Lewis Hamilton stebi Mercedes-AMG Project ONE bandymą vėjo tunelyje.
Deja, pageidaujamo vaizdo įrašo šiuo metu nėra. Pabandykite dar kartą vėliau.
Peržiūrėti iš naujo

Mercedes-AMG Project ONE: Formulės 1 technologija gatvėje.

Mercedes-AMG Project ONE: Formulės 1 technologija gatvėje.

Pasaulinė premjera IAA.

Pasaulinė premjera IAA.

Mercedes-AMG Project ONE Tarptautinėje automobilių parodoje (IAA) Frankfurte švenčia pasaulinę premjerą: pirmą kartą dvivietis sportinis parodinis automobilis įgauna modernią ir efektyvią Formulės 1 hibridinę technologiją ir beveik prilygsta lenktyvių trasa važiuojantiems bolidams bei tampa AMG 50 metų jubiliejaus kulminaciją. Tikimasi, kad Performance hibridas pasieks daugiau nei 1000 arklio galių, o jo greitis viršys 350 km / h. Parodinis automobilis pasižymi neįtikėtinu, tik lenktynių trasoje pastebimu našumu ir didelio efektyvumo kasdiene Formulės 1 hibridine technologija. Vienintelis toks pasaulyje.

Turbo variklis ir keturi elektriniai aparatai.

Mercedes-AMG Project ONE vaizdas iš paukščio skrydžio.
Mercedes-AMG Project ONEsu atviru kėbulu vaizdas iš paukščio skrydžio.

Turbo variklis ir keturi elektriniai aparatai.

High Performance Plug-in-Hybrid pavara, įrengta Mercedes-AMG Project ONE, buvo įkelta tiesiai iš Formulės 1 ir tobulinta laudžiai bendradarbiaujant su Mercedes-AMG High Performance Powertrains automobilių ekspertais Briksvorte. Ją sudaro integruotas ir pažangus hibridinis turbininis vidaus degimo variklis su keturiais elektriniais aparatais: vienas iš jų integruotas į išmetamųjų dujų turbokompresorių, kitas įrengtas vidaus degimo variklyje ir sujungtas su alkūniniu velenu, paskutiniai du įrengti ant priekinių ratų.

Galinis vidurinis variklis iki 11000 / min.

Galinis vidurinis variklis iki 11000 / min.

1,6 l hibridinis V6 benzinis variklis su tiesioginiu įpurškimu ir elektriniu išmetamųjų dujų turbinos įputimu tiesiai iš Mercedes-AMG Petronas Formulės 1 bolido. Norint pasiekti didelį greitį, mechaninės vožtuvos spyruoklės buvo pakeisto pneumatinėmis vožtuvo spyruoklėmis. Transmisija, įrengta centrinėje variklio padėtyje priešais galinę ašį, gali be vargo pasiekti 11000 apsukų / min., o tai yra unikali savybė kelių automobiliui. Tačiau, siekiant užtikrinti ilgesnį tarnavimo laiką ir norint naudoti įprastą benziną vietoje lenktyninių automobilių degalų, apsukos neviršija F1 greičio limito.

Ateities Driving performance.

Ateities Driving performance.

Nuo pat automobilių sporto atsiradimo pradžios inžinieriai svajojo perkelti lentyninių automobilių technologiją į gatvę. Dabar Mercedes-AMG gali išpildyti šią svajonę aukščiausiu lygiu.

Mercedes-AMG Project ONE vaizdas iš priekio.

„Automobilių sportas toli gražu dar ne pabaiga. Smarkiai konkurencingoje aplinkoje mes vystome technologijas, kurios vėliau pasieks ir mūsų gamybinius automobilius. Dabar mes pasitelkiame trijų konstruktorių čempionų ir vairuotojų patirtį bei sėkmę, su kurių pagalba galime pirmą kartą perkelti Formulės 1 technologiją į gatves: tai Mercedes-AMG Project ONE,“ - teigia Daimler AG valdybos pirmininkas ir Mercedes-Benz Cars direktorius dr. Dieter Zetsche.

Mercedes-AMG Project ONE vaizdas iš galo ir iš šono.

Koncepcinis automobilis pasižymi daugeliu būsimojo gamybinio modelio požymių. „Hypercar – tai ambicingiausias kada nors mūsų kurtas projektas. Jisi žymi dar vieną Mercedes-AMG strateginio vystymosi į Performance ir sportinių automobilių prekės ženklą sėkmę. Project ONE dar vienu laipteliu pakelia technologinio tobulėjimo kartelę, jo efektyvumo ir našumo derinys yra absoliutus etalonas. Tuo pat metu Project ONE suteikia užuominų, kaip AMG Driving Performance atrodys ateityje“, - teigia Mercedes-AMG GmbH generalinis direktorius Tobias Moers.

Greičio stebuklas priekinėje ašyje.

Greičio stebuklas priekinėje ašyje.

Priekinės ašies elektriniai varikliai yra patys tikriausi greičio stebuklai, jų rotoriaus apsisukimų skaičius siekia iki 50 000 / min, kai tuo tarpu naujausia technologija tegali užtikrinti 20 000 aps. / min.

Mercedes-AMG Project ONE vaizdas iš priekio ir iš šono.

Greitaeigio variklio darbą papildo aukštųjų technologijų turbokompresorius. Išmetamųjų dujų ir kompresoriaus turbinos išdėstytos atskirai viena nuo kitos, tokiu būdu V6 variklyje užtikrinama optimali velenu sujungtų išmetimo ir įtraukimo pusių padėtis. Ant šio veleno įrengtas maždaug 90 kW galingumo elektros variklis, kuris, priklausomai nuo veikimo sąlygų, elektra varo kompresoriaus turbiną 100 000 aps. / min. greičiu, pavyzdžiui, variklio užvedimo arba apkrovos keitimo metu. Formulėje 1 šis įrenginys įprastai vadinamas MGU-H (Motor Generator Unit Heat).

Greitesnė reakcija, nei V8 atmosferinio variklio.

Greitesnė reakcija, nei V8 atmosferinio variklio.

Didžiausias privalumas: pilnai pašalintas turbolagas – uždelstas
atsakas į akceleratoriaus komandą dėl didelės
turbokompresoriaus inercijos. Smarkiai sumažintas atsako laikas dabar yra dar
trumpesnis, nei V8 atmosferiniuose varikliuose.

Mercedes-AMG Project ONE vaizdas iš kabinos.
Mercedes-AMG Project ONE vaizdas iš galo ir iš šono.

Elektrinis turbokompresorius pasižymi kitu privalumu: elektros energijos generavimui naudojama išmetamųjų dujų perteklinės energijos dalis, kurią jis rekuperaciniu būdu išsaugo didelės įtampos ličio jonų akumuliatoriuje arba perduota į kitus elektros variklius. Ši 120 kW galia yra išdėstyta tiesiai ant vidaus degimo variklio ir prijungta prie cilindrinio krumpliaračio pavaros su alkūniniu velenu (MGU-K = Motor Generator Unit Kinetic) – ši technologija Formulėje 1 užtikrina didžiausią efektyvumą ir našumą.

Tik elektra varoma priekinė ašis.

Tik elektra varoma priekinė ašis.

Vidaus degimo variklio su elektriniu turbokompresoriumi (MGU-H) ir elektros variklio alkūninio veleno (MGU-K) terminis efektyvumas siekia daugiau nei 40 procentų. Ši didžiausia vertė iki šiol yra nepakankamai aukšta, kad būtų taikoma gamybiniams automobiliams. Be to, priekinėje ašyje yra dar du 120 kW elektriniai varikliai.

Abu jie yra prijungti prie priekinių ratų hidraulinės sankabos. Elektra varoma priekinė ašis užtikrina individualią akceleraciją ir stabdymą kiekvienam ratui, todėl ypatingas sukimo momento pasiskirstymas ypač naudingas norint užtikrinti aukšto lygio vairavimo dinamiką.

Įspūdingas įsibėgėjimas.

Įspūdingas įsibėgėjimas.

Automobilis varomas tik elektra – iš pradžių veikia tik Hypercar priekinėje ašyje įrengti elektros varikliai, vėliau pradeda veikti ant alkūninio veleno įrengti elektros varikliai, skirti trumpalaikei akceleracijai.

Mercedes-AMG Project ONE vaizdas iš šono.

Jei vairuotojas stipriau paspaudžia pedalą ir jam reikalinga didesnė galia, tada įsijungia V6 variklis. Didėjant greičiui, pavaros sistema išvysto vis didesnę galią. Įjungus funkciją Race Start”, galima išvystyti įspūdingą akceleraciją: automobilis per šešias sekundes gali įsibėgėti nuo 0 iki 200 km / h. Kai vairuotojas atleidžia akceleratoriaus pedalą ir automobilis pradeda riedėti, sistema įjungia priekinės ašies elektros pavarą, kuri regeneruoja iki 80 procentų energijos ir panaudoją ją akumuliatoriui įkrauti stabdant įprastomis važiavimo sąlygomis.

Automatinė 8 greičių mechaninė pavarų dėžė.

Mercedes-AMG Project ONE vaizdas iš vidaus.
Mercedes-AMG Project ONE vaizdas iš galo.

Automatinė 8 greičių mechaninė pavarų dėžė.

Galia į galinius ratus perduodama pasitelkus 8 padėčių mechaninę pavarų dėžę, kuri naujajame Mercedes-AMG Project ONE buvo visiškai perkurta. Ji įjungiama hidrauliškai, bėgius galima perjungti ant vairo įrengtomis pavarų perjungimo mentelėmis arba automatiniu būdu. Stabdymui naudojama optimalaus svorio keramikinį didelio našumo kombinuotų dviejų cilindrų stabdžių sistema. Nedidelis svoris sumažina nepalaikomą masę, padidina vairavimo dinamiką bei judrumą.

Naujoviška stūmoklio pakaba.

Naujoviška stūmoklio pakaba.

Priekyje ir gale naudojama daugiasluoksnė konstrukcija. Reguliuojama srieginė pakaba turi kelis privalumus: du stūmoklio amortizacinius stovus, kurie įrengti skersai važiavimo kryptimi. Naujoviškas spyruoklės / amortizatoriaus išdėstymas keičia įprastų vamzdinių skersinių stabilizatorių funkciją. Šis sprendimas patikimai apsaugo nuo riedėjimo net ir greito krypties pokyčio atveju ir nesukelia jokių nepatogumų. Bendras spyruoklių ir amortizatorių reguliavimas buvo sukurtas puikiai subalansuotam, lengvai valdomam ir ypač sportiškam naudojimui. Prie to taip pat prisideda keturių ratų pavaros ir sukimo momento vektorizavimas.

Ne tik gatvėje leidžiamas lenktyninis automobilis.

Ne tik gatvėje leidžiamas lenktyninis automobilis.

Mercedes-AMG Project ONE yra ne vien gatvėje leidžiamas lenktyninis automobilis su Formulės 1 hibridine technologija, kurio didžiausią lenktynių trasoje išvystomą našumą galima kasdien be problemų naudoti įprastame kelyje. Jis taip pat veikia kaip į našumą orientuotas automobilis su prijungiama hibridine pavaros technologija, pasižymi pažangiu važiuoklės išdėstymu ir išmania elektronika, kuri bus naudinga būsimiems AMG gamybiniams automobiliams.

Mercedes-AMG Project ONE su atidarytomis pakeliamomis durimis vaizdas iš šono.