
SL rodsteris.
SL rodsteris.
Štai vėl tas virpesys iš nekantrumo.
Transporto priemonės koncepcija
Unikali transporto priemonės koncepcija.
Transporto priemonės koncepcija
Unikali transporto priemonės koncepcija.

Leiskite save nustebinti unikalia SL klasės automobilio koncepcija, kuri derina dizainą, technologijas ir išpildymą kvapą gniaužiančiame rodsteryje.

Žvilgsnis kaip nuo kitos žvaigždės.
Nesenstantis siluetas ir klasikinės rodsterio proporcijos: elegancija savo gryniausia ir sportiškiausia forma. Ir tuo pat metu progresyvi su AMG Line. SL klasė yra ikona, išversta į dabartį.
Stačios deimantinės grotelės yra elegantiškas legendinės SL tradicijos prisiminimas. Galinė dalis su difuzoriumi ir abu galios kupolai ant variklio gaubto liudija apie jėgą, kuri po juo slepiasi. SL klasė jokiu būdu neslepia savo kokybės.

Nuosekliai apmąstytos naujovės.
SL klasės modelis buvo ir yra stiprios paskatos išraiška: aistra. Dėl puikių technologijų užtikrinamas išskirtinis vairavimo pojūtis ir aukšti saugumo ir patogumo standartai.
Šios technologijos išreiškiamos didžiojoje savarankiško ir saugaus vairavimo idėjoje. Tiek kasdieninėje prabangaus sportininko koncepcijoje su savo puikiomis važiuoklės technologijomis ir DYNAMIC SELECT su penkiomis važiavimo programomis optimaliai pasirodys įvairiausiose situacijose.

Mitas rodo savo tikrąjį veidą.
Nesvarbu, ar šeši ar aštuoni cilindrai, SL įtikina nepriklausoma galia ir puikia vairavimo kultūra.
Net SL 400 modelis turi tai, ką žada ant variklio gaubto esantys jėgos kupolai – galios perteklių. Tai ypač pasiteisina tuomet, kai po pailgintu variklio gaubtu pradeda veikti viršutinė motorizacija.

Išplečia horizontą ir akių vyzdžius.
SL klasės modelis neslepia savo kokybės. Norėdami atidaryti ar uždaryti sulankstomą kintantį stogą mažiau nei per 20 sekundžių, tiesiog paspauskite mygtuką. Ir net jei saulė nepasirodo – SL klasės modeliui tai nėra problema.
Panoraminis kintantis stogas su MAGIC SKY CONTROL leidžia pasijusti kaip atvirame ore net tada, kai stogas yra uždarytas. Unikaliai vairavimo patirčiai - visada ir visur. O su AIRSCARF galvos erdvės šildytuvu ir elektriniu vėjo reguliatoriumi SL klasės modelio vairuotojams sukuriamas kabrio oras netgi beveik ištisus metus.
Mercedes-Benz SL 400: kombinuotasis degalų sunaudojimas: X,X l/100 km, kombinuotoji CO2 emisija: XXX g/km; Mercedes-Benz SL 500: kombinuotasis degalų sunaudojimas: XX,X l/100 km, kombinuotoji CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>
Transporto priemonės dizainas
Ištikimas tradicijoms.
Transporto priemonės dizainas
Ištikimas tradicijoms.
Eksterjeras
Eksterjeras
Unikali, ryški išorė pažadina gražiausius rodsterio gerbėjų prisiminimus. Stačios radiatoriaus grotelės – tai elegantiškas pergalingojo 300 SL Panamerikos prisiminimas. SL žavi nepriklausomybe, kai nereikia nieko įrodinėti. Nesenstantis siluetas: elegancija, išsiskirianti gryniausia ir tuo pačiu sportiškiausia forma. Plati galinė dalis su integruotais vamzdžio galiniais dangteliais ir difuzoriumi – gryna dinamika.
Interjeras
Interjeras
Išskirtinio sportinio stiliaus kultūrinis kraštovaizdis. SL klasės rodsterio salonas vilioja išskirtiniu erdvės jausmu, dideliu sėdėjimo komfortu ir prabanga: išskirtinė oda, aukštos kokybės apdailos elementai iš tauriosios medienos ar aliuminio. Sportinės sėdynės su aukštais galvos atramos šonais ir patogiu daugiafunkciu sportiniu vairu su perjungimo svirtimis – interjeras tiksliai pritaikytas vairuotojo ir priekinio keleivio patogumui.
Mercedes-Benz išmaniojo vairavimo funkcija
Mercedes-Benz išmaniojo vairavimo funkcija
Galią skatinantis komfortas ir pavyzdinis saugumas.
Mercedes-Benz išmaniojo vairavimo funkcija
Mercedes-Benz išmaniojo vairavimo funkcija
Galią skatinantis komfortas ir pavyzdinis saugumas.
Ar piko valandomis, ar ilgose kelionėse per naktį, ar važiuojant nežinomais maršrutais – jūsų SL klasės rodsteris išlaisvins jus nuo įtampos stresinėse situacijose. Mercedes-Benz išmaniojo vairavimo funkcija kurta vadovaujantis koncepcija, kuri kiekvieną kelionę Mercedes-Benz automobiliu paverčia saugiu ir nepakartojamu nuotykiu. Nes laikas, kurį praleidžiate vairuodami, yra jūsų laikas. Metas atsipalaiduoti. Metas pasisemti energijos. Kad savo tikslą pasiektumėte ne tik saugiai, bet ir atsipalaidavę.

Naujovių detalės: atraskite SL klasės modelio Mercedes-Benz Intelligent Drive (išmaniojo vairavimo funkcijos) pranašumus.

Lengviau pastatyti į stovėjimo vietą ir iš jos išvažiuoti.
Pagalbinė transporto priemonės statymo sistema su PARKTRONIC palengvina stovėjimo vietos paieškas ir transporto priemonės statymo bei išvažiavimo iš stovėjimo vietos procesą. Sistemoje daugiafunkciniame ekrane pateikiamos tinkamos stovėjimo vietos.
Jei vairuotojas įjungia atbulinę eigą ir patvirtina transporto priemonės statymo pasiūlymą, pagalbinė transporto priemonės statymo sistema su PARKTRONIC iki 10 km/val. greičiu beveik savarankiškai atlieka vairavimo manevrą. Vairuotojas tik spaudžia akceleratoriaus ir stabdžio pedalus, automobilio pastatymas užbaigiamas po daugiausiai septynių judesių.

Didžiausius reikalavimus tenkinantis valdymo centras.
Navigacija, telefonas, internetas, garso ar vaizdo įrašai – su valdymo ir rodymo sistema COMAND Online matysite ir valdysite visas medijas. Paprastas ir intuityvus valdymas.
Navigacijos sistema su standžiuoju disku su tikroviškai pavaizduotais topografiniais žemėlapiais atsižvelgia į aktualią eismo informaciją. Atitinkamu mobiliuoju telefonu važiuojant galima naudoti Mercedes-Benz taikomąsias programėles, pvz., specialiojo tikslo paieškos, oro prognozės arba internetinio radijo.

Daugiau matyti bet kurioje situacijoje.
Itin išmani ir universali: LED Intelligent Light System užtikrina dar didesnį saugumą ir puikų matomumą esant bet kokioms apšvietimo sąlygoms.
LED žibintai automatiškai gerai prisitaiko prie oro, šviesos ir važiavimo sąlygų. Tai užtikrina optimalų apšvietimą krašto keliuose, greitkeliuose ir posūkiuose.

Padeda išlaikyti saugų atstumą – ir išlikti savo eismo juostoje.
Pagalbinė važiavimo sistema automatiškai padeda vairuotojui išlaikyti norimą atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės ir išlikti eismo juostos viduryje.
Išskirtinis komfortas ypač jaučiamas ilgoje kelionėje. Radarais pagrįsta sistema stabdo, jei reikia, ir vėl pagreitina, jei galima, iki nustatyto pageidaujamo greičio. Taip sumažėja susidūrimo į galą pavojus.

Važiavimo malonumas yra nustatymo reikalas.
Su DYNAMIC SELECT komfortišką, sportišką, labai sportišką, efektyvią ir visiškai individualią važiavimo charakteristiką galima iškviesti piršto paspaudimu.
Parametrai, pvz., variklio, pavarų dėžės ir vairavimo mechanizmo charakteristikos, pritaikomi atsižvelgiant į pasirinktą važiavimo programą. Važiuoklė su prisitaikančia slopinimo sistema gali pagal poreikį reguliuoti kiekvieno rato slopinimo jėgą, jei reikia – nuolat ir be pakopų.
Išmaniosios technologijos
Išsamiau apie Mercedes-Benz Intelligent Drive (išmaniojo vairavimo funkcijos) technologijas.
Galią skatinantis komfortas ir pavyzdinis saugumas.
Išmaniosios technologijos
Išsamiau apie Mercedes-Benz Intelligent Drive (išmaniojo vairavimo funkcijos) technologijas.
Galią skatinantis komfortas ir pavyzdinis saugumas.

MAGIC VISION CONTROL

Kelio ženklų asistentas

Aktyvusis stabdymo asistentas su sankryžos funkcija

PRE-SAFE® sistema

DYNAMIC SELECT

Galinio vaizdo kamera su dinaminėmis pagalbinėmis linijomis

„COMAND Online“

Adaptyviųjų tolimųjų šviesų asistentas „Plus“
Važiavimo savybės
SL klasės automobilio apnuogintu viršumi per Kaliforniją – nes tokią galimybę suteikia atidengiamas stogas.
Važiavimo savybės
SL klasės automobilio apnuogintu viršumi per Kaliforniją – nes tokią galimybę suteikia atidengiamas stogas.
Fantastiškas pasivažinėjimas Kalifornijoje prie SL klasės automobilio vairo.
Fantastiškas pasivažinėjimas Kalifornijoje prie SL klasės automobilio vairo.
Mercedes-Benz SL stoja prie starto linijos su nesenstančia išvaizda ir patobulinta technika. Laikas pirmam saulėtam pasivažinėjimui. Kalifornija, pasitik mus!
Istorija
Pagrindiniai automobilių istorijos etapai.
Istorija
Pagrindiniai automobilių istorijos etapai.


Žuvėdros sparnų formos durų savininko istorija prasideda lenktynių sporte.
300 SL (W 194) – pirmas po Antrojo pasaulinio karo naujai sukurtas Mercedes-Benz lenktyninis automobilis, turintis naują žymą SL (Super Leicht – itin lengvas).
Nors naujai sukurtas vamzdinis rėmas užtikrina mažą masę esant kuo didesniam sukimo standumui, įprastinės durys neįmanomos. Problemos sprendimas – į viršų atidaromos durys. Štai taip gimė automobilis su žuvėdros sparnų formos durimis. 1954 m. 300 SL „Gullwing“ (W 198) tęsia savo sėkmės istoriją.

Grakščiau galima nebent skraidyti.
Atviri dviviečiai automobiliai dvidešimto amžiaus šeštojo dešimtmečio pabaigoje buvo labai paklausūs. Taigi 1957 m. 300 SL klasės rodsteris atskyla nuo legendinio žuvėdros formos duris turinčio automobilio, suteikdamas galimybės mėgautis važiuojant taip pat ir atviru galingu sportinės klasės automobiliu.
Vamzdinis rėmas gaminant rodsterį išlieka konstrukcijos pagrindu. Tačiau dėl žemiau sukonstruotų šoninių dalių buvo galima montuoti tradicines į priekį atsiveriančias dureles, o tai yra lemiama sąlyga gaminant atvirą automobilį.

Kultinė atvirų vairuotojų vieta.
1963 m. kovo mėn. Mercedes-Benz automobilių salone Ženevoje pristato 230 SL (W 113), tokiu būdu iš naujo patiriant sportinio vairavimo malonumą, kai galia suvienijama su komfortu ir optimaliu saugumu.
Pristatomi trys 230 SL klasės modeliai: rodsteris su sulankstomu stogu, standartinis kupė su kietu stogu ir šių dviejų modelių kombinacija. Dėl į vidų išgaubto kieto stogo, primenančio Tolimųjų Rytų šventyklų pastatus, 230 SL greitai įgauna dar vieną vardą – „Pagoda“.

Amžinai žalia inovacija.
Posūkis ne tik patogaus, bet ir galingo dviviečio automobilio nuolatinio vystymo link įvyksta 1971 m., kartu su serija R 107, 1971 m. pagamintam 350 SL klasės modeliui tampant pirmuoju SL klasės automobiliu su aštuoniais cilindrais.
147 kW (200 AG) užtikrina pagreitėjimą iki 100 km/val. greičio per devynias sekundes. Degalų bakas sumontuotas virš galinės ašies, taip jį apsaugant nuo susidūrimų. Jame taip pat įmontuotas naujoviškas keturių stipinų vairas su didele plokštuma ir lenkta durų rankenėlė, neleidžianti atsidaryti durelėms.

Gana sportiška.
Vos vienu mygtuko spustelėjimu per 20 sekundžių atidaromas ir uždaromas medžiaginis stogas, taip suteikiant žymiai daugiau komforto.
Ši modelių karta apjungia daugybę pasaulinių naujovių: iš sporto pasaulio perimtos sėdynės su integruotais saugos diržais, visiškai automatinis sulankstomas stogas, važiuojant atidengtu stogu nukreipiantis oro srautą stiklas. 500 SL klasės modelio 5 l keturių vožtuvų variklio V8 galia siekia 240 kW (326 AG) ir leidžia jaustis taip, lyg būtų sėdima prie sportinio automobilio vairo.

Stipriausias rodsteris pasaulyje.
Stipriai patobulinta technika, dizainas ir įranga. Kitaip nei pirmtakai šis SL klasės modelis savo kietą stogą visur vežiojasi su savimi.
Atidengiamas stogas atsidaro ir užsidaro per 16 sekundžių vienu mygtuko spustelėjimu, taip pat ir nuotoliniu būdu. 2004 m. pasirodė naujas SL klasės automobilių paletės topmodelis SL 65 AMG, turintis 612 AG (450 kW) ir 1000 Nm variklį, dėl kurio tapo galingiausiu ir didžiausią sukimo momentą išvystančiu rodsteriu pasaulyje.
Nuotraukos ir vaizdo įrašai
SL klasės rodsterio nuotraukos ir vaizdo įrašai.
Nuotraukos ir vaizdo įrašai
SL klasės rodsterio nuotraukos ir vaizdo įrašai.