170 tipas: pirmoji
„E klasė“

Pačiu laiku, kad būtų išvengta pasaulinės ekonominės krizės, Mercedes-Benz 170 tipas buvo pristatytas 1931 metų spalį Paryžiaus salone – palyginti mažas, ekonomiškas ir nebrangus itin kokybiškas automobilis.

Faktai

Gaminių grupė

W 15

Gamybos laikotarpis

1931–1936

Kėbulai

4 durų sedanas (korpusas laisvai pastatomas arba sumontuotas)
2 durų sedanas (su bagažine)
C kabrioletas (korpusas laisvai pastatomas arba sumontuotas)
C kabrioletas (su bagažine)
2 durų visureigis
2 durų visureigis „Sindelfingen”
2 vietų sportinis rodsteris
2/3 vietų sportinis A kabrioletas

Vienetų skaičius

13 775

Kainos

nuo 3 800 markių (4 durų sedanas) iki 7 000 markių (Sportinis A kabrioletas)

Techninė raida


Nepriklausoma ratų pakaba

Techninė raida


Nepriklausoma ratų pakaba

  • Nuotraukoje pavaizduotas nepriklausomos ratų pakabos brėžinys.
  • Nuotraukoje pavaizduotas nepriklausomos ratų pakabos brėžinys.
Priekiniai ratai: Mercedes-Benz 170 tipo nepriklausoma ratų pakaba pasukama ašimi, 1931 metai; galiniai ratai: Mercedes-Benz 170 tipo nepriklausoma ratų pakaba su pasukama ašimi ir spiraline spyruokle, 1931 metai

Įsitvirtinimas rinkoje


E klasės 170 tipo sėkmė rinkoje

Įsitvirtinimas rinkoje


E klasės 170 tipo sėkmė rinkoje

Mercedes-Benz reklaminis šūkis: „Pristatyta jau tūkstančiai“

Advertising E-class typ 170

Mercedes-Benz reklaminis šūkis: „Pristatyta jau tūkstančiai“ 1932, pirmaisiais gamybos metais iš gamyklos išriedėjo 4 438 vienetų.

Moderni automobilio technika ir patraukli forma padėjo įsitvirtinti rinkoje, kaip ir palanki kaina, nepaisant šešių cilindrų. Kaip keturių durų automobilis, „mažasis Mercedes“ kainavo 4 400 markių, taigi beveik 1 600 markių pigiau negu sėkmingas Štutgarto tipo modelis.

Būdamas mažiausio darbinio tūrio ir palankiausios kainos transporto priemone, 170 tipas buvo Mercedes-Benz lengvųjų automobilių programos gale.

170 tipas ypatingai prisidėjo prie to, kad Daimler-Benz galėjo įveikti ekonominę krizę. 1932 metais buvo pagaminta jau 4 438 vienetų; jau vien šis skaičius buvo didesnis negu visų Mercedes-Benz pagamintų lengvųjų automobilių skaičius pirmesniais metais.

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kėbulai


Išorinė apdaila

170 tipo išorės vaizdas.
170 tipo sedano išorės vaizdas.

Mercedes-Benz 170 tipo sedanas, gaminimo laikas: 1931–1936

170 tipo kabrioleto išorės vaizdas.

Mercedes-Benz 170 tipas, C kabrioletas, gaminimo laikas: 1931–1936 metai

Mercedes-Benz 170 tipas, C kabrioleto vaizdas

Mercedes-Benz 170 tipo interjeras, C kabrioletas, gaminimo laikas: 1931–1936 metai

Mercedes-Benz 170 tipo šasi vaizdas iš šono

Mercedes-Benz 170 tipo šasi, gaminimo laikas: 1931–1936 metai

Pirmaisiais gamybos metais 170 tipas buvo siūlomas tik kaip keturių durų sedanas ir keturių vietų C kabrioletas.

Standartinis išorinis korpusą iš pradžių buvo galima įsigyti atskirą, o nuo 1934 jis buvo montuojamas tiesiai ant kėbulo.

Nuo 1932 metų balandžio pradėta siūlyti ir kitiems kėbulams.

1932 metų rugsėjį 2 vietų modelių asortimentą papildė ir „Specialios konstrukcijos rodsteris“

Po metų pasirodė „Specialus A kabrioletas“, kurio kaina, 7 000 markių, tuo metu buvo didžiausia iš 170 tipo.

1934 metų vasarį dar pasirodė 2 durų visureigis su keturiomis vietomis, kurį galima buvo įsigyti iš dalies su Zindelfingeno kėbulu ir su kitais kėbulais..

4 durų sedane pageidaujant tuo pačiu metu galima buvo įrengti atidaromą stogą iš Zindelfingeno gaminių.

Be to, 1935 metų vasarį debiutavo 2 durų sedanas, kuris jau pasižymėjo būsimo 170 V modelio kėbulo dizainu; tuo pačiu metu visuose kėbulo variantuose plokščias radiatorius buvo pakeistas pleišto formos radiatoriumi.

Įsitvirtinimas rinkoje

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

170 tipo išorės vaizdas.

Įsitvirtinimas rinkoje

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Istorija tęsiasi

170 V: V kaip variklis priekyje

170 V tipo išorės vaizdas.

Istorija tęsiasi

170 V: V kaip variklis priekyje

Daugiausiai gamintas Mercedes-Benz lengvasis automobilis prieškario metais

Daugiausiai gamintas Mercedes-Benz lengvasis automobilis prieškario metais

Apžvalga: E klasės istorija

Mercedes-Benz E klasės raidos apžvalgos koliažas

Apžvalga: E klasės istorija

Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų