The World of Driving performance.

Vienas požiūris. Jūsų pasirinkimas.

Bendros degalų sąnaudos: 17 - 6,9 l/100 km | bendra CO2 emisija: 397 - 162 g/km | Emisijos ataskaita<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (§ 2 nr. 5, 6, 6a, lengvųjų automobilių energijos žymėjimo įstatymo šiuo metu galiojanti versija). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo ratų ir padangų.</p>

Filosofija


Filosofija.

Sveiki atvykę į AMG pasaulį.

Viskas sukasi aplink Performance mėgėjų svajones. Štai ką mes kuriame Mercedes-AMG. Šių svajonių įgyvendinimas – didžiausias mūsų tikslas ir įkvėpimas. Mes pasiruošę žengti dar vieną žingsnį pirmyn.

Filosofija


Filosofija.

Sveiki atvykę į AMG pasaulį.

Viskas sukasi aplink Performance mėgėjų svajones. Štai ką mes kuriame Mercedes-AMG. Šių svajonių įgyvendinimas – didžiausias mūsų tikslas ir įkvėpimas. Mes pasiruošę žengti dar vieną žingsnį pirmyn.

  • Charakteris

    Be pažangios technologijos, AMG turi kitą išskirtinį požymį – charakterį.

    Nuotraukoje pavaizduoti du didžiausiu greičiu važiuojantys AMG performance automobiliai.

    Be pažangios technologijos, AMG turi kitą išskirtinį požymį – charakterį.

    Didžiausias našumas nėra atsitiktinumas. Jis atsiranda ten, kur inžineriniai sprendimai nėra įspraudžiami į siauro požiūrio rėmus. Tai – AMG dvasia. Mes esame įsitikinę, kad norint pasiekti naujus didžiausius tikslus, būtina kovoti su ribomis. Nepriimame limitų ir ribų kaip galutinius rezultatus sąlygojančių ar ribojančių faktorių. Mes suprantame, kad šias visas ribas sukūrė žmonės, todėl tik jie patys ir gali jas peržengti. Dėka šių charakteringų savybių mes galime kurti Performance tipo automobilius ir sportui, ir kasdieniam važiavimui. Mes tai vadiname „Driving Performance“.

    Mercedes-AMG GT R: bendros degalų sąnaudos: 11,4 l/100 km | bendra CO2 emisija: 259 g/km | Emisijos ataskaita<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (§ 2 nr. 5, 6, 6a, lengvųjų automobilių energijos žymėjimo įstatymo šiuo metu galiojanti versija). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo ratų ir padangų.</p>

  • Driving Performance

    Kas AMG daro AMG.

    Nuotraukoje pavaizduotas geltonas AMG GT iš paukščio skrydžio.
    Nuotraukoje pavaizduotas geltonas AMG GT iš apačios.

    Kas AMG daro AMG.

    Mūsų nuolatinė kova su ribomis bei limitais, siekiant naujų tikslų įgyvendinimo bei realizacijos, yra nesustojančios plėtros atspindys.

    Mūsų darbas prasideda nuo naujojo Mercedes-Benz modelio architektūros. Tokiu būdu mes kuriame pagrindą aukščiausio lygio standartams ir neprilygstamiems rezultatams. Performance automobilių rinkoje tai – unikalu. Kiekvienas Mercedes-AMG automobilis yra sukuriamas sukurtas ir pagaminamas pagamintas Afalterbache. Tobulas visų komponentų suderinamumas ir tarpusavio sąveika sukuria automobilį, kuris ne tik teikia malonumą kelyje, bet ir meta iššūkį lenktynių trasoje.

    Nuotraukoje pavaizduoti įvairūs automobilio komponentai, išdėstyti virtualiose dirbtuvėse.

    Išskirtinė technologija leidžia sukurti intensyvią vairavimo patirtį, kuri atitiktų tikslinės grupės poreikius. 800 iš 1500 darbuotojų dirba išskirtinai plėtros srityje. Kiekvienam darbuotjui priskiriama pagrindines kompetencijas atitinkanti užduotis, kas užtikrina neįtikėtiną rezultatą. Remdamiesi šia kompetencija, mes kuriame automobilius su itin specifiniais genais. AMG genais.

    Mercedes-AMG GT R bendros degalų sąnaudos: 11,4l/100 km | bendra CO2 emisija: 259 g/km | Emisijos ataskaita<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (§ 2 nr. 5, 6, 6a, lengvųjų automobilių energijos žymėjimo įstatymo šiuo metu galiojanti versija). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo ratų ir padangų.</p>

  • Pavara

    Nuotraukoje pavaizduotas 2 litrų ir 4 cilindrų AMG Performace variklis.

    „Galia yra tik pradžia. Svarbiausia užduotis – išleisti juos į gatvę.“

    Variklio ir transmisijos vystymo skyriaus vadovas Christian Enderle

    AMG pavaros širdis – variklis. Tačiau variklio galingumą garantuoja tik tiksli visų transmisijos sudedamųjų dalių, t.y. sankabos, pavarų dėžės, pavaros veleno ir diferencialo, sąveika. Važiuodami Mercedes-AMG galėsite patys patirti greitą, galingą, įspūdingą akceleraciją. Visą tai užtikrina unikali AMG Performance pavara. Ji garantuoja dinamišką variklio reakcijos laiką ir didelį preciziškumą, kartu su maksimaliu našumu ir efektyvumu.

  • Važiavimo dinamika

    Galite važiuoti keliais. Arba pasirodyti.

    Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-AMG Performance automobilių važiavimo dinamika.

    Galite važiuoti keliais. Arba pasirodyti.

    Įprastai keliu žmonės važiuoja iš taško A į tašką B. Su Performance entuziastams kelias tampa šiuo tuo daugiau nei tik pilkomis asfalto tiesėmis bei vingiais. yVairuojant AMG džiaugsmą kelia kiekvienas posūkis.

    AMG vairavimas yra aktyvus ir dinamiškas. Automobiliai mėgsta atskleisti savo galią, neleisdami Jums prarasti visapusiškos kontrolės.

    Pagal aistros vairavimui, dinamikos rezultatų gerinimui bei kitus Mercedes-AMG principus galia virsta į neprilygstammą vairavimo dinamiką. Pakabos sistemos tarpusavyje suderintos vairavimo malonumui be jokių trukdžių.

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG CLA Shooting Brake interjeras.

    Novatoriška AMG technologija užtikrina dinamikos ir valdymo pusiausvyrą, pavyzdžiii: AMG Performance 4MATIC ir 4MATIC + visų varančiųjų ratų pavara, išmani AMG RIDE CONTROL sportinė pakaba, kintamas sportinis parametrinis vairavimo valdymas, AMG didelio našumo stabdymo sistema ir optimizuota aerodinamika.

    Platus AMG technologijų asortimentas tarnauja vienam tikslui: užtikrinti jausmą, kad kiekvieno posūkio metu visa kontrolė yra jūsų rankose.

    Mercedes-AMG GT R: bendros degalų sąnaudos: 11,4 l/100 km; bendra CO2 emisija: 259 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (§ 2 nr. 5, 6, 6a, lengvųjų automobilių energijos žymėjimo įstatymo šiuo metu galiojanti versija). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo ratų ir padangų.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: bendros degalų sąnaudos: 7,3 - 6,9 l/100 km; bendra CO2 emisija: 171 - 162 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (§ 2 nr. 5, 6, 6a, lengvųjų automobilių energijos žymėjimo įstatymo šiuo metu galiojanti versija). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo ratų ir padangų.</p>

  • Garsas

    Nuotraukoje pavaizduotas trijų AMG automobilių variklių dangčių pjūvis iš šono.
    Šiuo metu šis vaizdo įrašas nepasiekiamas. Pabandykite dar kartą vėliau.
    Peržiūrėti iš naujo

    “Tada garsas įgauna formą. Tai girdisi visu kūnu.“

    Garsų skyriaus vadovas Ralph Illenberger

    Ar girdite adrenaliną? Atsakymas yra taip! Bet kas, vairuojantis Mercedes-AMG, žino, kas yra galia. Viskas prasideda užvedus variklį. Galingas išmetamųjų dujų vamzdžių riaumojimas yra išskirtinis Mercedes-AMG požymis. Kiekvienas modelis taip pat pasižymi ir unikalia, tik jam būdinga garsų palete.

    Priklausomai nuo pasirinktos važiavimo programos, visas garsas atsiskleidžia važiavimo metu. Kiekvieną situaciją kelyje lydi atitinkamo charakterio garsas. Tai unikali simfonija, skirta Performance entuziastams.

  • Dizainas

    Form follows Speed.

    Nuotraukoje pavaizduotas deimanto baltumo Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupė priekis.
    Nuotraukoje pavaizduotas įspūdingas priešais dangoraižį stovinčio Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ siluetas.
    Nuotraukoje pavaizduotas užburiantis pakrantės keliu važiuojančio SL rodsterio dizinas.

    Form follows Speed.

    Kiekvienas, savo kelyje sutikęs Mercedes-AMG, mato dizaino
    stebuklą. Kiekvienas Mercedes-AMG vairuotojas jaučia ergonomiškumą.

    Dizainas yra tobula formos ir funkcijos darna – dominuojanti ir neabejotina formos išraiška užtikrina, kad kiekvienas Mercedes-AMG automobilis jau iš pirmo žvilgsnio atspindi bekompromisį įsipareigojimą našumui. Išraiškingos radiatoriaus grotelės ir didelio skersmens oro įleidimo angos užtikrina išskirtinę Mercedes-AMG išvaizdą. Unikalūs šoniniai skydeliai, galiniai sparnai ir keturi išmetamųjų dujų vamzdžiai dar labiau pabrėžia sportinio automobilio charakterį.

    Mercedes-AMG S 63 kupė: bendros degalų sąnaudos: 10,4l/100 km; bendra CO2 emisija: 242 -237 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (§ 2 nr. 5, 6, 6a, lengvųjų automobilių energijos žymėjimo įstatymo šiuo metu galiojanti versija). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo ratų ir padangų.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S sedanas: bendros degalų sąnaudos: 9,1 - 8,8 l/100 km; bendra CO2 emisija: 207 - 199 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (§ 2 nr. 5, 6, 6a, lengvųjų automobilių energijos žymėjimo įstatymo šiuo metu galiojanti versija). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo ratų ir padangų.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 rodsteris: bendros degalų sąnaudos: 11,9 l/100 km; bendra CO2 emisija: 279 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (§ 2 nr. 5, 6, 6a, lengvųjų automobilių energijos žymėjimo įstatymo šiuo metu galiojanti versija). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo ratų ir padangų.</p>

Istorija


Istorija.

Driving Performance – 50 metų.

Per pusę amžiaus Mercedes-AMG daug kartų įrodė, kad gali kurti itin sėkmingus sportinius automobilius ir Performance standartus atitinkantį prekės ženklą. Šiandien AMG divizija tą daro daugiau nei bet kada. Net ir ateityje pasaulis be AMG išskirtinio našumo yra neįsivaizduojamas.

Istorija


Istorija.

Driving Performance – 50 metų.

Per pusę amžiaus Mercedes-AMG daug kartų įrodė, kad gali kurti itin sėkmingus sportinius automobilius ir Performance standartus atitinkantį prekės ženklą. Šiandien AMG divizija tą daro daugiau nei bet kada. Net ir ateityje pasaulis be AMG išskirtinio našumo yra neįsivaizduojamas.

Deja, jūsų įrenginys nėra pritaikytas naudoti šią funkciją.

Deja, jūsų įrenginys nėra pritaikytas naudoti šią funkciją.

Prašome pamėginti įrenginį pasukti, kad būtų aktyvintas horizontalaus vaizdo režimas. Arba naudokite įrenginį pasirinkę didesnę skyros vertę.

50 metų – dar ne pabaiga.

Emocijos - beribės. Nuo pat gimimo mūsų gyvenimas – dinamika. Mes vadiname tai Driving Performance. Ir mūsų nuolatos daugėja.
Nespalvota nuotrauka iš AMG istorijos.
Close
Kertiniai Performance prekės ženklo raidos etapai.

Hans Werner Aufrecht ir Erhard Melcher įkurta įmonė jau 50 metų pildo Performance entuziastų svajones. Jų pirmosios dirbtuvės, įkurtos 1967 metais senąjame malūne. 1971 metais jų sukurtas sportinis automobilis AMG 300 SEL 6.8 24 valandų lenktynėse, legendinėje Circuit de Spa-Francorchamps trasoje iškovojo pergalę savo klasėje ir užėmė antrąją vietą bendroje įskaitoje.

Visokeriopas ir pilnavertis bendradarbiavimas su Mercedes-Benz prasidėjo 1990 m. Jau 1993 m., dirbant drauge su Daimler-Benz, buvo išleistas serijinis AMG automobilis C36 AMG. 2005 m. Mercedes-AMG tapo Mercedes-Benz Group AG dukterine įmone ir 2009 m. pristatė Mercedes-Benz SLS AMG, pirmąjį, vien naujosios įmonės Mercedes-AMG sukurtą automobilį. Nuo SLS AMG GT3 2011 m. prasidėjo ir AMG triumfas automobilių sporte. Vėliau, 2014 m. buvo pristatytas Mercedes-AMG GT, o 2015 m. – 43 serijos modeliai.

Nespalvota nuotrauka iš AMG istorijos.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Peržiūrėti iš naujo

Yra tik vienas pasirinkimas – sėkmė!

Aistra, susižavėjimas, įkvėpimas – Hans Werner Aufrecht automobilių sportas reiškė viską. Kartu su Erhard Melcher jis įkūrė AMG. Aistra pavirto unikalia važiavimo patirtimi.
Nespalvota nuotrauka iš AMG sėkmės istorijos.
Close
Nespalvota nuotrauka iš AMG sėkmės istorijos.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Peržiūrėti iš naujo
Mūsų didžiausias varžovas? Mes patys.
Praėjus 50 metų mes likome ištikimi savo standartams, toliau nuosekliai keliame reikalavimus sau ir paliekame neišdildomą įspūdį. 1986 m. buvo pristatytas greičiausias Vokietijoje kada nors pagamintas automobilis: AMG 300 E 5.6, kuris sužavėjo JAV entuziastus ir pasiekė rekordinį 303 km/h greitį. Amerikos spauda šį automobilį pavadino The Hammer – šis vardas išliko iki šių dienų ir atspindi visą AMG divizijos istoriją bei įrodo neprilygstamą sėkmę. O gal ne? Paklauskite dar po 50 metų. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ žymi šių metų pradžią.
Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ stovintis šalia Hammer, originalaus Mythos AMG prekės ženklo.

Kuo pasižymi tikras čempionas?

Viskas laimėta, viskas patirta – iš kur semtis motyvacijos, kai esi viską pasiekęs? Sužinokite, kas motyvuoja rekordininką ir čempioną Bernd Schneider.
Nuotraukoje stambiu planu pavaizduotas Mercedes-AMG čempionas Bernd Schneider.
Close
Nuotraukoje stambiu planu pavaizduotas Mercedes-AMG čempionas Bernd Schneider.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Peržiūrėti iš naujo

Variklis įjungtas. Kasdienis gyvenimas – į šoną.

Kurį modelį bepasirinktumėte, Mercedes AMG visada bus kelių karaliumi. Be to, AMG prekės ženklas visada pasižymės lenktynių trasose visame pasaulyje.
Nuotraukoje pavaizduotas stulbinantis geltonos spalvos AMG GT, stovintis priešais AMG Performance šeimą.
Close
Pusę šimtmečio suskaičiavęs Driving Performance.

Paskutinius 50 metų, kurdami unikalius automobilius ir skindami vieną pergalę po kitos automobilių sporte mes nuolat iš naujo įrodydavome savo teisę vadintis sportinių automobilių ir Performance prekės ženklu.

Afalterbache įkurta įmonė šiandien tarptautiniu mastu išsiskiria nepakartojama variklių surinkimo kompetencija, kuri susijusi ne tik su vystymusi, bet ir su „One Man, One Engine“ filosofija, pagal kurią variklį gamykloje montuoja variklio gamintojas - variklį surinkęs žmogus. AMG metus pradeda rekordiniais skaičiais – 2016 m. buvo surinkta apie 100 000 automobilių, taigi užfiksuotas didesnis nei 40 proc. augimas ir didžiausias AMG modelių poreikis per visą įmonės istoriją.

Nuotraukoje pavaizduotas lenktynių trasa lekiantis Mercedes-AMG GT, jo padangų žymės paliko skaičių 50.

Aukščiauios klasės segmente - kaip namie.

Nuo 2012 m. Formulės 1 sezono šios trys raidės – AMG – tapo aukščiausių sporto pasiekimų sinonimu. Jos yra Driving Performance sinonimas.
Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG Safety Car per DTM 2016.
Close
Nuotraukoje pavaizduoti du Formulėje 1 pergalę švenčiantys Mercedes-AMG vairuotojai.
Aukščiausios klasės lyderis.

Nuo 2012 m. sezono AMG pavadinimas įsitvirtino tarp Formulės 1 elito. Tačiau mūsų aistra ir meistriškumas lenktynėse turi gilias šaknis ir tradicijas.

Trys raidės AMG tapo Driving Performance sinonimu, tad nieko keisto, kad Mercedes-Benz ryšį su AMG ir Formule 1 galima rasti po "bendru stogu": tai komanda Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Briksvorte, Anglijoje įsikūrusi ir komandai variklius gaminanti bendrovė buvo pervadinta į Mercedes-AMG High Performance Powertrains, vadovaujantis  „One Team“ konceptu bei principais.

Trys iš eilės FIA Formulės 1 konstruktorių čempiono titulai buvo įrašyti į ilgos ir sėkmingos automobilių sporto istorijos naują skyrių.

Nuotraukoje pavaizduotas 2017 m. Formulės 1 automobilis Mercedes-AMG.

Mes kuriame ne tik automobilius.

Mes išpildome svajones. Mūsų varomoji jėga: tikėjimas maksimaliu našumu.
Nuotraukoje pavaizduotas geltonas AMG GT iš paukščio skrydžio.
Close
Meno kūrinio apibrėžimas pagal mus:
Mes patys kuriame visus Performance automobilių su našumu susijusius komponentus. Todėl nieko keisto, kad šiame plėtros skyriuje dirba virš 700 darbuotojų. Bendras mūsų tikslas – diegti naujoves nepaisant esamų standartų. Jis taikomas visoms automobilio dalims. Mercedes-AMG GT yra jau antras pilnai MAG divizijos sukonstruotas sportinis automobilis. Riaumojantis automobilio variklis skleidžia žinią: Mercedes-AMG GT yra ištroškęs pergalių.
Nuotraukoje pavaizduotas geltonos spalvos AMG GT.
Varikliai, valdantys visą pramonę.

Visi kiti lieka užnugaryje. Tai yra AMG variklio apibūdinimas. Galios ir precizikos darna. Rezultatas - tipiškas AMG: dinamiškas variklio reakcijos laikas, didelis tikslumas ir jaudinantis variklio riaumojimas – visa tai suderinta su maksimaliu našumu ir efektyvumu. Vienas iš pavyzdžių yra AMG 4,0 litrų V8 biturbininis variklis, pasižymintis nedidele tarša ir mažiausiu degalų suvartojimu savo segmente.

Variklis turi ne tik daug galios - jis ją perduoda itin efektyviai. AMG pavarų dėžė, atsižvelgiant į esamą situaciją, užtikrina optimalų variklio galios perdavimą - k ontroliuojamą, bet tuo pačiu ir neįtikėtinai dinamišką. Važiavimo programų pasirinkimas garantuoja dar daugiau laisvės: programos nuo ekstremalios sportinės iki efektyvios bei komfortiškos. Tai skirta optimaliam galios panaudojimui ir dar didesniam važiavimo malonumui.

Nuotraukoje pavaizduota renginio „AMG Winter Sporting“ programa.

Parodinis automobilis Mercedes-AMG Project ONE.

Automobilis su Formulės 1 technologija.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE Nuotraukoje pavaizduotas dideliu greičiu važiuojantis Mercedes-AMG Project One lenktynių trasoje.
Close
Hyperformance.
Pirmą kartą dvivietis sportinis parodinis automobilis įgauna modernią ir efektyvią Formulės 1 hibridinę technologiją. Tikimasi, kad Performance hibridas pasieks daugiau nei 1000 arklio galių, o jo greitis viršys 350 km / h. Parodinis automobilis pasižymi neįtikėtinu, tik lenktynių trasoje pastebimu našumu ir didelio efektyvumo kasdiene Formulės 1 hibridine technologija.
Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG Hypercar – tikriausiai patraukliausias kada nors į gatves išriedėjęs dviejų durų automobilis.
AMG Future Performance.
Dabar Mercedes-AMG pirmą kartą pritaikė unikalią lenktyninės pavaros koncepciją kelyje ir sukūrė Project ONE, pagal kurį bus kuriami kiti ateities automobiliai. Mūsų pagrindinis tikslas – tapti į našumą orientuoto mobilumo lydere, užtikrinti, kad viskas, pradedant jungiamumu ir baigiant novatoriškais mobilumo sprendimais, padėtų mūsų klientams atskleisti savo aistrą Performance.
Nuotraukoje pavaizduotas dideliu greičiu važiuojantis Mercedes-AMG One lenktynių trasoje.

AMG Track Pace.

Jūsų asmeninis lenktynių inžinierius.
Nuotraukoje pavaizduota funkcija Smart Phone
Close
Nuotraukoje pavaizduota išmaniojo telefono funkcija Track Pace priešais Mercedes-AMG GT.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Peržiūrėti iš naujo
Duomenų registravimo įrenginys naudojimui lenktynių trasoje.
Funkcija AMG Track Pace yra prieinama abiems AMG GT rodsteriams. Ši funkcija yra informacijos ir pramogų sistemos COMAND Online dalis, paverčianti Apple iPhone® asmeniniu lenktynių inžinieriumi. Naudodamiesi šia programa vairuotojai gali analizuoti ir tobulinti savo važiavimo stilių lenktynių trasoje bei bendrinti savo rezultatus su kitais AMG vairuotojais per Facebook, YouTube arba AMG Private Lounge. Programa sujungia Apple iPhone® ir AMG GT modelius per W-Fi ryšį. Automobilis realiuoju laiku perduoda įvairią informaciją į programą. Analizuojami duomenys yra greitis, pavara, vairo pasukimų kampai, laikas, pozicija ir akceleracija.
Nuotraukoje pavaizduota informacijos ir pramogų sistema COMAND Online su Track Pace funkcija.
AMG lenktynininkams.
Programėlės pagalba taip pat galite išsaugoti trasos rato arba tam tikro sektoriaus įveikimo laikus. Joje yra išsaugota daug maršruto profilių įvairioms trasoms. Vairuotojai ir patys turi galimybę įrašyti ir išsaugoti dar daugiau maršrutų. Be to, Apple iPhone® kamera įrašo važiavimą trasoje ir pateikia vairuotojui interaktyvius vaizdo įrašus su visais telemetriniais duomenimis, atspindinčiais jo važiavimo patirtį.

AMG Future Performance.

AMG 50 metų – tobulas laikas pradėti naują Driving Performance skyrių.
Nuotrauka, kurioje pavaizduotas įspūdingas Mercedes-AMG GT Concept su EQ Power+.
Close
Nuotrauka, kurioje pavaizduotas įspūdingas Mercedes-AMG GT Concept su EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Peržiūrėti iš naujo
Ateityje: Mercedes-AMG GT Concept.
Mūsų parodinis automobilis Mercedes-AMG GT Concept parodo, kurios alternatyvios AMG pavaros koncepcijos buvo sukurtos. Be to, prie AMG GT šeimos prisidėjo keturių durų kupė. Šiam tikslui Afalterbache kuriama trečioji SLS AMG ir AMG GT papildanti gaminių grupė. Pagrindiniai dizaino elementai priekyje ir gale neleidžia sąsaja ir ryšiu su likusia AMG GT gaminių grupe. Ženklas „EQ Power+“ reiškia padidintą našumą, kurį turėtų užtikrinti AMG perėjimas į hibridinę kategoriją.
Nuotraukoje pavaizduotas AMG GT Concept Cars priekis iš apačios.
Perspektyvi hibridinė transmisija.
AMG GT Concept transmisija yra tobulas kūrinys. SLS AMG Electric Drive dar 2010 m. įrodė, kad sportiniai elektromobiliai gali pasiekti neįtikėtinų rezultatų. Tai pasireiškia neįtikėtinu našumu ir maksimaliu važiavimo malonumu. Planuojamas AMG hiperautomobilis turėtų užtikrinti Formulės 1 lygio dinamiką bei bolidams ekvivalentų našumą. Šiuo metu tai yra didžiausia perspektyva parodyti tai, ką sugeba hibridinės technologijos.
Nuotraukoje pavaizduotas dideliu greičiu važiuojantis AMG GT Concept.
Nuotraukoje pavaizduoti gaminiai ateityje gali keistis.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Aukštos kvalifikacijos Mercedes-AMG rankų darbas.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Aukštos kvalifikacijos Mercedes-AMG rankų darbas.

Nuotraukoje pavaizduotas variklis su parašu.

Priešingai nei masinės gamybos atveju Mercedes-AMG variklius R4, V8 ir V12 surenka rankomis pagal „One Man - One Engine“ filosofiją. Technikas montuoja kiekvieną variklį atskirai ir yra atsakingas už tokius darbus kaip alkūninio veleno montavimas karteryje, kumštelinio veleno montavimas, laidų sujungimas ir variklio alyvos pripildymas - visus darbus jis patvirtina aiškiai matomu parašu ant AMG variklio ženklelio.

Automobiliai Performance


Elegantiškas ir itin sportiškas.

Nuo tvirčiausio keturių cilindrų iki geriausio dvylikos cilindrų serijos variklio. Patirkite neįtikėtiną Mercedes-AMG automobilių įvairovę ir leiskitės nunešami su Driving Performance.

Automobiliai Performance


Elegantiškas ir itin sportiškas.

Nuo tvirčiausio keturių cilindrų iki geriausio dvylikos cilindrų serijos variklio. Patirkite neįtikėtiną Mercedes-AMG automobilių įvairovę ir leiskitės nunešami su Driving Performance.

    Mercedes-AMG A klasės

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG A klasės automobilis iš šono.

    Tvirčiausias kompaktiškas atletas pasaulyje.

     

     

    Mercedes-AMG CLA

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG CLA kupė priekinis vaizdas iš šono.

    Važiavimo dinamika. Intensyvesnė.

    Mercedes-AMG C klasė

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG C klasės sedanas iš šono.

    Galingas didelio našumo sportininkas.

    Mercedes-AMG CLS

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG CLS iš priekio.

    Patrauklus, dinamiškas ir dar sportiškesnis.

    Mercedes-AMG E klasė

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG E klasės sedanas iš priekio.

    Nustato naujus standartus.

    Mercedes-AMG G klasė

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG G klasės automobilis iš šono.

    Neįtikėtinas našumas ir išskirtinis dizainas.

    Mercedes-AMG GLA

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GLA.

    Laisva erdvė ten, kur net neįtarėte.

    Mercedes-AMG GLB

    Nuotraukoje vaizduojamas Mercedes-AMG GLB galas iš šono.

    Didelė galia. Dabar – ir kasdienybėje.

    Mercedes AMG GLC

    Nuotraukoje vaizduojamas Mercedes-AMG GLC šono vaizdas.

    Galia. Sportas.

    Mercedes-AMG GLE

    Nuotraukoje vaizduojamas Mercedes-AMG GLE priekis iš šono.

    Įspūdingi važiavimo našumas ir grynos emocijos.

    Mercedes-AMG GLS

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GLS.

    Aukščiausio lygio kombinacija: vaizdingasis SUV ir AMG galia.

    Mercedes-AMG S klasė

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG S klasės sedanas iš priekio.

    Unikalus išskirtinumas ir našumas.

    Mercedes-AMG GT

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT kupė iš priekio.

    Prisiminkite, kas yra pojūčiai.

    Mercedes-AMG GT 4 durų kupė

    Nuotraukoje rodomas Mercedes-AMG GT 4 durų kupė priekis iš šono.

    Nauja didelio pajėgumo forma.

    Mercedes-AMG SLC

    Nuotraukoje rodomas Mercedes-AMG SLC Roadster priekis iš šono.

    Sukurti posūkiams.

    Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 6,9-7,3 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 162-171 g/km;
    Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ kupė degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 6,9-7,3 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 162-171 g/km;
    Mercedes-AMG C 63 S Coupé degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 8,6-8,9 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 200-209 g/km;
    Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 10,3-10,5 l/100km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 239-244 g/km

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 8,8-9,1 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 199-207 g/km
    Mercedes-AMG G 63 degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 13,8 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 322 g/km
    Mercedes-AMG GLA 45 degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 7,4 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 172 g/km
    Mercedes-AMG GLC 63 S degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 10,7 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 244 g/km
    Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,9 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 278 g/km

    Mercedes-AMG GLS 63 degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 12,3 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 288 g/km
    Mercedes-AMG GT R degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,4 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 259 g/km
    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 8,9 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 203 g/km
    Mercedes-AMG SL 63 rodsterio degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 9,8-10,1 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 229-234 g/km
    Mercedes-AMG SLC 43 degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 7,8 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 178 g/km





     





     







    Mercedes-AMG GLS 63: keskmine kütusekulu: 12,3 l/100 km; CO2-emissioon: 288 g/km[1]
    Mercedes-AMG GT R: keskmine kütusekulu: 11,4 l/100 km; CO2-emissioon: 259 g/km[1]
    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 8,9 l/100 km; CO2-emissioon: 203 g/km[1]
    Mercedes-AMG SL 63 rotsterid: keskmine kütusekulu: 9,8-10,1 l/100 km; CO2-emissioon: 229-234 g/km[1]
    Mercedes-AMG SLC 43: keskmine kütusekulu: 7,8 l/100 km; CO2-emissioon: 178 g/km[1]

    Nuotraukos ir filmai


    Nuotraukos ir filmai.

    Nuotraukos ir filmai


    Nuotraukos ir filmai.

    Nuotraukoje pavaizduotas vairuotojas, sėdintis prie savo raudono Mercedes-AMG GT S Performance vairo.
    Nuotraukoje pavaizduotas gatvėje stovinti Mercedes-AMG E 63 S T modelis iš apačios.
    Nuotraukoje pavaizduotas įspūdintas Mercedes-AMG C 63 S kupė priekis.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT R vėjo tunelyje.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GLC 43 Range pramoniniame pastate.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ sedanas iš viršaus.
    Nuotraukoje pavaizduotas įspūdingas Mercedes-AMG CLA 45 kupė priekis.
    Nuotraukoje pavaizduotas keliu važiuojantis Mercedes-AMG SL 65 rodsteris.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG G 63 miesto džiunglėse.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioletas iš paukščio skrydžio.





    Mercedes-AMG GT S degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 9,4-9,6 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 219-224 g/km
    Mercedes-AMG E 63 S universalo degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 9,1-9,4 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 206-214 g/km
    Mercedes-AMG C 63 S Coupé degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 8,6-8,9 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 200-209 g/km
    Mercedes-AMG GT R degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,4 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 259 g/km

    Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 10,7 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 244 g/km
    Mercedes-AMG GLC 63 S degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 10,7 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 244 g/km
    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 8,9 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 203 g/km
    Mercedes-AMG CLA 45 degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 6,9-7,3 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 162-171 g/km
    Mercedes-AMG SL 65 degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,9 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 279 g/km
    Mercedes-AMG G 63 degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 13,8 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 322 g/km
    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioleto degalų sąnaudos mišriomis sąlygomisu: 10,1 l/100km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 229 g/km