123 gaminių grupė

1976 mėtų sausio mėnesį buvo išleisti visiškai naujai sukonstruotos tipų grupės Strich-Acht modeliai pavadinimu W 123. Modelių asortimentas siekė nuo 2,0 l keturių cilindrų su 55 AG iki 2,8 l šešių cilindrų įpurškimo variklio su 185 AG.

Faktai

Gaminių grupė

W123, S123, C123, V123

Gamybos laikotarpis

1975-1985

Kėbulai

Sedanas
kupė
T modelis
aštuonių vietų sedanas
šasi su daliniu kėbulu

Vienetų skaičius

2 375 440 sedanų
13 700 sedanų su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų
8 373 šasi specialiam kėbului

Techninė raida


Saugos vairo kolonėlė ir kitos saugos funkcijos

Techninė raida


Saugos vairo kolonėlė ir kitos saugos funkcijos

Technine naujove tapo saugos vairo kolonėlė, kurioje vairo agregatas ir apvilktas vamzdis buvo sujungti gofruotu vamzdžiu. Gofruotas vamzdis smūgio atveju galėjo nulinkti ir į šoną. Taip buvo dar labiau sumažintas pavojus, kad vairo kolonėlė pateks į automobilio vidų.

Be to:

  • dar stabilesnė keleivio saugos celė, turinti sustandintą stogo rėmo struktūrą
  • itin patvarus stogas ir durų kolonos
  • sustiprintos durelės

Priekinės ir galinės zonos energijos sugertis buvo ženkliai padidinta dėl kontroliuojamų deformacijos savybių kėbulo priekinėje ir galinėje dalyse.

123 gaminių grupės Mercedes-Benz sedano brėžinys.

123 gaminių grupės Mercedes-Benz sedano brėžinys, 1975 ir 1985 metai

280 E tipo modelio pjūvio vaizdas iš šono.

280 E tipo Mercedes-Benz modelio pjūvis, 1976 metai

123 gaminių grupės kėbulo priekinės dalies vaizdas iš viršaus.

Mercedes-Benz W 123 gaminių grupės kėbulo priekinė dalis. Automation užtikrino optimalią gamybos kokybę ir konstrukcijos saugumą.

Nuo 1980 metų rugpjūčio visiems 123 gaminių grupės modeliams pageidaujant galima buvo rinktis ABS, 1982 metų sausį kaip papildomas specialus įtaisas atsirado ir oro pagalvė.

Dizainas


Naujų modelių dizaino savybės

Dizainas


Naujų modelių dizaino savybės

Charakteringos naujų modelių dizaino savybės buvo skirtingo dydžio apvalūs dvigubi žibintai; šalia pagrindinio žibinto, po bendru šviesą skaidančiu stiklu buvo mažesnis halogeninis rūko žibintas. Be to, abu šios gaminių grupės išskirtiniai modeliai, 280 ir 280 E tipai, turėjo keturkampius halogeninius plačiajuosčius žibintus. Toliau vystant šį modelį, 1982 metais keturkampiai plačiajuosčiai žibintai buvo įrengti visuose modeliuose. Taip meiliai „buliaus akimis“ vadinti apvalūs žibintai tapo istorija.

123 gaminių grupės sedano vaizdas iš priekio.

123 gaminių grupės Mercedes-Benz sedanas su apvaliais dvigubais žibintais

123 gaminių grupės Mercedes-Benz sedano vaizdas iš priekio.

123 gaminių grupės sedanas su keturkampiais halogeniniais plačiajuosčiais žibintais

Vien išvaizda šie abu 2,8 l tipai nuo kitų ne tokių galingų savo giminaičių skyrėsi dar keletu dalykų: ir 280, ir 280 E dviejų vamzdžių išmetimo sistemą su dvigubais vamzdžiais, chromuotas groteles prie priekinio stiklo ir po papildomą chromo juostelę po galiniais žibintais.

280 E tipo vaizdas iš galo, 1976 metai

280 E tipo Mercedes-Benz galas, 1976 metai

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kėbulai


Išorinė apdaila

Laikantis ilgos tradicijos, kaip sedanai iš 123 gaminių grupės, taip ir šasi galima buvo rinktis su daliniu kėbulu, kuriuos gamintojai šalies viduje ir užsienyje siūlė kaip skubiosios pagalbos, kombinuotus arba kitus specialios konstrukcijos automobilius.

Kaip ir pirmesnėje gaminių grupėje, buvo vėl pasiūlytos pailgintos 240 D, 300 D ir 250 tipų versijos.

Per 1977 metus 123 gaminių grupės tipų programa per 12 mėnesių buvo papildyta trim naujais kėbulo variantais. Pirmas Ženevos salone buvo pristatytas stilingasis kupė, kurį galima buvo įsigyti kaip 230 C, 280 C ir 280 CE.

Nuo rugpjūčio 240 D, 300 D tipai 250 tipai buvo pasiūlyti kaip 7-8 vietų sedanai su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų, kurie pirmiausia buvo pradėti naudoti taksi ir nuomojamų automobilių įmonių.

Ir galiausiai rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje buvo pristatytas ketvirtasis variantas, taip vadinami T modeliai, kur „T“ reiškia „Transportas“.

Kupė iš 123 gaminių grupės vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz kupė iš 123 gaminių grupės

Kupė, sedano ir T modelio iš 123 gaminių grupės vaizdas iš galo.

Mercedes-Benz kupė, sedanas ir T modelis iš 123 gaminių grupės

Kupė žiemiškame kraštovaizdyje vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz kupė, žiemos nuotrauka Tirolyje

250 tipo iš 123 gaminių grupės su specialia konstrukcija.

250 D tipo Mercedes-Benz iš 123 gaminių grupės, šasi specialioms konstrukcijoms Pollmann, 1976 metai

240 D / 300 D / 250 tipo ilgieji sedanai iš viršaus.

Lyginami 240 D / 300 D / 250 tipo Mercedes-Benz ilgieji sedanai (7–8 vietų), 1977–1985

T modelio iš 123 gaminių grupės vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz T modelis iš 123 gaminių grupės

300 TD tipo turbodyzelis iš galo.

Mercedes-Benz 300 TD tipo turbodyzelis

Visa informacija apie 123 gaminių grupę

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Paveikslėlyje pavaizduotas 123 gaminių grupės Mercedes-Benz išorės vaizdas.

Visa informacija apie 123 gaminių grupę

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Raidos fazės


Mercedes-Benz E klasės raida

Istorija tęsiasi

124 gaminių grupė

Paveikslėlyje pavaizduotas 124 gaminių grupės Mercedes-Benz išorės vaizdas.

Istorija tęsiasi

124 gaminių grupė

Pirmosios E klasės kartos dėmesio centre – saugumas ir degalų sunaudojimas

Pirmosios E klasės kartos dėmesio centre – saugumas ir degalų sunaudojimas

Apžvalga: E klasės istorija

Mercedes-Benz E klasės raidos apžvalgos koliažas

Apžvalga: E klasės istorija

Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų