180/190 tipas: Ponton-Mercedes

1953 metų rugpjūtį kartu su 180 tipu buvo pristatytas pirmasis Mercedes-Benz lengvasis automobilis, kuris turėjo savo kėbulo Ponton formą. Pirmą kartą 1946 metais JAV įgyvendintai Ponton kėbulo konstrukcijai charakteringas visiškai integruotas sparnas ir keturkampis vaizdas iš viršaus.

Giminingas modelis, 190 tipas, buvo įvestas 1956 metų kovą. Turėdamas 75 AG, jis pasižymėjo daug galingesniu varikliu (palyginti su 180 tipo 52 AG).

Faktai

Gaminių grupė

W 120, W 121

Gamybos laikotarpis

1953-1962

Kėbulai

Sedanas (4 durų)

Vienetų skaičius

437 310 sedanų ir 5 653 šasi su daliniu kėbulu

Ponton-Mercedes Zildenfingeno gamykloje.

Ponton-Mercedes paradas Zildenfingeno gamykloje (180 ir 220 tipai kartu), 1953 metai. Nuotrauka rodo, kad Daimler-Benz jau tapo serijine gamintoja.

Techninė raida


Ponton kėbulas

Techninė raida


Ponton kėbulas

Ši koncepcija užtikrino ne tik mažesnį pasipriešinimą vėjui ir mažesnį vėjo keliamą triukšmą, bet ir daug erdvesnį saloną.

Kita naujovė Mercedes-Benz lengvųjų automobilių istorijoje buvo ta, kad buvo sukurtas laikantysis kėbulas ir tvirtai suvirintas su rėmo ir dugno dalimi.

Nuotraukoje vaizduojama 180 tipo šasi iš viršaus.

Mercedes-Benz 180 tipas, 52 AG, šasi, gamybos laikas: 1953–1957

Nuotraukoje pavaizduotas 180 tipo kėbulo schematiškas vaizdas.

Mercedes-Benz 180 tipas, 52 AG, kėbulo schematinis vaizdas, gamybos laikas: 1953–1957

Istorija


D: dyzeliniai modeliai ir toliau pirmauja

Istorija


D: dyzeliniai modeliai ir toliau pirmauja

1954 metais 120 gaminių grupę papildė 180 D tipas, kuris, išskyrus savo iš 170 DS perimtą dyzelinį variklį, diek 12 V salono elektriką ir galinės ašies perdavimo skaičių buvo identiškas su savo giminingu benzininiu modeliu.

Išmontuoto modelio 180 D variklio vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz variklis OM 636 VII - 180 D tipas, 1954–1959

Su 180 D modeliu, kuris buvo ypač pamėgtas kaip taksi, dyzeliniai varikliai dar labiau paplito lengvuosiuose automobiliuose.

Su 180 D modeliu, kuris buvo ypač pamėgtas kaip taksi, dyzeliniai varikliai dar labiau paplito lengvuosiuose automobiliuose.

180 tipas kaip taksi Honkongo gatvėje.

Mercedes-Benz taksi serija Honkonge, 1958 metais

1958 metų rugsėjo mėnesį lengvųjų automobilių programą papildė dar vienas 190 D tipo dyzelinis modelis.

1958 metų rugsėjo mėnesį lengvųjų automobilių programą papildė dar vienas 190 D tipo dyzelinis modelis.

1,9l dyzelinis variklis su 50 PS buvo sukurtas iš 190 benzinu varomo agregato. Didesnė galia ir stabilesnis važiavimas palyginti su 180 D tipu iš karto pavertė naująjį dyzelinį automobilį vienu perkamiausių.

Per Mercedes-Benz 190 D vaizdas iš šono.

190 D tipo Ponton-Mercedes, 1958–1959

Mercedes-Benz 190 D vaizdas iš priekio.

190 D tipo Ponton-Mercedes, 1958–1959

190 D tipo vaizdas iš galo.

Mercedes-Benz 190 D vaizdas iš priekio.

Tolesnė raida


Tolesnė raida po 1959 metų

Tolesnė raida


Tolesnė raida po 1959 metų

1959 metų rugpjūtį buvo pristatyti modernizuotos formos keturių cilindrų modeliai 180, 180 D, 190 ir 190 D. Techniškai didele dalimi nepakeisti, perkonstruoti tipai viduje gavo pavadinimus 180 b, 180 Db, 190 b ir 190 Db, buvo atnaujintos jų priekinės ir galinės dalys: plokštesnis variklio dangtis, platesnės ir žemesnės radiatoriaus grotelės, didesni bamperiai. Buvo perdaryti ir galiniai žibintai, kuriuose dabar kaip kupė ir kabrioletuose buvo integruoti galiniai reflektoriai. Kiti modelio patobulinimai buvo susiję su salonu ir buvo skirti pasyviai saugai gerinti.

1961 metų rugpjūtį buvo pristatyti du visiškai naujai sukonstruoti 190 c ir 190 Dc tipo keturių cilindrų modeliai su kėbulais su galiniais aptakais.

180 ir 180 D tipai tam tikru mastu buvo ir toliau gaminami kaip nutrauktos gamybos modeliai, bet jiems buvo pritaikyti kai kurie techniniai pakeitimai, kurie vėliau buvo perkelti į 180 c ir 180 Dc tipus.

1962 metų spalį nutraukus 180 c ir 180 Dc tipų gamybą, Daimler-Benz po devynerių metų užbaigė Ponton erą. Tuo laiku Zindenfilgene iš viso buvo pagaminta 442 963 180–190 D tipų egzempliorių, iš jų 437 310 sedanų ir 5 653 šasi su daliniu kėbulu.

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kai Mercedes-Benz pati gamino tik keturių durų sedanus, kėbulų gamintojas Binz kūrė įvairius kėbulų variantus, tarp jų kombinuotus, kurie buvo platinami per Mercedes pardavėjus.

180 tipo sedano vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 180 tipas, 52 AG, sedanas, gamybos laikas: 1953–1957

180 a tipas iš galo.

Mercedes-Benz 180 a tipas, šasi su dviejų durų daliniu kėbulu

180 tipo sedano vidaus vaizdas.

Mercedes-Benz 180 tipas, 52 AG, sedanas, gamybos laikas: 1953–1957

190 tipo vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 190 tipas, gamybos laikas: 1956–1959 metai

190 D ilgojo tipo vidaus vaizdas.

190 D tipo Ponton-Mercedes, 1958–1959

180 Db tipo vaizdas iš šono.

Ponton-Mercedes 180 Db tipas, gamybos metai: 1959

180 b / 180 Db tipo vaizdas.

Ponton-Mercedes 180 b / 180 Db tipas, gamybos metai: 1959– 1961

180c tipo vaizdas iš šono.

Ponton-Mercedes 180 c tipas, gamybos metai: 1961– 1962

190 Db tipo vaizdas iš galo.

Ponton-Mercedes 190 Db tipas, gamybos metai: 1959-1961

190 b tipo vaizdas iš priekio.

Ponton-Mercedes 190 b tipas, gamybos metai: 1959– 1961

190b tipo vaizdas iš galo.

Ponton-Mercedes 190 b tipas, gamybos metai: 1959– 1961

Visa informacija apie Ponton-Mercedes

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

180 tipo išorės vaizdas.

Visa informacija apie Ponton-Mercedes

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Istorija tęsiasi

190 c tipas: Mercedes-Benz su galiniais aptakais

190 c tipo išorės vaizdas.

Istorija tęsiasi

190 c tipas: Mercedes-Benz su galiniais aptakais

Mercedes-Benz kėbulo išskirtinumas

Mercedes-Benz kėbulo išskirtinumas

Apžvalga: E klasės istorija

Mercedes-Benz E klasės raidos apžvalgos koliažas

Apžvalga: E klasės istorija

Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų