2-oji E klasės karta

Naujosios E klasės debiutas 1995 metais, kai automobilių dizaino tendencijose vis labiau įsivyravo uniforminis vienodumas, nustebino neįprasta savo išvaizda. Įspūdingas priekis su keturiais elipsiniais žibintais ir į kupė panašus galas savo kitoniškumu traukė dėmesį. 210 gaminių grupė iš karto buvo įvertinta prizu už dizainą „red dot“.

Pirmą kartą E klasėje galima buvo rinktis iš trijų įrangos linijų (CLASSIC, ELEGANCE, AVANTGARDE).

Daugybė techninių akcentų, nuo elektroninės traukos reguliavimo sistemos ETS iki saugos diržo jėgos ribotuvo buvo standartinė įranga.

Antrosios kartos E klasės automobilio vaizdas iš priekio.

Įspūdingas 2 kartos E klasės priekis

Antrosios kartos E klasės automobilio vaizdas iš galo.

Kupė primenantis 2 kartos E klasės galas

Faktai

Gaminių grupė

W 210, S 210

Gamybos laikotarpis

1995–2003

Kėbulai

Sedanas
T modelis
šasi su daliniu kėbulu
ilgoji versija
specialūs apsauginiai automobiliai

Vienetų skaičius

1 374 409 sedanai

Techninė raida


Transporto priemonės sauga ir komfortas

Techninė raida


Transporto priemonės sauga ir komfortas

Transporto priemonių saugumo srityje naujausiu techninės pažangos lygiu pasižymėjo naujoji E klasė. Optimizuota kėbulo struktūra si didelėmis deformacijos zonomis ir dar veiksmingesne įtempimo sistema salone 210 gaminių grupės sedanus pavertė saugiausiais automobiliais savo klasėje. Pirmoji visame pasaulyje tarp automobilių gamintojų Mercedes Benz E klasėje pradėjo standartiškai naudoti saugos diržo jėgos ribotuvą. Šoninio susidūrimo apsauga buvo dar labiau patobulinta pradėjus naudoti naujai sukurtą šoninę oro pagalvę.

Be daugybės kitų naujoviškų sistemų, pradėtų naudoti E klasėje, paminėtinas ir langų valytuvų lietaus jutiklis, klimatizavimo automatikos oro kokybės jutiklis bei ultragarso pagalbinis parkavimo įtaisas „Parktronic“ (PTS).

2 kartos E klasės vidaus vaizdas su pripūstomis oro pagalvėmis.

Viso dydžio oro pagalvė vairuotojui ir priekiniam keleiviui, šoninės oro pagalvės visose vietose bei diržo įtempiklis ir saugos diržo jėgos ribotuvas naujajai E klasei suteikia aukšto lygio keleivių saugumą.

Antrosios kartos E klasės salono vidus su pripūstomis oro pagalvėmis.

1998 metų Mercedes-Benz E klasėje pasauline naujove tapo vadinamasis „Windowbag“, kuris šoninio smūgio atveju gerokai sumažina galvos sužalojimų riziką.

Ant stogo gulinčio antrosios kartos E klasės automobilio vaizdas iš šono.

Pasyvios saugos sukūrimas Mercedes-Benz E klasei, 1995 metai. Mercedes-Benz sukurti pramušimo testai gerokai viršijo reikalavimus, kurie buvo nustatyti, pvz., leidimus išduodančiose institucijose JAV.

E klasės modelis.

Mercedes-Benz E klasės dizaino raida, 210 gaminių grupė

Kitaip negu pagrindinė versija CLASSIC, kuri pasižymėjo sąmoningai pasirinktu santūrumu, ELEGANCE variante buvo siūloma daug papildomos įrangos. Tarp jų ir 10 skylių dizaino lengvojo lydinio ratlankiai bei chromo detalės ant durų rankenų, bamperiai ir šoninės apsauginė guminė juostos.

AVANTGARDE buvo techniškai pažangus modelio variantas, kuris išsiskyrė ir vizualiai. Į kais krito kitokios nei anksčiau radiatoriaus grotelės, kuriose AVANTGARDE versijoje buvo penkios, o ne dvi horizontalios chromuotos juostelės ir tik čia plokštelės buvo nudažytos itin žvilgia juoda spalva. Kitas skirtumas – B kolonų danga, kurių spalva buvo tokia pati kaip ir automobilio. Durų rankenų chromo detalės, buferiai ir šoninės apsauginės juostelės atitiko ELEGANCE variantą.

Mercedes-Benz E klasės sedano iš 210 gaminių grupės vaizdas iš priekio.

CLASSIC linija: Mercedes-Benz E klasės sedanas iš 210 gaminių grupės

ELEGANCE linijos E klasės sedanas iš priekio.

ELEGANCE linija: Mercedes-Benz E klasė iš 210 gaminių grupės

AVANTGARDE linijos E klasės sedanas smėlėtame kraštovaizdyje.

AVANTGARDE linija: Mercedes-Benz E klasės sedanas iš 210 gaminių grupės

Istorija


Modelio tobulinimas 1999 metais

Istorija


Modelio tobulinimas 1999 metais

Pardavus apie milijoną transporto priemonių, ši E klasės karta per pirmus ketverius gamybos metus visame pasaulyje buvo sėkmingiausias automobilis aukštesniosios vidurinės klasės rinkos segmente.

Tuomet 1999 metų birželį Mercedes Benz pristatė patobulintą E klasės sedano iš W 210 gaminių grupės versiją.

Perkurtas dizainas tęsia keturiomis akimis žvelgiančios transporto priemonės tradiciją, kuria E klasė padiktavo 1995 dizaino tendencijas. Žinoma, dizaineriai patobulino išvaizdą ir E klasei suteikė dar daugiau dinamiškumo. Tai užtikrino tiksliai dviem centimetrais nuleista priekinė dalis su naujos formos variklio dangčiu, naujos radiatoriaus grotelės ir buferio gaubtas, kuris buvo sklandžiai integruotas į kėbulą.

Be to, priekyje pakeisti sparnai leido plokščiau ir guliau sumontuoti žibintus. Prie naujos išvaizdos dizaineriai pritaikė ir išorinių veidrodėlių korpusą bei galinius išorinius žibintus.

E 320 tipo CDI sedano iš ELEGANCE linijos vaizdas iš priekio.

Mercedes-Benz E 320 tipo CDI sedanas (ELEGANCE) pagal 1999 metų modelį

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kėbulai


Išorinė apdaila

Kartu su sedanais ir T modeliais buvo siūlomi ir 210 gaminių grupės šasi su daliniu kėbulu, kuriuos gamintojai šalies viduje ir užsienyje siūlė kaip skubiosios pagalbos arba kitos specialios konstrukcijos automobilius. Kaip ir pirmtakai modeliai iš 124 gaminių grupės, ši šasi buvo paremta atitinkamu T modeliu. Pirmą kartą nebebuvo varianto su įprastu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų; buvo tiekiamas tik pailgintas modelis, kurio reikšmė palyginti su trumpa šasi bėgant metams vis didėjo.

Išskirtinis E klasės variantas buvo pasiūlytas 1996 metų kovą. Pageidaujant Tailando karališkiesiems rūmams, per gana trumpą laiką atsirado E 320 tipo ilgosios versijos vienetinis variantas, kurį kartu sukūrė Binz ir Daimler-Benz ir kuris turėjo šešerias duris ir pilnavertę trečią sėdynių eilę, o didesnis atstumas tarp ratų sudarė 970 milimetrus.

Kad būtų galima patenkinti poreikį, ypač iš užsienio, Binz savo jėgomis nuo 1996 metų pabaigos pradėjo gaminti ilgąją versiją.

Dar viena, taip pat išskirtinė 210 gaminių grupės versija buvo pradėta gaminti nuo 1995metų atskirame Zindenfildeno gamyklos padalinyje: didele dalimi naudojant rankų darbą čia gimė specialios apsaugos modelio E klasės sedanai. Taip pirmą kartą bendrovės istorijoje iš gamyklos buvo tiekiami ir vidurinės klasės tipų grupių modeliai, su apsauga nuo šūvių. Be to, nuo 1997 metų kovo atsirado versija su lengvesne apsaugos koncepcija, kuri atitiko B4 apsaugos klasę ir siūlė didelės apimties apsaugą nuo pistoletų.

E klasės sedano ir T modelio vaizdas iš viršaus.

Mercedes-Benz E klasės sedanas ir T modelis pagal 1999 metų modelius

E klasės T modelio iš 210 gaminių grupės vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz E klasės T modelis iš 210 gaminių grupės

E klasės iš 210 gaminių grupės su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz E klasė iš 210 gaminių grupės, šasi su dideliu atstumu tarp priekinių ir galinių ratų

E klasės su specialia konstrukcija vaizdas iš šono.

Šasi specialiam kėbului, Myzenas, 1997 metai

Specialios konstrukcijos E klasės iš 210 gaminių grupės vaizdas iš šono.

Mercedes-Benz E klasės sedanas iš 210 gaminių grupės, specialios konstrukcijos modelis

Visa informacija apie 2 kartos E klasę

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Antrosios kartos E klasės automobilio išorės vaizdas.

Visa informacija apie 2 kartos E klasę

Classic-M@RS (multimedijų archyvas ir paieškos sistema)

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Mercedes-Benz Classic archyve saugomas unikalus 130 metų automobilių istorijos lobynas.

Apžvalga: E klasės istorija

Mercedes-Benz E klasės raidos apžvalgos koliažas

Apžvalga: E klasės istorija

Reguliariai įkeliami nauji istorinių modelių dosjė: nuo 1931 iki 2018 metų