124 gaminių grupė

1984 metų gruodžio mėn. vidurinėje gaminių grupėje pasirodė naujoji modelių karta. Techniškai 124 tipo gaminių grupė buvo labai panaši į 1982 metais pirmą kartą pristatyta kompaktiška klase. Sumažintas svoris, naudojant itin atsparias plieno skardas ir kitas medžiagas, bei optimizuotos aerodinaminės savybės užtikrina, kad degalų sunaudojimas būtų gerokai mažesnis.

Atnaujintą modelį pradėjus pardavinėti 1993 metų birželio mėn., 124 gaminių grupei taip pat įsigaliojo nauja nomenklatūra. Pagal S klasės analogiją ir pagal naująją C klasę, vidurinio klasė buvo pavadinta E klase.

Faktai

Gaminių grupė

W124, S124, C124, A124

Gamybos laikotarpis

1984–1997

Kėbulai

Sedanas
kupė
T modelis
šasi su daliniu kėbulu
sedanas su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų
kabrioletas

Vienetų skaičius

Iš viso 2 562 143, iš kurių
2 215 168 sedanai
141 498 kupė
6 343 kabrioletai
340 503 T modeliai
2 342 sedanai su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų
6 398 šasi

Techninė raida


Dar daugiau saugos, Mercedes-Benz važiavimo dinamikos koncepcija ir trijų pakopų katalizatorius

Techninė raida


Dar daugiau saugos, Mercedes-Benz važiavimo dinamikos koncepcija ir trijų pakopų katalizatorius

124 gaminių grupės keleivio salonas pasižymėjo dideliu atsparumu šoniniam susidūrimui ir pramušimui ir kėbulo priekinėje bei dalinėje dalyse buvo numatytos sudėtingos deformacijos zonos. Siekiant apsaugoti pėsčiuosius ir greta važiuojančius du dviratininkus galimų kontakto zonų sritis buvo sukurta atspari smūgiams.

124 gaminių grupės sedano karkaso be primontuotų dalių vaizdas iš šono.

124 gaminių grupės Mercedes-Benz sedano karkasas be primontuotų dalių

124 gaminių grupės sedano vaizdas iš šono smūgio bandymo metu.

124 gaminių grupės Mercedes-Benz sedanas atliekant smūgio bandymą

1985 metų rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje debiutavo „Mercedes-Benz važiavimo dinamikos koncepcija“. Ji apėmė tris pakopines elektronines-automatines važiavimo dinamikos sistemas:

  • Automatinis blokavimo diferencialas (ASD)
  • Apsaugos nuo slydimo reguliavimas (ASR)
  • automatiškai įsijungianti keturių ratų pavara 4MATIC
Automatinio blokavimo diferencialo iš 124 gaminių grupės schematinis brėžinys

Automatinio blokavimo diferencialo (ASD) schematinis brėžinys

124 gaminių grupės automatinės keturių ratų pavaros schematinis brėžinys.

Automatiškai įsijungiančios keturių ratų pavaros (4MATIC) schematiškas brėžinys

1985 metų rugsėjį visuose benzinu varomuose modeliuose, išskyrus 200 tipą su karbiuratoriumi, pageidaujant galima buvo įrengti išmetamųjų dujų valymo įrenginį su trijų pakopų katalizatoriumi. Kaip alternatyvą galima buvo rinktis vadinamąją RÜF versiją, kurioje transporto priemonė buvo gaminama be katalizatoriaus ir liambda zondo, bet su daugiafunkce mišinio ruošimo ir uždegimo sistema.

Nuo 1986 m. rugsėjo galima buvo įsigyti ir modelį su karbiuratoriumi ir išmetamųjų dujų valymo įrenginiu, o reguliuojamas karbiuratorius kaip standartinė įranga buvo visuose Mercedes-Benz lengvųjų automobilių modeliuose su Otto varikliu.

Dizainas


Naujų modelių dizaino savybės

Dizainas


Naujų modelių dizaino savybės

Charakteringa automobilio galo forma, į galą smailėjanti ir ties šoniniais kraštais labai suapvalinta, buvo itin palanki savo aerodinaminėmis savybėmis ir buvo išbandyta vėjo kanale.

Kiti du būdingi dizaino požymiai – trapecijos formos žemai nuleistas bagažinės dangtis ir beveik kvadratinės formos galinių žibintų įstriži vidiniai kraštai – taip galima buvo išgauti itin žemą pakrovimo slenkstį, kuris labai palengvino talpios bagažinės pakrovimą.

124 gaminių grupės sedano vaizdas iš šono.

124 gaminių grupės Mercedes-Benz sedanas, projektavimas vėjo kanale

124 gaminių grupės Mercedes-Benz sedano vaizdas iš galo.

Bagažinės dangtis ir žemesnis pakrovimo slenkstis

Nauja išvaizda


Visiškas atnaujinimas 1989 metais

Nauja išvaizda


Visiškas atnaujinimas 1989 metais

1989 metų rugsėjo mėn,. automobilių parodoje buvo pristatytas visiškai atnaujinta vidurinės klasės modelių programa. Išsiskyrė stilingai perdarytas kėbulas ir naujos formos vidus. Labiausiai į akis krintantis šio tipo modelių požymis buvo šoninės apsauginės juostelės su integruota išilgine durų apdaila, kuri, analogiškos formos, buvo pradėta naudoti prieš dvejus su puse metų kupė modeliuose.

Mercedes-Benz modelių iš 124 gaminių grupės vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz 124 gaminių grupės modeliai. Mercedes-Benz 300 E-24 tipo sedanas, 300 CE-24 tipo ir 300 TE-24 tipo T modelis, 1989 metai.

Visuose 124 gaminių grupės tipuose, išskyrus 4MATIC variantą, jau nuo kompaktinės klasės kaip specialūs įtaisai buvo įrengtas Sportline paketas. Išoriniais požymiais buvo sportinė važiuoklė bei gerokai nuleistas kėbulas. Be to, dar buvo kiečiaus sureguliuotos spyruoklės ir amortizatoriai, pakeistas automobilio vidaus salonas su odiniu vairu ir jungimo svirtimi bei atskiros sėdynės priekyje ir gale.

Ypatingą vietą tarp gaminių užima 1990 metais pristatytas 500E su V8 varikliu. Jis buvo sukurtas ne tik bendradarbiaujant su Porsche, bet iš dalies buvo ir gaminamas Porsche, Cufenhauzene. Modeliui būdingi žemesni buferiai ir platesni priekiniai sparnai.

Sedano iš 124 gaminių grupės vaizdas iš vidaus, su sportine vidurio konsole.

124 gaminių grupės Mercedes-Benz sedanas, 1989 metai. Sportline konsolė (vidurys)

Istorija


1993 metai: pirmoji oficiali E klasė

Istorija


1993 metai: pirmoji oficiali E klasė

Pagal naująją nomenklatūrą tipų pavadinimai buvo skiriami pagal modifikuotą sistemą. Čia buvo naudojama raidė, kuri nurodo, kuriai klasei priklauso automobilis, triženklis skaitmuo, kuris, kaip ir anksčiau, buvo pagrįstas darbiniu tūriu.

Raidės „E“, kuri vokiečių kalboje reiškė įpurškimo variklį, galima buvo nebenaudoti, nes įpurškimo varikliai tapo istorija, o ir taip akivaizdaus kėbulo varianto kodavimo raidėmis „C“ ar „T“ taip pat buvo atsisakyta..

Modeliuose su dyzeliniai varikliais ligšiolinė „D“ buvo pakeista paskesniu žodžiu „Dyzelis“ arba „Turbodyzelis“.

Pasaulinė naujovė


Keturių vožtuvų dyzeliniai varikliai

Pasaulinė naujovė


Keturių vožtuvų dyzeliniai varikliai

Keturių vožtuvų technologija dyzeliniuose modeliuose buvo pasaulinė naujovė dyzeliniuose modeliuose su penkių cilindrų ir šešių cilindrų atmosferiniais varikliais. Nauja technologija užtikrino ne tik didesnį sukimo momentą ir galią, bet ir mažesnį degalų sunaudojimą iki 8 %. Kartu ir dalelių emisija buvo sumažinta iki 30 %.

Kad draugiškumas aplinkai būtų dar labiau padidintas, 124 gaminių grupės dyzeliniuose modeliuose 1993 metų birželį buvo įrengta išmetamųjų dujų recirkuliacija ir oksidacinis katalizatorius.

Valstybinis numeris


Pirmosios E klasės dizaino savybės

Valstybinis numeris


Pirmosios E klasės dizaino savybės

Ryškiausias E klasės požymis buvo naujos formos radiatoriaus grotelės pagal S klasės pavyzdį. Šio „firminio“ radiatoriaus gerokai siauresnis chromuotas rėmas dabar harmoningai buvo integruotas į variklio dangtį, Mercedes žvaigždė, kaip ir S klasės sedanų atveju, buvo įkurdinta ant dangčio.

E 500 tipo Mercedes-Benz iš 124 gaminių grupės vaizdas iš priekio.

E 500 tipo Mercedes-Benz iš 124 gaminių grupės

Neįmanoma buvo pro akis praleisti ir apšvietimo pakeitimų: priekiniai posūkio žibintai gavo bespalvius stiklinius dangtelius, o galiniai žibintai buvo papildyti dviejų spalvų dangteliais, kurie posūkio ir galinių žibintų srityse buvo vienodai nudažyti pilka spalva. Geltona posūkio žibintų šviesa ir priekyje, ir gale buvo išgauta spalvotomis lemputėmis.

Atnaujintas buvo ir bagažinės dangtis: lenkimo kraštai viršutinėje dalyje buvo suapvalinti, o plokštuma tarp abiejų galinių žibintų dabar buvo išdėstyta lygiagrečiai galinei daliai. Be to, chromuota rankena viršutinėje dalyje, valstybinio numerio srityje, pakeitė plastikinę juostelę-rankeną.

500 E tipo iš 124 gaminių grupės vaizdas iš galo.

E 500 tipo Mercedes-Benz iš 124 gaminių grupės

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kėbulai


Išorinė apdaila

Praėjus aštuoniems mėnesiams po sedano pateikimo rinkai Frankfurto automobilių parodoje debiutavo 124 gaminių grupės T modelio variantas.

Pirmą kartą šasi su daliniu kėbulu buvo pritaikyti šiems T modeliams. Kaip Mercedes-Benz vidurinėje klasėje įprasta jau dešimtmečius, šalies viduje ir užsienyje gamintojai perkonstravo dalinius kėbulus į skubios pagalbos automobilius, kombinuotus automobilius arba kitas specialias konstrukcijas.

Kartu su įprasti atstumo tarp ratų modeliu, iš kurių galima buvo rinktis 250 D ir 230 E, papildomai buvo siūlomas ir pailgintas modelis, kuriuos galima buvo rinktis iš 250 D, 230 E ir 260 E tipų.

1987 metais 124 gaminių grupės tipų programą papildė du kupė modeliai, kurie asortimentą papildė trečiu kėbulo variantu.

1989 metais Frankfurte kaip ketvirtas kėbulo variantas buvo pristatytas sedanas su dideliu atstumas tarp priekinių ir galinių ratų. Taip pradavimo programoje po ketverių metų pertraukos vėl atsirado ilgoji versija.

1991 metų rugsėjo mėn. Mercedes-Benz kaip dar vieną 124 gaminių grupės kėbulo variantą 300 CE-24 tipo kabrioletą. Po lygiai 20 metų pertraukos buvo galima vėl įsigyti vidurinės klasės keturių vietų kabrioletą.

Kupė, sedano ir T modelio iš 124 gaminių grupės vaizdas iš viršaus.

Mercedes-Benz kupė, sedanas ir T modelis iš 124 gaminių grupės

T modelio iš 124 gaminių grupės vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz T modelis iš 124 gaminių grupės

Kupė 230 CE ir 300 CE iš 124 gaminių grupės vaizdas iš viršaus.

Mercedes-Benz kupė 230 CE ir 300 CE iš 124 gaminių grupės

230 CE tipo iš 124 gaminių grupės vaizdas iš priekio.

Mercedes-Benz 230 CE tipas, 124 gaminių grupė

Mercedes-Benz 300 CE-24 tipo 124 gaminių grupės kabrioleto vaizdas iš šono

Mercedes-Benz 300 CE-24 tipo kabrioletas, 124 gaminių grupė

250 D tipo iš gaminių grupės 124 su specialiu skubiosios pagalbos automobilio kėbulu.

Mercedes-Benz 250 D tipas iš gaminių grupės 124, šasi specialioms konstrukcijoms, Miesenm 1985

Sedano iš 124 gaminių grupės su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz sedanas su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų, 124 gaminių grupė

Visa informacija apie 124 gaminių grupę

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Paveikslėlyje pavaizduotas 124 gaminių grupės Mercedes-Benz išorės vaizdas.

Visa informacija apie 124 gaminių grupę

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Istorija tęsiasi

2-oji E klasės karta

Nuotraukoje pavaizduotas 2 kartos Mercedes-Benz E klasės automobilio išorės vaizdas

Istorija tęsiasi

2-oji E klasės karta

Su nieko nesupainiojama išvaizda įsigalėjusio uniforminio vienodumo kontekste

Su nieko nesupainiojama išvaizda įsigalėjusio uniforminio vienodumo kontekste

Apžvalga: E klasės istorija

Mercedes-Benz E klasės raidos apžvalgos koliažas

Apžvalga: E klasės istorija

Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų