170 V tipas: V kaip priekyje

Mercedes-Benz 170 V tipas buvo pristatytas 1936 metais, tarptautinėje automobilių ir motociklų parodoje. Po penkerių su puse metų jis pakeitė 170 tipą. To paties 1,7 litro darbinio tūrio naujasis modelis buvo galingesnis, šiuolaikiškesnis ir palankesnės kainos, negu jo pirmtakai.

170 V Daimler-Benz buvo bene svarbiausias prieškario lengvasis automobilis, kuris Mercedes-Benz prekių ženklui užtikrino pirmą vietą vidurinėje klasėje.

Faktai

Gaminių grupė

W 136

Gamybos laikotarpis

1936–1942, 1946–1953

Kėbulai

Sedanas (2 durų
sedanas (4 durų)
Cabrio sedanas (4 durų)
visureigis (2 Durys, bis 1937)
visureigis (4 durų, nuo 1938 metų)
B kabrioletas
rodsteris (2+2 vietos)
A kabrioletas (nuo 1935 metų pabaigos)
policijos automobiliai su uždaru kėbulu (nuo 1937 metų)
tiekimo ir platforminiai sunkvežimiai (1937–1942 metai, 1946–1953 metai)
medienos generatorius (1939–1943 metai)

Techninė raida


X formos ovalaus vamzdžio rėmas

Techninė raida


X formos ovalaus vamzdžio rėmas

X formos ovalaus vamzdžio rėmas esant didesniam atstumui tarp priekinių ir galinių ratų buvo 50 kg lengvesnis ir standesnis negu iki tol naudotas 170 tipo rėmas. 170 V rėmo konstrukcija buvo tokia patvari, kad sutvirtindavo ir automobilius uždaru kėbulu. Priekinėje rėmo dalyje buvo įkurdintas variklis, galinėje – diferencialas.

170 V tipo pjūvio vaizdas iš šono.

MB 170 V tipo kabrioleto B. modelio pjūvis, apie 1936 metus

170 V tipo šasi vaizdas iš priekio.

170 V, 38 PS tipo Mercedes-Benz, šasi, gamybos laikas: 1936–1942

170 V tipo transporto priemonės šasi nuotrauka iš arti.

170 V, 38 PS tipo Mercedes-Benz, šasi, gamybos laikas 1936–1942

Įsitvirtinimas rinkoje


E klasės 170 V tipo sėkmė rinkoje

Daugiau nei 70 000 skirtingo kėbulo variantų egzempliorių: 170 V buvo daugiausiai gaminamas Mercedes-Benz lengvasis automobilis prieškario metais.

Įsitvirtinimas rinkoje


E klasės 170 V tipo sėkmė rinkoje

Daugiau nei 70 000 skirtingo kėbulo variantų egzempliorių: 170 V buvo daugiausiai gaminamas Mercedes-Benz lengvasis automobilis prieškario metais.

Nuotrauka kraštovaizdyje su dviem Mercedes-Benz 170 V tipais.

Mercedes-Benz 170 V tipas (W 136) žiemiškame kraštovaizdyje

170 V tipo kabrioleto nuotrauka gamtoje.

170 V, 38 PS tipo Mercedes-Benz, B kabrioletas, gamybos laikas 1936–1942

170 V tipo kabrioletas slidinėjant.

170 V, 38 PS tipo Mercedes-Benz, B kabrioletas, gamybos laikas 1936–1942 metai

1939 metų brošiūroje taikliai apibūdinama 170 V tipo sėkmė: „Kaip šio naujo tipo automobilis [...] atitinka rinkos poreikius, įrodo faktas, kad Mercedes-Benz 170 V pasiekė tokius pardavimo skaičius, kurie šios klasės automobiliui iki šiol dar buvo neregėti.“

Pasibaigus karui 170 V vėl prisiminė savo iki karo turėtą vaidmenį, kuris sukūrė pagrindą ir pokario gamybos naują pradžią.

Istorija


Pokaris

Istorija


Pokaris

170 V tipo Mercedes-Benz vaizdas iš šono, 1949 metai

170 V tipo Mercedes-Benz, 1949 metai

170 tipo modelių grupės reklama.

Pasibaigus karui, 1946 metais patikimo 170 V tipo lengvųjų automobilių gamyba buvo vėl atnaujinta; tačiau iš pradžių buvo gaminami tik aptarnaujančios transporto priemonės ir platforminiai sunkvežimiai. Modelių asortimentą papildė automobilio su uždaru kėbulu pagrindu pagamintas skubiosios pagalbos automobilis ir policijos patrulinis automobilis, kurio pagrindu buvo paimtas platforminis sunkvežimis.

1947 metų birželį pagaliau vėl buvo pradėta gaminti ir keturių durų sedanus.

Iki 1949 metų pradžios 170 V tipas buvo vienintelis lengvojo automobilio modelis Mercedes-Benz tipų programoje ir nuo 1949 metų nuolat pildoma 170 tipų grupė iki pat jos gamybos pabaigos 1955 metų rugsėjį Daimler-Benz lengvųjų automobilių gamybos pagrindas.

Istorinė eiga


170 D: pirmasis pokario dyzelinis lengvasis automobilis

Istorinė eiga


170 D: pirmasis pokario dyzelinis lengvasis automobilis

170 V tipo piešinys ant brošiūros viršelio.

170 D tipo Mercedes-Benz, sedanas, 1949–1950; 1949 metų brošiūros viršelis su Walter Gotschke piešiniu

1949 metų gegužę 170 D ir 170 S tipai Technikos eksporto mugėje Hanoveryje buvo pirmieji po karo naujai sukurti Daimler-Benz lengvojo automobilio modeliai. 170 D iš esmės atitiko 170 V tipą, bet turėjo 1,7 l dyzelinį variklį.

Ypač mėgstamas savo pirmaisiais gamybos metais buvo 170 D tipas, be kita ko, dar ir todėl, kad Otto degalų tiekimas net penkerius metus po karo vis dar kėlė sunkumų, o dyzeliniai degalai visur buvo prieinami pakankamais kiekiais.

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kėbulai


Išorinė apdaila

170 V tipo kabrioleto vaizdas iš šono.

170 V, 38 PS tipo Mercedes-Benz, B kabrioletas, gamybos laikas 1936–1942

Mercedes-Benz 170 V tipo sedano vaizdas iš šono.

170 V, 38 PS tipo Mercedes-Benz, sedanas, gamybos laikas: 1936–1942

170 V tipas kaip automobilio su uždaru kėbulu vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 170 V tipo, 38 AG, automobiliai su uždaru kėbulu, gamybos metai: 1936–1942

Dviejų vietų bekelės visureigio vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 170 V tipo, 50 AG, dviejų vietų bekelės visureigiai, gamybos metai: 1938–1939

170 V tipas kaip rėminio krovininio automobilio vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 170 V tipo, 38 AG, rėminiai krovininiai automobiliai, gamybos laikas: 1946–1949

Mercedes-Benz 170 VG tipo su medienos generatoriumi vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 170 VG tipas su medienos generatoriumi (medienos karbiuratoriumi), 1943 metai

170 V tipo skubiosios pagalbos automobilio derinimas.

Mercedes-Benz 170 V tipo skubiosios pagalbos automobilis išvažiuoja iš po galutinio montavimo iš gamyklos Zindelfingene. Gamybos laikas: 1946–1948 metai

170 D ilgojo tipo Droschken sedano vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 170 D tipas, Droschken sedanas, kėbulas Lueg (Bochum), gamybos laikas: 1949–1953 metai

Mercedes-Benz 170 VG tipo vaizdas iš galo.

Mercedes-Benz 170 Vb tipas, 45 AG, sedanas, gamybos laikas: 1952–1953

Nuotraukoje rodomas 170 Vb tipo sedano techninis brėžinys.

Mercedes-Benz 170 Vb tipas, sedanas, 1952–1953; 1953 metų brošiūra

Išsami informacija apie170 V tipą

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

170 V tipo išorės vaizdas.

Išsami informacija apie170 V tipą

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Istorija tęsiasi

180/190 tipas: Ponton-Mercedes

180/190 tipo išorės vaizdas.

Istorija tęsiasi

180/190 tipas: Ponton-Mercedes

Pirmasis Mercedes su laikančiosios konstrukcijos kėbulu

Pirmasis Mercedes su laikančiosios konstrukcijos kėbulu

Apžvalga: E klasės istorija

Mercedes-Benz E klasės raidos apžvalgos koliažas

Apžvalga: E klasės istorija

Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų