G klasė.

Pirmasis keliuose.

Po turinio sukūrimo produktas galėjo būti pakeistas.

Automobilio koncepcija


Automobilio koncepcija.

Pionierius visuose keliuose.

Automobilio koncepcija


Automobilio koncepcija.

Pionierius visuose keliuose.

Deja, jūsų įrenginys nėra pritaikytas naudoti šią funkciją.

Deja, jūsų įrenginys nėra pritaikytas naudoti šią funkciją.

Prašome pamėginti įrenginį pasukti, kad būtų aktyvintas horizontalaus vaizdo režimas. Arba naudokite įrenginį pasirinkę didesnę skyros vertę.

Išbandytas pačioje Schöckl širdyje.

Vieta, kurioje G klasė mokosi vaikščioti – jau 37 metus. Bandymo trasoje, kuri savo išskirtinumu nenusileidžia automobiliui: Schöckl, Gracas.
Mercedes-Benz G klasė pakeliui į Schöckl kalną Grace, Štirijoje.
Close
Vaizdo įraše rodomas privalomas Mercedes-Benz G klasės bandomasis važiavimas Schöckl.
Peržiūrėti iš naujo
Per jį turi pervažiuoti kiekvienas G klasės automobilis.
5,6 km sudėtingo kelio. Pakilimas iki 100 %. Nuolydis iki 54°. Rieduliai, iškylantys iki vieno metro virš kelio. Galingos per visą taką augančios medžių šaknys. Kelias, kuris prarytų bet kokį kitą automobilį – savo šaknimis, akmenimis, rieduliais ir žemės pylimais. Tai 1445 m aukščio Grace esantis kalnas – Schöckl. Visi G klasės automobiliai bandymo trasoje turi išgyventi tūkstantį kilometrų. Po kiekvieno patobulinimo – vėl į kalną. Tik tada, kai ašys, rėmas, kėbulas, pavarų dėžė ir įrenginiai išgyvena ilgiau nei vairuotojas, G klasės automobiliui suteikiamas titluas „Patikrintas Schöckl ir paruoštas serijinei gamybai“.

Nenuginčijamas pasaulio rekordas.

Gunther Holtorf G klasės Mercedes-Benz 300 GD įspūdingai demonstruoja neprilygstamą našumą bekelėje.
Nuotraukoje pavaizduotas Gunter Holtorf Mercedes-Benz 300 GD priešais įspūdingus Himalajų kalnus.
Close
Kur yra G, ten yra kelias.
Gunther Holtorf Mercedes-Benz 300 GD šis kelias reiškia 22 kartus aplink žemės rutulį – taigi beveik 900 000 km. Daugiau nei 250 000 km važiuojama bekele: žvyrkeliais ir nežymėtais keliais, per purvą ar akmeninguose kalnų keliuose. Kėbului ir važiuoklei ši apkrova lygi maždaug 2 500 000 km važiuojant Vidurio Europos sąlygomis. Ir visą atstumą įveikia tas pats variklis! Pavarų dėžė, transmisija ir ašys taip pat yra originalūs. Nei rėmas, nei kėbulas nerodo jokių susidėvėjimo požymių. Ir, nepaisant dėl perkrovos lūžusių sustiprintų spyruoklių ir amortizatorių, G klasės automobilis vis dar atitinka šiuolaikinius standartus.
Nuotraukoje pavaizduotas Gunther Holtorf su savuoju Mercedes-Benz 300 GD Tibete.
Čia reikalingas nepalaužiamumas.
Ir gilus tikėjimas G klasės galimybėmis. Tepalas keičiamas kas 5000 km. Susidėvėjusias dalis rekomenduojama keisti iki joms lūžtant. Visą kitą atliks G klasės automobilio stoiška figūra. Net jeigu su ekspedicine ir kalnų įranga, maistu, atsarginiais kanistrais ir ratu, papildoma įranga, įrankiais ir atsarginėmis dalimis jis sveria apie 3,3 tonos – jums lieka dar ne mažiau nei 500 kilogramų leistinos apkrovos. Trijų litrų dyzeliniam varikliu su 65 kW (88 PS) tai – ne problema. G klasės automobiliai gali be vargo atlaikyti bet kokius šios žemės klimato keliamus iššūkius – negailestingą kaitrą dykumose, drėgną orą džiunglėse ar net arktinį šaltį.

Aukščiausia kompetencija bekelėje.

Mercedes-Benz G 350 d Professional – grynas džiaugsmas tiems, kas nori toli nuvažiuoti.
Nuotraukoje pavaizduotas žydros spalvos G klasės Mercedes-Benz G 350 d Professional.
Close
Specialios žydros spalvos G 350 d Professional – Gunther Holtorfs „Otto“ atminimui.

Gunther Holtorf pėdomis: žydros spalvos G 350 d Professional.

Grynas malonumas.
G 350 d Professional yra G klasės grynuolis – su visomis savybėmis, kuriomis pasižymi G klasės automobiliai. Po visureigiu esantis simbolis reiškia tik vieną: nepriklausomą važiavimo bet kokioje situacijoje. Dar didesnis matomumas važiuojant bekele. Allterrain padangos su puikiu sukibimu net sudėtingiausiose vietovėse. Didesnis nuolydžio kampas bet kokiai situacijai. Dar daugiau darbinės apkrovos ambicingiems tikslams pasiekti. Ir dar daugiau praktiškų detalių su Professional Offroad paketu – pavyzdžiui, priekinių žibintų apsauginiai bėgeliai nuo akmenų (pagal užsakymą taip pat galima įrengti posūkių žibintuose), bagažinė su medinėmis grindimis ir G klasės klasika: stogo bagažinė su kopėčiomis.
Su specialiu apsauginiu tinkleliu nuo akmenukų Mercedes-Benz G 350 d Professional yra pasiruošęs viskam.
Gamintojas gamintojams.
Didžiausi G klasės privalumai yra neribotas funkcionalumas ir praktiškumas. G klasės automobilis sukurtas važiuoti sudėtingiausiose vietovėse – tai patikimas, tvirtas ir beveik ribų neturintis visureigis. Taigi G klasės automobilis yra nepamainomas pagalbininkas kariuomenei, pagalbos organizacijoms, pramonei ir valdžios institucijoms.

High Society jau mieste.

G klasė jau parodė, ką sugeba kelyje.
Mažiausios didmiesčių gatvelės – Mercedes-AMG G 63 teritorija.
Close
Galinga figūra. Nepriklausomas našumas.
Mercedes-AMG G 63 varomoji jėga yra plataus užmojo. Du išmetamųjų dujų turbokompresoriai, tarpinis aušintuvas ir nepaprastai didelis 760 Nm sukimo momentas perkelia jį į kitą galios klasę. Tai galia, kurią suvaldo AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC vairo pavarų perjungikliai. Nuosekli varomoji jėga idealiai pritaikyta prie AMG sportinio išmetimo sistemos. Dar daugiau galios, dar didesnį sukimo momentą ir dar didesnę galią kelyje gali užtikrinti tik Mercedes-AMG G 65 su kompromisų nepripažįstančiu V12 biturbininiu varikliu. 1000 Nm ir 463 kW (630 AG) – G yra vienas iš galingiausių kada nors sukurtų visureigių.
Mercedes-AMG G 63 su galingu V8 biturbininiu varikliu nenuvils jokioje situacijoje.
Gerbiamas. Ir girdimas.
Atrodo kaip visureigis. Važiuoja kaip visureigis. Skamba kaip sportiškas automobilis. Išskirtinis V8 garsas jau tapo G 500 skiriamuoju bruožu – 4,0 litrų V8 biturbininiai varikliai pasižymi įspūdinga galia ir unikaliu skambesiu. Mercedes-AMG G 63 – dar labiau savimi pasitikintis. Patikrintas AMG 5,5 litro V8 biturbininis variklis ir AMG sportinė išmetimo sistema sukuria G 63 AMG užtikrina išskirtinį sukrečiantį garsą – su dviem šauktuko formos chromuotais išmetimo vamzdžiais abiejose automobilio pusėse. Dar daugiau akcentų: Mercedes-AMG G 65 su galingu V12 biturbininiu varikliu laužo ribas ir nustato naujus aukščiausios klasės variklių gamybos standartus.
Mercedes-AMG G 63 įrengta AMG sportinė išmetimo sistema išsiskiria dviem chromuotais išmetimo vamzdžiais iš abiejų pusių.
Mažiausios didmiesčių gatvelės – Mercedes-AMG G 63 teritorija.
Peržiūrėti iš naujo

Imponuojanti išvaizda. Didžiausias komfortas.

Vairuodami G klasės automobilį jūs ne tik sėdite aukščiau. Jūs sėdite išskirtinėje vietoje, po jūsų kojomis – viso pasaulio didmiesčiai.
Mercedes-AMG G 63 – išskirtiniame pasaulio didmiestyje.
Close
Viena žvaigždė priekyje. Penkios gale.
Išskirtinė atmosfera reiškia tik vieną: jūs esate vienas su savimi. Apsupti aukščiausios kokybės medžiagų, skirtų didžiausiam komfortui užtikrinti. Prisilietus prie pavarų perjungimo svirties, ant kurios išgraviruotas AMG, išskirtinumas pavirsta į našumą.
Mercedes-AMG 63 pakelta sėdėjimo padėtis užtikrina geriausią vaizdą.
Vaizdai pridedami.
Idealaus vaizdo iš visų pusių dėl G klasėje pakeltos sėdėjimo padėties ir novatoriškiausių saugos bei pagalbinių vairuotojo sistemų sąveika yra unikali. Išsukus iš kelio G klasei reikia šio to daugiau, nei galingas variklis, matomumas ir diferencialai. Tačiau Mercedes-Benz Intelligent Drive dėka ant asfalto galite jaustis užtikrintai – pakelta sėdėjimo padėtis užtikrina gerą savijautą bet kokiame kelyje. Su G klase kelias bus matomas visada – nesvarbu, ar važiuojate žvyrkeliu, per purvą ar asfaltu.
Nuotraukoje vaizduotas išskirtinis Mercedes-Benz G klasės vidus.

Savo stichijoje.

Pasitikėjimas kiekvienoje situacijoje – nepriekaištingas G klasės našumas.
Mercedes-AMG G 63 važiuoja natūralioje aplinkoje – miesto džiunglėmis.
Close
Naujo lygio komfortas.
G klasė prie nieko nesitaiksto – išskyrus kelią. Naujos kartos ESP® užtikrina dar didesnį važiavimo stabilumą ir saugumą. Pažangūs ASR ir ABS taip pat optimizuoja trauką ir sutrumpina stabdymo atstumą. Reguliojamas amortizavimas (tik G 500 papildoma įranga) užtikrina tikslesnį važiavimą kelyje Sport režimu ir sumažina įprastą bekelės nuolydį posūkiuose. 4ETS elektroninė traukos sistema užtikrina kito lygio išskirtinį važiavimo patogumą.
Nuotraukoje pavaizduota G klasės pavarų perjungimo svirtis su AMG ženklu.
Mercedes-Benz reguliuojamas amortizavimas

Judrus važiavimas G 500 dėl papildomo reguliuojamo amortizavimo.

Išpildo. Ne tik pažadus.

Virš pirštinių skyriaus įrengta rankena yra 37 metų G klasės palikimas, praverčiantis važiuojant sudėtingomis vietovėmis.
Mercedes-Benz G klasės rankena yra charakteristiška ir praktiška.
Close
Mercedes-Benz G klasėje diferencialo blokavimo mechanizmo mygtukas įrengtas centriniame elemente.

Dar vienas išskirtinis bruožas – centrinis diferencialo blokavimo mechanizmas centrinėje konsolėje.

Virš pirštinių skyriaus įrengta rankena visada buvo Mercedes-Benz G klasės dalimi.

Nepamirškime – ši rankena G klasės praktiška detale yra jau nuo 1979 metų.

Klasika visais atžvilgiais.
Nedaug kas turi tiek įrangos, kiek išskirtiniai G klasės automobilio kampai ir kraštai. Jis taip pat pasižymi mažomis detalėmis, kurios išryškina klasikos unikalumą. Durų rankenos, kurioms reikalinga stipri ranka ir kurios tvirtai atsisakė modernių automobilių dizaino kalbos. Paprasti, beveik klasikiniai durų kaiščiai, kurių garsas suveikus centrinei užrakinimo sistemai – su niekuo nesupainiojamas. Vien šis garsas simbolizuoja G klasės pažinimo ir saugumo jausmą. Jau daugiau nei 37 metus.
Mercedes-Benz G klasės klasikiniai durų kaiščiai puikai prisitaiko prie klasikinės visureigių išvaizdos.

Prieš srovę.

Vertikalios formos, kampai ir briaunos, dideli ir plokšti paviršiai – per daugiau nei 37 metus G klasė įrodė savo charakterį ir sėkmingai atsisakė visų dizaino madų.
Mercedes-Benz G klasė jau 37 metus lieka ištikima savo linijai.
Close
Mercedes-Benz G klasės linijos jau daugiau nei 37 metus išliko nepakitusios.
Peržiūrėti iš naujo
Mercedes-AMG G 63 įspūdingi posūkio signalai ant kėbulo būdingi ir visiems kitiems G klasės modeliams.

Stilingas anachronizmas – įspūdingi G klasės posūkio signalai.

Charakteringos Mercedes-AMG G 63 durų rankenos būdingos visiems kitiems G klasės modeliams.

Pripažinkime – G klasė lieka ištikima tik sau! Net su įspūdinga durų rankena.

Sau lieka ištikimi tik tie, kas keičiasi.

Nuo operos aikštės iki Šveicarijos kalnų – G klasė nepažįsta ribų. Ribų nebuvimas taip pat reiškia platų designo manufaktur įrangos pasirinkimą.
Nuotraukoje pavaizduotas išskirtinės designo manufaktur metaliko mėlynos spalvos Mercedes-AMG G 63.
Close
Nuotraukoje pavaizduotas išskirtinės designo manufaktur chaki spalvos Mercedes-AMG G 63.

Dar didesnis unikalumas – du iš devynių išskirtinių designo manufaktur dažų.

Viduje slypintis grožis.
designo manufaktur siūlo išskirtinį skirtingų odos tipų pasirinkimą: nuo rudos ar švelnios smėlio iki gilios jūros spalvos. Dekoratyvinių siūlių spalvos pritaikomos atitinkamai. Ypatingas designo interjeras, pavyzdžiui, sėdynėms, prietaisų skydeliui ir vairui. Norėdami gauti pilnai harmoningą ir stilingą interjerą, galite pasirinkti beveik kiekvieną detalę.
Pilnai harmoningas ir stilingas interjeras – dvispalvis Mercedes-AMG G 63 interjeras.
Tvirtas ir harmoningas designo gamybos metaliko tamsiai mėlynos spalvos Mercedes-AMG G 63 su Night paketu.

Stilingas ir harmoningas – G klasė su Night paketu yra tikras nakties karalius.

Mercedes-Benz G 350 Professional: degalų sąnaudos mieste / užmiestyje / mišrios: 11,1/9,1/9,9 l/100 km; CO2 tarša mišriomis sąlygomis: 261 g/km<p>Nurodytos vertės yra pavyzdinės NEFZ-CO2 vertės pagal 2 str. 2 dalies nuostatas (ES direktyva 2017/1153) ir pagal EB direktyvos Nr. 692/2008 XII priedo nuostatas. Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Dėl juridinių pokyčių atitinkamuose testavimo metoduose transporto priemonės atitikties sertifikate, reikalingame transporto priemonės registracijai, ir, jei taikoma, variklinės transporto priemonės mokesčiams apskaičiuoti reikalingos nurodytos vertės gali būti didesnės. Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo pasirinktos specialiosios įrangos.</p>

Mercedes-Benz G 63: degalų sąnaudos mieste / užmiestyje / mišrios: 17,2/11,8/13,8 l/100 km; CO2 tarša mišriomis sąlygomis: 322 g/km<p>Nurodytos vertės yra pavyzdinės NEFZ-CO2 vertės pagal 2 str. 2 dalies nuostatas (ES direktyva 2017/1153) ir pagal EB direktyvos Nr. 692/2008 XII priedo nuostatas. Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Dėl juridinių pokyčių atitinkamuose testavimo metoduose transporto priemonės atitikties sertifikate, reikalingame transporto priemonės registracijai, ir, jei taikoma, variklinės transporto priemonės mokesčiams apskaičiuoti reikalingos nurodytos vertės gali būti didesnės. Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo pasirinktos specialiosios įrangos.</p>

Mercedes-Benz G 65: degalų sąnaudos mieste / užmiestyje / mišrios: 22,7/13,7/17,0 l/100 km; CO2 tarša mišriomis sąlygomis: 397 g/km<p>Nurodytos vertės yra pavyzdinės NEFZ-CO2 vertės pagal 2 str. 2 dalies nuostatas (ES direktyva 2017/1153) ir pagal EB direktyvos Nr. 692/2008 XII priedo nuostatas. Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Dėl juridinių pokyčių atitinkamuose testavimo metoduose transporto priemonės atitikties sertifikate, reikalingame transporto priemonės registracijai, ir, jei taikoma, variklinės transporto priemonės mokesčiams apskaičiuoti reikalingos nurodytos vertės gali būti didesnės. Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo pasirinktos specialiosios įrangos.</p>

Paveldas


Paveldas.

Tvirtas charakteris nuo 1979-ųjų. Sužinokite išskirtinę Mercedes-Benz G klasės linijos istoriją.

Paveldas


Paveldas.

Tvirtas charakteris nuo 1979-ųjų. Sužinokite išskirtinę Mercedes-Benz G klasės linijos istoriją.

Mercedes-Benz G klasė per daugiau nei 36 modelio istorijos metus lieka ištikima savo linijai.
Peržiūrėti iš naujo

Daugiau G klasės istorijos:

Dar labiau įsigilinkite į pakerinčią G klasės istoriją ir daugiau sužinokite apie įdomią tradicijų ir naujovių sąveiką.


Daugiau G klasės istorijos:

Dar labiau įsigilinkite į pakerinčią G klasės istoriją ir daugiau sužinokite apie įdomią tradicijų ir naujovių sąveiką.

Sužinokite istoriją


Legenda kuria istoriją.

Dabartinė G klasė pradėta gaminti nuo 1979 metų. Ji įspūdingai parodo, kokios svarbios bendrovei Mercedes Benz tradicijos. Susipažinkite su G klasės istorija nuotraukose.

Sužinokite istoriją


Legenda kuria istoriją.

Dabartinė G klasė pradėta gaminti nuo 1979 metų. Ji įspūdingai parodo, kokios svarbios bendrovei Mercedes Benz tradicijos. Susipažinkite su G klasės istorija nuotraukose.

Aukščiausios klasės visureigis ant kranto – Mercedes-Benz 240 GD Cabriolet.
Aukščiausios klasės visureigis ant kranto – Mercedes-Benz 240 GD Cabriolet.

G klasė: visureigė transporto priemonė su daugybe ypatybių.

Paplūdimys, laukai, upės: G modeliai įveikia daugybę kliūčių. Per daugiau nei 38 metus Mercedes-Benz G klasė tapo už kitus pranašesnių aukščiausios klasės visureigiu, bet neprarado savo kampuotos išvaizdos.

Jau 1972 m. prasideda jo kūrimas. „Haflinger II“ pavadintas projektas buvo įgyvendinamas bendradarbiaujant su Austrijos bendrove Steyr-Puch, kad būtų sukurtas visureigis civilinėms ir karinėms reikmėms. 1979 m. oficialiai pradedama G modelio gamyba.

Prieinamos Mercedes-Benz G klasės keturių durų, dviejų durų, trumpa ir ilga versijos, taip pat kabrioletas ir furgonas.

G klasės debiutas 1979 m. pavasarį.

Dabartinė G klasė pradėta gaminti nuo 1979 metų. Ji įspūdingai parodo, kokios svarbios bendrovei Mercedes Benz tradicijos. Tačiau ir naujovės, nes techniškai jis visada išliko inovatyvus.

Jau 1980 m. popiežius Jonas Paulius II naudojo 230 G, kaip Papamobilį.

G klasė skirta popiežiui: „Papamobilis“

Kadangi 1980 m. vizito į Vokietiją popiežius Jonas Paulius II naudojo 230 G, kaip „Papamobilį“, visureigis iš karto tapo žinomas plačiajai visuomenei.

Organinio stiklo kupolas saugojo Šventąjį Tėvą nuo vėjo ir lietaus. Tačiau tikintieji jį gerai matė. Baltas G modelis buvo neperšaunamas, be to, jame buvo sumontuoti turėklai, kad popiežius galėtų stovėti patogiai ir saugiai, kai jis važiuodavo per tikinčiųjų minią.

1983 metais Jacky Ickx laimėjo legendinį Paryžiaus-Dakaro ralį su Mercedes-Benz 280 GE.

Pergalė Paryžiaus-Dakaro ralyje 1983 m.

Net ir motorsporto trasose G modelį lydėjo sėkmė: Jacky Ickx ir jo šturmanas, aktorius Claude Brasseur, laimėjo 1983 m. Paryžiaus-Dakaro ralį su 280 GE.

G 400 CDI su laivo priekaba simbolizuoja naują Mercedes-Benz G klasės seriją W 463, t. y. funkcionalumą ir prabangą.

Neprilygstamas našumas bekelėje ir prabanga: 463 serija.

Nuo 1989 m. bendrovė Mercedes Benz su savo visureigiais (463 modelių serija) taip pat įsiterpė į prabangių automobilių segmentą. Tam, kad galima būtų naudoti išjungiamą ABS sistemą, modeliai turi nuolatinę keturių ratų pavarą.

Ir už prabangos segmento ribų G klasė jau seniai iš paprasto darbinio arklio tapo rafinuotų manierų keturračiu. Skurdoką vidaus apdailą pakeitė daug patogesnė aplinka, be to, auga papildomos įrangos asortimentas.

Gamykla Grace


Kiekvienas G klasės automobilis yra unikalus. Gamykla Grace.

Jau daugiau nei 35 metus G klasė gaminama mūsų gamykloje Grace (Austrija) naudojant rankų darbą. Per tą laiką iš gamyklos išriedėjo daugiau nei ketvirtadalis milijono modelių.

Gamykla Grace


Kiekvienas G klasės automobilis yra unikalus. Gamykla Grace.

Jau daugiau nei 35 metus G klasė gaminama mūsų gamykloje Grace (Austrija) naudojant rankų darbą. Per tą laiką iš gamyklos išriedėjo daugiau nei ketvirtadalis milijono modelių.

Mercedes-Benz G klasės automobiliai gamykloje Grace suvirinami naudojant rankų darbą.

Vien kopėčių formos rėmui pagaminti prireikia suvirinti 5000 suvirinimo taškų.

Gamykloje Grace į kėbulą įmontuojamas variklis.

Gamykloje Grace važiuoklė ir variklis yra sujungiami vienas su kitu.

Gamykloje Grace sumontuojami Mercedes-Benz G klasės automobilio galios agregatai.

Gamykloje Grace sumontuojami G klasės automobilio galios agregatai.

Gamykloje Grace ruošiamas G klasės nesumontuotas kėbulas ruošiamas dažymui.

Prieš dažant, kruopščiai nuvalomos dulkės ir oksidai.

Po katodinio dažymo pamerkiant į dažus G klasė ruošiama tolesniam montavimui.

G klasės montavimas po katodinio dažymo pamerkiant į dažus.

Prieš kiekvieno G klasės automobilio dažymą skardininkas pašalina mažiausius kėbulo nelygumus gamykloje Grace.

Prieš dažymą skardininkas pašalina mažiausius kėbulo nelygumus.

Prieš išgabenimą kiekvienas G klasės automobilis yra kruopščiai patikrinamas šviesos tunelyje, kad neliktų kėbulo ir dažų dangos klaidų.

Kiekvienas G klasės automobilis yra kruopščiai patikrinamas šviesos tunelyje, kad neliktų nė menkiausių klaidų.

Prieš galutinį priėmimą šviesos tunelyje G klasės metalizuota dažų danga nupoliruojama, tai daroma prieš automobilio išgabenimą.

Prieš galutinį priėmimą G klasės automobilis yra nupoliruojamas iki blizgesio.

Mažiausi defektai, aptikti ir pažymėti šviesos tunelyje, be abejo, pašalinami prieš išgabenant G klasės automobilį.

Šviesos tunelyje matomi net ir mažiausi nelygumai.

Kiekvienas Mercedes-Benz G klasės automobilis yra rankomis surinktas Grace iš maždaug 3000 atskirų dalių.

Tik po daugiau nei 100 žmogaus darbo valandų G klasė išrieda iš gamyklos.

Dėl G klasės modelių įvairovės vis dar reikia rankinės gamybos tik vienoje gamybos linijoje. Dėl šios priežasties patyrę mechanikai pasirenka maždaug 3000 tinkamų dalių iš 10000 atskirų dalių, o tada jas kruopščiai montuoja, kad sukurtų naują G klasės automobilį. Tik po daugiau nei 100 žmogaus darbo valandų (beveik tris kartus daugiau nei mechaniškai pagamintų transporto priemonių atveju) G klasė palieka savo kilmės vietą.

Tour de G


Tour de G: su G klase iki pasaulio krašto.

1988 metais Gunther Holtorf sėdo į Mercedes-Benz 300 GD (3 litrų dyzelinis variklis ir 65 kW (88 AG)) ir pradėjo kurti istoriją bei tirti vieną žemyną po kito. Jis apsilankė 215 šalių, regionų ir teritorijų ir nukako beveik 900000 kilometrų tik su vienu varikliu. Pasaulio rekordas

Tour de G


Tour de G: su G klase iki pasaulio krašto.

1988 metais Gunther Holtorf sėdo į Mercedes-Benz 300 GD (3 litrų dyzelinis variklis ir 65 kW (88 AG)) ir pradėjo kurti istoriją bei tirti vieną žemyną po kito. Jis apsilankė 215 šalių, regionų ir teritorijų ir nukako beveik 900000 kilometrų tik su vienu varikliu. Pasaulio rekordas

Sunkiausiomis sąlygomis.

Gunther Holtorf važiuoja savo Mercedes-Benz 300 GD per Tibeto aukštikalnes, kuriose gausu budistų šventyklų ir dangų remia Himalajų masyvas.
Gunther Holtorf demonstruoja, per kokio gylio brastą važiuoja savuoju Mercedes-Benz 300 GD Tanzanijoje.
Mercedes-Benz G klasė „Otto“ tarp beviltiškai perkrautų sunkvežimių Indijoje.
Laivo konteineryje esantis Mercedes-Benz 300 GD buvo pirma užsienio privati transporto priemonė Jamaikoje.
Gunther Holtorf prieš savo Mercedes-Benz 300 GD druskos kameroje Salar de Uyuni (Bolivija) 1997 m.
Mercedes-Benz 300 GD „Otto“ Tanzanijoje.

Sunkiausiomis sąlygomis.

Daugiau nei 250000 km iš beveik 900000 kilometrų 300 GD buvo važiuojama bekele, kaip ir tinkama visureigiui.

Daugiau nei 250000 km iš beveik 900000 kilometrų 300 GD buvo važiuojama bekele, kaip ir tinkama visureigiui.

Važiuota bekele: žvyrkeliais ir nežymėtais keliais, per purvą ar akmeninguose kalnų keliuose – kėbului ir važiuoklei ši apkrova lygi maždaug 2,5 mln. km važiuojant Vidurio Europos sąlygomis.
Gal jūs taip pat norite kaip Gunther Holtorf palikti sumuštas stebėti, tyrinėti pasaulį ir patirti Mercedes-Benz žavesį ir tobulumą?

Mercedes-Benz funkcija Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Galią skatinantis komfortas ir pavyzdinis saugumas.

Mercedes-Benz funkcija Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Galią skatinantis komfortas ir pavyzdinis saugumas.

Piko metu, ilgoje naktinėje kelionėje ar važiuojant nežinomais maršrutais – vairuojant jūsų G klasės automobilį bus sumažinta įtampa net ir stresinėse situacijose. Visuose mūsų automobiliuose slypi koncepcija, kuri kiekvieną važiavimą Mercedes-Benz automobiliu daro nepakartojamą: Intelligent Drive. Nes laikas, kurį Jūs praleidžiate vairuodami, yra Jūsų laikas. Laikas atsipalaiduoti. Laikas pasisemti energijos. Kad savo tikslą pasiektumėte saugiai ir atsipalaidavę.

Atstumo palaikymo sistema DISTRONIC.

Novatoriška vairuotojo pagalbinė sistema padeda vairuotojui automatiškai ir saugiai palaikyti atstumą nuo priešais važiuojančios transporto priemonės bei leidžia vairuotojui nepavargti ilgų kelionių ir kamščių metu.

Sistema įspėja vairuotoją vaizdiniu signalu, kai atstumas iki priešais važiuojančios transporto priemonės yra per mažas, ir garsiniu signalu, kai atpažįsta susidūrimo pavojų. Valdydama variklį, stabdį ar pavarų dėžę, kai artėjama prie lėtesnės transporto priemonės, ji padeda palaikyti nustatytą atstumą.

Didžiausius reikalavimus tenkinantis valdymo centras.

Navigacija, telefonas, internetas, garso ar vaizdo įrašai – su valdymo ir rodymo sistema COMAND Online matysite ir valdysite visas medijas. Paprastas ir intuityvus valdymas.

Navigacijos sistema su standžiuoju disku su tikroviškai pavaizduotais topografiniais žemėlapiais atsižvelgia į aktualią eismo informaciją. Atitinkamu mobiliuoju telefonu važiuojant galima naudoti Mercedes-Benz taikomąsias programėles, pvz., specialiojo tikslo paieškos, oro prognozės arba internetinio radijo.

Saugiau pastatyti automobilį į stovėjimo vietą ir iš jos išvažiuoti.

Elektroninis pagalbinis transporto priemonės statymo įtaisas manevruojant echolokacijos būdu stebi priekinę ir galinę sritis ir įspėja vairuotoją apie susidūrimo pavojų.

Naudojant ultragarso signalus, elektroninis valdymo blokas nustato atstumą tarp kliūties ir transporto priemonės. Kai tik šiose srityse aptinkama kliūtis, pirmiausia įjungiami optiniai, o tada ir garsiniai įspėjamieji elementai.

Aklosios zonos perspėjimo sistemos asistentas.

Nematomos zonos stebėjimo sistema naudoja mažojo nuotolio radaro jutiklius. Kai tik nematomoje zonoje sistema užfiksuoja kitą transporto priemonę, vairuotojui atitinkamame išoriniame veidrodėlyje pradeda šviesti raudonas trikampis.

Aptiktos transporto priemonės, kurios lenkia, parodomos iškart po to, kai patenka į stebimą zoną, t. y. maždaug 3,5 m į dešinę ir į kairę nuo vidurinio statramsčio bei 3 m už automobilio galo. Sistema veikia 30–250 km/h greičio diapazone.

Mercedes AMG G 63 degalų sąnaudos mieste / užmiestyje / mišrios: 17,2/11,8/13,8 l/100 km; CO2 tarša mišriomis sąlygomis: 322 g/km<p>Nurodytos vertės yra pavyzdinės NEFZ-CO2 vertės pagal 2 str. 2 dalies nuostatas (ES direktyva 2017/1153) ir pagal EB direktyvos Nr. 692/2008 XII priedo nuostatas. Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Dėl juridinių pokyčių atitinkamuose testavimo metoduose transporto priemonės atitikties sertifikate, reikalingame transporto priemonės registracijai, ir, jei taikoma, variklinės transporto priemonės mokesčiams apskaičiuoti reikalingos nurodytos vertės gali būti didesnės. Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo pasirinktos specialiosios įrangos.</p>

Sujungiamumas


Jungiamumas.

Jūsų prieiga prie Mercedes-Benz pasaulio.

Sujungiamumas


Jungiamumas.

Jūsų prieiga prie Mercedes-Benz pasaulio.

Patirkite automobilio ir išorinio pasaulio sujungimą internetu.

Geriausias susisiekimas su Jūsų transporto priemone – Mercedes me connect.

Geriausias susisiekimas su Jūsų transporto priemone – Mercedes me connect.

Mercedes me connect sujungia Jus, Jūsų išmanųjį telefoną ir Jūsų Mercedes-Benz įspūdinga jungtimi. Kelyje ar iš namų – su Mercedes me connect galite internetu pažiūrėti svarbiausius transporto priemonės duomenis, pvz., ridą, slėgį padangose ir degalų kiekį, Mercedes me portale arba Mercedes me taikomojoje programėlėje. Nuotolinė transporto priemonės diagnostika, nelaimingų atsitikimų, techninės priežiūros ir gedimų valdymas bei Mercedes-Benz avarinio iškvietimo sistema suteikia Jums įstiklintą saugumą. Iš išmaniojo telefono patogiai išsiųskite savo kelionės tikslą į Mercedes-Benz automobilį. Su Live Traffic Information paslauga galite sužinoti eismo sąlygas beveik realiuoju laiku. Kelionės laiko numatymo įranga įspėja Jus apie spūstis ir pasiūlo optimalų išvykimo laiką.

Užsiregistruokite ir naudokite papildomas paslaugas, kurios praturtina ir supaprastina kasdienį gyvenimą keliaujant.

Taip aktyvinamos Mercedes me connect paslaugos.

Taip aktyvinamos Mercedes me connect paslaugos.

Šiais laikais niekas neturėtų atsisakyti skaitmeninio komforto. Jūs taip pat. Tiesiog registruokitės Mercedes me portale. Kai tik prisiregistruosite, Jūsų Mercedes-Benz partneris susies Jūsų Mercedes me paskyrą su Jūsų transporto priemone. Po to galite įjungti ir vėl išjungti norimus nustatymus, taikomąsias programėles ir paslaugas. Labai lankstu, labai asmeniška. Visada ir visur.

Bekelės technologijos


Bekelės technologijos.

G klasės automobilis – nepriekaištingas visureigis. Beveik niekas neišmuša jo iš pusiausvyros. Jo stabilumas, prošvaisa ir užtikrintas važiavimas bekele yra legendiniai.

Bekelės technologijos


Bekelės technologijos.

G klasės automobilis – nepriekaištingas visureigis. Beveik niekas neišmuša jo iš pusiausvyros. Jo stabilumas, prošvaisa ir užtikrintas važiavimas bekele yra legendiniai.

Tiek kelius, tiek per vandenį ir ugnį.

Trys 100 proc. diferencialo blokavimo mechanizmai – vienintelė tikra pagalbos bekelėje sistema.

Kiekvieno G klasės automobilio pagrindas – kopėčių formos standus plieninis rėmas.

Kopėčių formos rėmas

Nuotraukoje rodomi Mercedes-Benz G klasės trijų 100 proc. diferencialo blokavimo mechanizmų mygtukai.

Diferencialo blokavimo mechanizmai

Svarbiausia konstrukcinė dalis: pagrindas.

Neįmanoma sulenkti: G klasės kopėčių formos rėmas gaminamas iš 3–4 mm storio plieno.

Papildoma galia mygtuko paspaudimu.

Bekelei skirtas reduktorius užtikrina optimalų variklio sukimo momento perdavimą.

Nuotraukoje iš arti rodomas Mercedes-Benz G klasės Low-Range jungiklio vaizdas.

Low-Range jungiklis

Bekelės charakteristikos


Bekelės charakteristikos.

G klasei nereikia jokių kelių. Ji visada išlieka savo kelyje, nes ten, kur kiti bando išvengti kliūčių, prasideda jo teritorija.

Bekelės charakteristikos


Bekelės charakteristikos.

G klasei nereikia jokių kelių. Ji visada išlieka savo kelyje, nes ten, kur kiti bando išvengti kliūčių, prasideda jo teritorija.

  • Įkalnė

    100 ir Mercedes-Benz G klasės gebėjimas važiuoti įkalnėn.

    100 %

    gebėjimas važiuoti įkalnėn.Mercedes AMG modelių judėjimo įkalnėn savybė: iki 80 %.

    Atitinka

    45°

    statumo įkalnę.

  • Nuokalnė

    Mercedes-Benz G klasė įveikia 54° nuolydį.

    54 %

    nuolydis.

    Ir vis tiek išlieka

    100 %

    stabili.

  • Brastos gylis

    Mercedes-Benz G klasė važiuoja net iki 60 cm gylio brasta.

    Iki

    60 cm

    gylio brasta.

    Su

    100 %

    sausomis kojomis.

  • Pakrypimo kampas

    Dėl aukštos prošvaisos ir idealios ratų bazės Mercedes-Benz G klasė gali važiuoti iki 24° pakrypimo kampu.

    Iki

    24°

    Pakrypimo kampas.

    Dėl

    2 850 mm

    ratų bazės.

  • Nuolydžio kampas

    Priekinės ir galinės dalies nuolydžio kampas iki 30° Mercedes-Benz G klasei nesukelia jokių problemų

    Iki

    30°

    priekinės ir galinės dalies nuolydžio kampas.

    Iki

    27°

    Mercedes-AMG modelių atveju.

  • Didelė prošvaisa

    Žemiausias Mercedes-Benz G-klasės taškas yra 23,5 cm virš žemės.

    Didelė prošvaisa –

    23,5 cm

    Taip pat įspūdinga

    22 cm

    Mercedes-AMG modelių atveju.

Mercedes-Benz G 500 degalų sąnaudos mieste / užmiestyje / mišrios: 14,5/11,0/12,3 l/100 km; CO2 tarša mišriomis sąlygomis: 289 g/km<p>Nurodytos vertės yra pavyzdinės NEFZ-CO2 vertės pagal 2 str. 2 dalies nuostatas (ES direktyva 2017/1153) ir pagal EB direktyvos Nr. 692/2008 XII priedo nuostatas. Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Dėl juridinių pokyčių atitinkamuose testavimo metoduose transporto priemonės atitikties sertifikate, reikalingame transporto priemonės registracijai, ir, jei taikoma, variklinės transporto priemonės mokesčiams apskaičiuoti reikalingos nurodytos vertės gali būti didesnės. Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus. Vertės gali skirtis priklausomai nuo pasirinktos specialiosios įrangos.</p>

Mercedes AMG


Mercedes AMG.

Nežabota galia. Išskirtinė išvaizda. Įspūdinga važiavimo patirtis.

Mercedes AMG


Mercedes AMG.

Nežabota galia. Išskirtinė išvaizda. Įspūdinga važiavimo patirtis.

  • Mercedes-AMG G 63

    Nuotraukoje rodomas ekstravagantiškos Mercedes-Benz-AMG G 63 išorės vaizdas.

    Nežabotą Mercedes-AMG G 63 galią parodo tipiškas AMG stilius. Galingojo visureigio salonas taip pat keri išskirtinumu ir ekstravagantiškumu. Įspūdingas visureigis, kuris stebina milžiniška galia ir tiksliai suderintomis detalėmis. Daugiau informacijos apie Mercedes-AMG rasite skyriuje: Transporto priemonės pritaikymas.

    Per

    5,4 s

    Nuo 0 iki 100 km/h

    AMG 5,5 litrų V8 biturbo variklis

    420 kW

    (571 AG)

  • Mercedes-AMG G 65

    Nuotraukoje rodomas išskirtinis Mercedes-Benz AMG G 65 dizainas.

    Mercedes-AMG G 65 – tai dvylikos cilindrų didelės galios G klasės modelių serijos visureigis, pasižymintis nežabota galia bekelėje ir kelyje. Tipiškas AMG ekstravagantiškas dizainas, įspūdinga galia ir pasirinktos salono detalės visur ir visada užtikrina išskirtinę atmosferą, todėl automobilis spinduliuoja pranašumu kiekvienoje vietovėje. Daugiau informacijos apie Mercedes-AMG rasite skyriuje: Transporto priemonės pritaikymas.

    Per

    5,3 s

    Nuo 0 iki 100 km/h

    AMG 6,0 litrų V12 biturbo variklis

    463 kW

    (630 AG)

Nuotraukos ir vaizdo įrašai


Nuotraukos ir vaizdo įrašai.

Nuotraukos ir vaizdo įrašai


Nuotraukos ir vaizdo įrašai.

Legenda virtusios Mercedes-Benz G klasės linijos tęsinys, kuri nuo 1979 m. beveik nepakito.
Dėl aukštos prošvaisos ir stambių padangų Mercedes-Benz G 500 4x4² pritraukia visų aplinkinių dėmesį – bekelėje ir keliuose.
Mercedes-AMG modelių dvispalvis automobilio salonas su designo porceliano / juodos spalvos odiniais sėdynių apmušalais ir porceliano spalvos dekoratyvinėmis siūlėmis dar labiau paryškina jų individualumą.
Mercedes-Benz G klasė: specialus modelis Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
„Otto“, žydros spalvos Gunter Holtorf Mercedes-Benz 300 GD priešais įspūdingus Himalajų kalnus.
Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz G klasės automobilis bandomojo važiavimo metu Schöckl netoli Graco.
Mercedes-AMG modelių spalvų paketas Aliengreen pakeri kaip ir patys automobiliai.
Mercedes-AMG G 63 6x6 su šešiais ratais, 400 kW galios V8 biturbo varikliu ir speptikus balti verčiančia važiuokle priima kiekvieną bekelės iššūkį.
Mercedes-AMG G 63 6x6 su šešiais ratais, 400 kW galios V8 biturbo varikliu ir speptikus balti verčiančia važiuokle priima kiekvieną bekelės iššūkį.
Peržiūrėti iš naujo
Savoje teritorijoje – bekelėje ir keliuose. G 500 4x4² dominuoja ten, kur tik pasirodo.
Savoje teritorijoje – bekelėje ir keliuose. Mercedes-Benz G 500 4x42 dominuoja ten, kur tik pasirodo.
Peržiūrėti iš naujo