1961 metų rugpjūčio mėnesį pristatomi du nauji keturių cilindrų modeliai. 190 c ir 190 Dc tipai, kurie priklausė 110 gaminių grupei, papildė Ponton modelius 190 b ir 190 Db ir, kaip ir šešių cilindrų tipai, dabar turėjo kėbulą su galiniais aptakais.

Mercedes galiniai aptakai
Mercedes galiniai aptakai
Faktai
-
Gaminių grupė
-
W 110
-
Gamybos laikotarpis
-
1961-1968
-
Kėbulai
-
Sedanas (4 durų)
Universal modelis
sedanas su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų -
Vienetų skaičius
-
622 453 sedanai ir 5 859 šasi su daliniu kėbulu
Techninė raida
Rėminės konstrukcijos principo epogėjus
Techninė raida
Rėminės konstrukcijos principo epogėjus
Įvedus naujuosius keturių cilindrų modelius, nuo pat pokario metų pradžios nuolat taikytas rėminės konstrukcijos principas pasiekė savo epogėjų. Pirmą kartą vidurinės klasės ir aukščiausios klasės gaminių grupėse buvo naudojami ne tik tokie patys agregatai ir komponentai, bet jie turėjo ir beveik identišką kėbulą.
Vientiso kėbulo pranašumai buvo pirmiausia ekonomiškumas: daug mažesnės kūrimo, gamybos ir atsarginių dalių sąnaudos.
Be to, dabar ir vidurinės klasės modelių vairuotojai galėjo mėgautis erdviu salonu ir talpia bagažine.
Tačiau šis aspektas tapo ir dviem iš principo trūkumų: bendrasis keturių cilindrų modelio ilgis padidėjo 230 mm – aspektas, kuris tapo vis svarbesnis mažėjant parkavimo vietų.
Be to, kai kurie aukščiausios klasės klientai pageidavo didesnio skirtumo lyginant su žemesnės gaminių grupės modeliais.
Nepaisant vientiso kėbulo, naujuosius keturių cilindrų tipus galima buvo iš pirmo žvilgsnio atskirti nuo jų šešių cilindrų giminaičių.
Atnaujinimai
Naujasis dyzelinis variklis ir automatinė pavarų perjungimo dėžė
Atnaujinimai
Naujasis dyzelinis variklis ir automatinė pavarų perjungimo dėžė
Tikrasis 190 Dc tipo 2,0 l dyzelinio variklio atnaujinimas buvo tas, kuris buvo sukurtas iš pirmtako modelio 1,9 l agregato – tad naujasis tipas turėjo vadintis 200 D. Visos šios priemonės kartu leido padidinti galią nuo 5 AG iki 55 AG.
Nuo 1962 rugpjūčio pageidaujant galima buvo įsigyti ir 190 c tipą su 4 pavarų automatine pavarų perjungimo dėže nuo 1963 metų siūlytas ir dyzelinis variantas. Priemoka abiem atvejais, kaip ir šešių cilindrų tipų, sudarė 1 400 markių.
Tolesnė raida
Tolesnė raida po 1965 metų
Tolesnė raida
Tolesnė raida po 1965 metų
1965 metų rugpjūtį buvo pristatyti nauji 108 gaminių grupės S klasės tipai, kurie užbaigė vientisų kėbulų epochą.
Buvo pristatyti patobulintos formos ir naujo tipo pavadinimo keturių cilindrų modeliai: 200 ir 200 D tipai sekė jau ketverius metus gaminamą 190 tipą.
Kėbulai
Išorinė apdaila
Kėbulai
Išorinė apdaila
Kaip buvo įprasta keturių cilindrų modeliuose, kaip šasi su daliniu kėbulu buvo gaminami ir 110 gaminių grupės tipai, kuriuos gamintojai šalies viduje ir užsienyje siūlė kaip skubiosios pagalbos, kombinuotus arba kitus specialios konstrukcijos automobilius.
Ypatingą reikšmę įgijo kombinuotas variantas, kurį įmonė IMA Mechelene, Belgijoje pagamino ant 190 D tipo šasi ir kuris buvo pristatytas Briuselio automobilių parodoje 1965 metų sausį kaip 190 D tipo Universal.
Atnaujintuose modeliuose 200 D - 230 be įprastos šasi su daliniu kėbulu galima buvo rinktis ir pailgintą variantą su 3100 mm atstumu tarp ratų, kurie dažniau buvo naudojami kaip skubiosios pagalbos automobiliai ir katafalkai.
1967 metų balandžio mėnesį, kai galinių aptakų era pamažu artėjo prie pabaigos, 200 D tipas buvo pasiūlytas ir kaip 7-8 vietų sedanas su 3350 mm atstumas tarp priekinių ir galinių ratų.
Visa informacija apie Mercedes-Benz su galiniais aptakais
Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)
Visa informacija apie Mercedes-Benz su galiniais aptakais
Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)
Raidos fazės
Mercedes-Benz E klasės raida
Raidos fazės
Mercedes-Benz E klasės raida
Istorija tęsiasi
"Strich-Acht" sedanas
Istorija tęsiasi
"Strich-Acht" sedanas
Apžvalga: E klasės istorija
Apžvalga: E klasės istorija
Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų