1976 mėtų sausio mėnesį buvo išleisti visiškai naujai sukonstruotos tipų grupės Strich-Acht modeliai pavadinimu W 123. Modelių asortimentas siekė nuo 2,0 l keturių cilindrų su 55 AG iki 2,8 l šešių cilindrų įpurškimo variklio su 185 AG.

123 gaminių grupė
123 gaminių grupė
Faktai
-
Gaminių grupė
-
W123, S123, C123, V123
-
Gamybos laikotarpis
-
1975-1985
-
Kėbulai
-
Sedanas
kupė
T modelis
aštuonių vietų sedanas
šasi su daliniu kėbulu -
Vienetų skaičius
-
2 375 440 sedanų
13 700 sedanų su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų
8 373 šasi specialiam kėbului
Techninė raida
Saugos vairo kolonėlė ir kitos saugos funkcijos
Techninė raida
Saugos vairo kolonėlė ir kitos saugos funkcijos
Technine naujove tapo saugos vairo kolonėlė, kurioje vairo agregatas ir apvilktas vamzdis buvo sujungti gofruotu vamzdžiu. Gofruotas vamzdis smūgio atveju galėjo nulinkti ir į šoną. Taip buvo dar labiau sumažintas pavojus, kad vairo kolonėlė pateks į automobilio vidų.
Be to:
- dar stabilesnė keleivio saugos celė, turinti sustandintą stogo rėmo struktūrą
- itin patvarus stogas ir durų kolonos
- sustiprintos durelės
Priekinės ir galinės zonos energijos sugertis buvo ženkliai padidinta dėl kontroliuojamų deformacijos savybių kėbulo priekinėje ir galinėje dalyse.
Nuo 1980 metų rugpjūčio visiems 123 gaminių grupės modeliams pageidaujant galima buvo rinktis ABS, 1982 metų sausį kaip papildomas specialus įtaisas atsirado ir oro pagalvė.
Dizainas
Naujų modelių dizaino savybės
Dizainas
Naujų modelių dizaino savybės
Charakteringos naujų modelių dizaino savybės buvo skirtingo dydžio apvalūs dvigubi žibintai; šalia pagrindinio žibinto, po bendru šviesą skaidančiu stiklu buvo mažesnis halogeninis rūko žibintas. Be to, abu šios gaminių grupės išskirtiniai modeliai, 280 ir 280 E tipai, turėjo keturkampius halogeninius plačiajuosčius žibintus. Toliau vystant šį modelį, 1982 metais keturkampiai plačiajuosčiai žibintai buvo įrengti visuose modeliuose. Taip meiliai „buliaus akimis“ vadinti apvalūs žibintai tapo istorija.
Vien išvaizda šie abu 2,8 l tipai nuo kitų ne tokių galingų savo giminaičių skyrėsi dar keletu dalykų: ir 280, ir 280 E dviejų vamzdžių išmetimo sistemą su dvigubais vamzdžiais, chromuotas groteles prie priekinio stiklo ir po papildomą chromo juostelę po galiniais žibintais.
Kėbulai
Išorinė apdaila
Kėbulai
Išorinė apdaila
Laikantis ilgos tradicijos, kaip sedanai iš 123 gaminių grupės, taip ir šasi galima buvo rinktis su daliniu kėbulu, kuriuos gamintojai šalies viduje ir užsienyje siūlė kaip skubiosios pagalbos, kombinuotus arba kitus specialios konstrukcijos automobilius.
Kaip ir pirmesnėje gaminių grupėje, buvo vėl pasiūlytos pailgintos 240 D, 300 D ir 250 tipų versijos.
Per 1977 metus 123 gaminių grupės tipų programa per 12 mėnesių buvo papildyta trim naujais kėbulo variantais. Pirmas Ženevos salone buvo pristatytas stilingasis kupė, kurį galima buvo įsigyti kaip 230 C, 280 C ir 280 CE.
Nuo rugpjūčio 240 D, 300 D tipai 250 tipai buvo pasiūlyti kaip 7-8 vietų sedanai su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų, kurie pirmiausia buvo pradėti naudoti taksi ir nuomojamų automobilių įmonių.
Ir galiausiai rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje buvo pristatytas ketvirtasis variantas, taip vadinami T modeliai, kur „T“ reiškia „Transportas“.
Visa informacija apie 123 gaminių grupę
Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)
Visa informacija apie 123 gaminių grupę
Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)
Raidos fazės
Mercedes-Benz E klasės raida
Raidos fazės
Mercedes-Benz E klasės raida
Istorija tęsiasi
124 gaminių grupė
Istorija tęsiasi
124 gaminių grupė
Apžvalga: E klasės istorija
Apžvalga: E klasės istorija
Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų