SL rodsteris.

Štai vėl tas virpesys iš nekantrumo.

Istorija


Pagrindiniai automobilių istorijos etapai.

SL yra sportinio automobilio ikona ir visada buvo labiausiai geidžiamas sportinis savo laikų automobilis.

Istorija


Pagrindiniai automobilių istorijos etapai.

SL yra sportinio automobilio ikona ir visada buvo labiausiai geidžiamas sportinis savo laikų automobilis.

Paveikslėlyje parodyti du 1952 m. SL klasės lenktyniniai automobiliai.
Nuotraukoje pavaizduoti du 1952 m. SL klasės lenktyniniai automobiliai.

Žuvėdros sparnų formos durų savininko istorija prasideda lenktynių sporte.

300 SL (W 194) – pirmas po Antrojo pasaulinio karo naujai sukurtas Mercedes-Benz lenktyninis automobilis, turintis naują žymą SL (Super Leicht – itin lengvas).

Nors naujai sukurtas vamzdinis rėmas užtikrina mažą masę esant kuo didesniam sukimo standumui, įprastinės durys neįmanomos. Problemos sprendimas – į viršų atidaromos durys. Štai taip gimė automobilis su žuvėdros sparnų formos durimis. 1954 m. 300 SL „Gullwing“ (W 198) tęsia savo sėkmės istoriją.

Nuotraukoje pavaizduotas 1957 m. Mercedes-Benz SL rodsteris.

Grakščiau galima nebent skraidyti.

Atviri dviviečiai automobiliai dvidešimto amžiaus šeštojo dešimtmečio pabaigoje buvo labai paklausūs. Taigi 1957 m. 300 SL klasės rodsteris atskyla nuo legendinio žuvėdros formos duris turinčio automobilio, suteikdamas galimybės mėgautis važiuojant taip pat ir atviru galingu sportinės klasės automobiliu.

Vamzdinis rėmas gaminant rodsterį išlieka konstrukcijos pagrindu. Tačiau dėl žemiau sukonstruotų šoninių dalių buvo galima montuoti tradicines į priekį atsiveriančias dureles, o tai yra lemiama sąlyga gaminant atvirą automobilį.

Nuotraukoje pavaizduotas 1963 m. Mercedes-Benz SL „Pagode“.

Kultinė atvirų vairuotojų vieta.

1963 m. kovo mėn. Mercedes-Benz automobilių salone Ženevoje pristato 230 SL (W 113), tokiu būdu iš naujo patiriant sportinio vairavimo malonumą, kai galia suvienijama su komfortu ir optimaliu saugumu.

Pristatomi trys 230 SL klasės modeliai: rodsteris su sulankstomu stogu, standartinis kupė su kietu stogu ir šių dviejų modelių kombinacija. Dėl į vidų išgaubto kieto stogo, primenančio Tolimųjų Rytų šventyklų pastatus, 230 SL greitai įgauna dar vieną vardą – „Pagoda“.

Nuotraukoje pavaizduotas 1971 m. pagamintas Mercedes-Benz SL klasės R 107 modelis.

Amžinai žalia inovacija.

Posūkis ne tik patogaus, bet ir galingo dviviečio automobilio nuolatinio vystymo link įvyksta 1971 m., kartu su serija R 107, 1971 m. pagamintam 350 SL klasės modeliui tampant pirmuoju SL klasės automobiliu su aštuoniais cilindrais.

147 kW (200 AG) užtikrina pagreitėjimą iki 100 km/val. greičio per devynias sekundes. Degalų bakas sumontuotas virš galinės ašies, taip jį apsaugant nuo susidūrimų. Jame taip pat įmontuotas naujoviškas keturių stipinų vairas su didele plokštuma ir lenkta durų rankenėlė, neleidžianti atsidaryti durelėms.

Paveikslėlyje parodytas nuo 1989 m. gaminamas Mercedes-Benz SL klasės R 129 modelis.

Gana sportiška.

Vos vienu mygtuko spustelėjimu per 20 sekundžių atidaromas ir uždaromas medžiaginis stogas, taip suteikiant žymiai daugiau komforto.

Ši modelių karta apjungia daugybę pasaulinių naujovių: iš sporto pasaulio perimtos sėdynės su integruotais saugos diržais, visiškai automatinis sulankstomas stogas, važiuojant atidengtu stogu nukreipiantis oro srautą stiklas. 500 SL klasės modelio 5 l keturių vožtuvų variklio V8 galia siekia 240 kW (326 AG) ir leidžia jaustis taip, lyg būtų sėdima prie sportinio automobilio vairo.

Nuotraukoje pavaizduotas 2001 m. Mercedes-Benz SL rodsteris.

Stipriausias rodsteris pasaulyje.

Stipriai patobulinta technika, dizainas ir įranga. Kitaip nei pirmtakai šis SL klasės modelis savo kietą stogą visur vežiojasi su savimi.

Atidengiamas stogas atsidaro ir užsidaro per 16 sekundžių vienu mygtuko spustelėjimu, taip pat ir nuotoliniu būdu. 2004 m. pasirodė naujas SL klasės automobilių paletės topmodelis SL 65 AMG, turintis 612 AG (450 kW) ir 1000 Nm variklį, dėl kurio tapo galingiausiu ir didžiausią sukimo momentą išvystančiu rodsteriu pasaulyje.


Daugiau apie istoriją:

patirkite unikalią SL klasės rodsterio istoriją ir patys susižavėkite istoriniais Mercedes-Benz automobiliais svajonių turuose per Vokietiją, Italiją ar Prancūziją.


Daugiau apie istoriją:

patirkite unikalią SL klasės rodsterio istoriją ir patys susižavėkite istoriniais Mercedes-Benz automobiliais svajonių turuose per Vokietiją, Italiją ar Prancūziją.

Dizainas


Nesenstantis klasikinių rodsterio formų siluetas.

Elegancija, išsiskirianti gryniausia ir kartu sportiškiausia forma. Ir tuo pat metu progresyvi su AMG linija. SL klasė yra ikona, išversta į dabartį.

Dizainas


Nesenstantis klasikinių rodsterio formų siluetas.

Elegancija, išsiskirianti gryniausia ir kartu sportiškiausia forma. Ir tuo pat metu progresyvi su AMG linija. SL klasė yra ikona, išversta į dabartį.

Komfortas


SL klasės modelis neslepia savo kokybės.

Komfortas


SL klasės modelis neslepia savo kokybės.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz SL rodsteris iš viršaus.

Norėdami atidaryti ar uždaryti sulankstomą kintantį stogą mažiau nei per 20 sekundžių, tiesiog paspauskite mygtuką. Ir net jei saulė nepasirodo – SL klasės modeliui tai nėra problema.

Panoraminis kintantis stogas su MAGIC SKY CONTROL leidžia pasijusti kaip atvirame ore net tada, kai stogas yra uždarytas. Unikaliai vairavimo patirčiai - visada ir visur. O su AIRSCARF galvos erdvės šildytuvu ir elektriniu vėjo reguliatoriumi SL klasės modelio vairuotojams sukuriamas kabrioleto klimatas beveik ištisus metus.

Saugumas


Geras jausmas vairuoti Mercedes-Benz.

Atraskite modernias SL rodsterio saugos ir vairavimo pagalbos sistemas.

Saugumas


Geras jausmas vairuoti Mercedes-Benz.

Atraskite modernias SL rodsterio saugos ir vairavimo pagalbos sistemas.

Saugumo akcentai:

Paveikslėlyje matomas SL rodsteris, važiuojantis gatve.

Saugumo akcentai:

  • PRE-SAFE® sistema
  • Aktyvioji saugaus atstumo palaikymo sistema DISTRONIC.
  • Sistema LED Intelligent Light
  • Aktyvus stabdymo asistentas