi

"Strich-Acht" sedanas

Nuotraukoje pavaizduotas Strich-Acht sedano išorė.

Istorija tęsiasi

"Strich-Acht" sedanas

Naujos vidurinės klasės karta

Naujos vidurinės klasės karta

Apžvalga: E klasės istorija

Mercedes-Benz E klasės raidos apžvalgos koliažas

Apžvalga: E klasės istorija

Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų