Techniniai duomenys.

Visų duomenų ir faktų apžvalga.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 21,3-20,2, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Važiavimo charakteristikos


Tolygus įsibėgėjimas į elektra varomų automobilių ateitį.

Važiavimo charakteristikos


Tolygus įsibėgėjimas į elektra varomų automobilių ateitį.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz EQC priekis, įstrižai.
Vaizdo įraše rodomas Mercedes-Benz EQC.
Peržiūrėti iš naujo

5,1

s, nuo 0–100 km/h

408

AG

180

km/h, didžiausias greitis (reguliuojamas)

Naujasis Mercedes-Benz EQC – tai vien tik elektra varomas visureigis, kuriame yra daug vietos ir komforto. Toks jis tol, kol įsibėgėsite. Po to jis tampa sportiniu automobiliu. Net ir pajudant iš vietos užtikrinamas visas sukimo momentas ir EQC sklandžiai išsiveržia į priekį. Tuo ir skiriasi vien tik elektra varomas pavaros mechanizmas nuo bet kurio tradicinio benzininio arba dyzelinio variklio. Rezultatas – visiškai nauja, įspūdinga važiavimo dinamika.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 21,3-20,2, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Elektrinė transmisija


Du varikliai paverčia elektros energiją neįtikėtinu važiavimo malonumu.

Elektrinė transmisija


Du varikliai paverčia elektros energiją neįtikėtinu važiavimo malonumu.

Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-Benz EQC elektrinio transmisijos modulio vizualizacija.
Das Video zeigt eine Visualisierung des elektrischen Antriebsmoduls des Mercedes-Benz EQC.
Peržiūrėti iš naujo

Naujasis elektrinis pavaros blokas yra itin inovatyvus, todėl naujajame EQC yra sumontuoti du tokie pavaros blokai. Po vieną elektros variklį ties priekine ir galine ašimi kartu paverčia akumuliatoriaus sukauptą elektros energiją mechanine energija, iš kurios generuojama 300 kW (408 AG) galia. Siekiant sumažinti srovės sąnaudas ir padidinti dinamiką, naudojamos skirtingos konstrukcijos transmisijos kontūrai: priekinis elektros variklis optimaliai veikia mažos ir vidutinės galios diapazone, o galinis elektros variklis nulemia automobilio dinamiką.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 21,3-20,2, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Akumuliatorius


Galingas ir saugus. Mercedes automobiliui būdingos kokybės akumuliatorius.

Aukštos įtampos akumuliatorius – tai naujojo Mercedes-Benz EQC širdis. Dėl didelio galios tankio jis kaupia elektros energiją, kurią naudoja du elektriniai pavaros blokai, sumontuoti prie priekinės ir galinės ašies. Siekiant įvykdyti griežtus Mercedes-Benz saugos reikalavimus akumuliatorius yra saugiai sumontuotas automobilio pagrinde. Tokiu būdu sumažinamas transporto priemonės svorio centro aukštis ir užtikrinamas intensyvaus, dinamiško važiavimo jausmas.

Akumuliatorius


Galingas ir saugus. Mercedes automobiliui būdingos kokybės akumuliatorius.

Aukštos įtampos akumuliatorius – tai naujojo Mercedes-Benz EQC širdis. Dėl didelio galios tankio jis kaupia elektros energiją, kurią naudoja du elektriniai pavaros blokai, sumontuoti prie priekinės ir galinės ašies. Siekiant įvykdyti griežtus Mercedes-Benz saugos reikalavimus akumuliatorius yra saugiai sumontuotas automobilio pagrinde. Tokiu būdu sumažinamas transporto priemonės svorio centro aukštis ir užtikrinamas intensyvaus, dinamiško važiavimo jausmas.

Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-Benz EQC akumuliatoriaus vizualizacija.
Vaizdo įraše parodyta Mercedes-Benz EQC akumuliatoriaus vizualizacija.
Peržiūrėti iš naujo

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 21,3-20,2, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Aerodinamika


Mažesnis oro pasipriešinimas didesniam siekiui.

Aerodinamika


Mažesnis oro pasipriešinimas didesniam siekiui.

Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC vaizdas iš priekio.

Su minimalia 0,27 * aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento verte, geriausia aerodinamine konfigūracija pasižymintis EQC yra vienas aptakiausių visureigių. Tai pirmiausia matoma iš aiškaus, sumažinto dizaino, kuris buvo nuosekliai tobulinamas, kad išryškėtų jausmingas aiškumas. Galima aiškiai pajusti, kad aeroakustinės priemonės, siekiant sumažinti vėjo ir riedėjimo triukšmą, buvo sėkmingos. Tai ypač juntama dėl didesnio siekio, nes aerodinamiškai optimizuota transporto priemonės konstrukcija taip pat labai prisideda prie realaus elektromobilių siekio padidinimo.

Siekiant sumažinti oro pasipriešinimą, kuriant EQC buvo imtąsi daugybės aerodinaminių priemonių, pvz., įvairių sandariklių, apdailos ir ortakių priekinėje dalyje, ratų, apatinės dalies, stiklų, stogo ir galinės dalies optimizavimo.

* 0,27 aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento vertė pasiekiama kartu su pasirenkamu AMG Line eksterjeru; 19 colių AMG lengvojo lydinio ratais (RSW) ir vasarinėmis padangomis, aliuminio imitacijos paminomis su guminiais intarpais ir be priekabos įrenginio.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 21,3-20,2, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Matmenys


Naujasis EQC – puikiai tinkantis jūsų gyvenime.

Savo kasdieninį funkcionalumą naujasis EQC jau įrodė milimetrų tikslumu. Išbandykite ir sužinokite, koks jis erdvus. Dėl erdvios bagažinės – tai puikus automobilis leidžiantis į ilgas keliones.

Matmenys


Naujasis EQC – puikiai tinkantis jūsų gyvenime.

Savo kasdieninį funkcionalumą naujasis EQC jau įrodė milimetrų tikslumu. Išbandykite ir sužinokite, koks jis erdvus. Dėl erdvios bagažinės – tai puikus automobilis leidžiantis į ilgas keliones.

Brėžinyje pavaizduoti Mercedes-Benz EQC matmenys iš priekio.
Brėžinyje pavaizduoti Mercedes-Benz EQC matmenys iš priekio.
Brėžinyje pavaizduoti Mercedes-Benz EQC matmenys iš galo.
Brėžinyje pavaizduoti Mercedes-Benz EQC matmenys iš šono.
Brėžinyje pavaizduoti Mercedes-Benz EQC matmenys iš viršaus.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 21,3-20,2, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Visų varančiųjų ratų pavara


Mėgaukitės važiavimu elektromobiliu bet kokiu oru.

Kintamų charakteristikų visų varančiųjų ratų pavara 4MATIC energingai perima tai, ką perduoda galingi elektros varikliai. Pirmiausia sistema pagerina trauką ir važiavimo stabilumą esant sudėtingoms kelio sąlygoms: tikras privalumas, kai būtina užtikrinti saugumą drėgnu oru, sningant ir šąlant. Tuo pačiu 4MATIC yra technologinis malonaus dinamiško važiavimo pagrindas.

Važiuojant 4MATIC palaipsniui, nuo 0 iki 100 procentų, paskirsto jėgą priekinei ir galinei ašims. Tai yra įmanoma, nes abu elektros variklius galima valdyti nepriklausomai. Jei sumažėja vienos ašies trauka, tuomet užtikrinamas didesnis kitos ašies sukimo momentas. Principas panašus kaip tradicinio automobilio su visais varomaisiais ratais, turinčiais vidurines diferencialo blokuotes.

Visų varančiųjų ratų pavara


Mėgaukitės važiavimu elektromobiliu bet kokiu oru.

Kintamų charakteristikų visų varančiųjų ratų pavara 4MATIC energingai perima tai, ką perduoda galingi elektros varikliai. Pirmiausia sistema pagerina trauką ir važiavimo stabilumą esant sudėtingoms kelio sąlygoms: tikras privalumas, kai būtina užtikrinti saugumą drėgnu oru, sningant ir šąlant. Tuo pačiu 4MATIC yra technologinis malonaus dinamiško važiavimo pagrindas.

Važiuojant 4MATIC palaipsniui, nuo 0 iki 100 procentų, paskirsto jėgą priekinei ir galinei ašims. Tai yra įmanoma, nes abu elektros variklius galima valdyti nepriklausomai. Jei sumažėja vienos ašies trauka, tuomet užtikrinamas didesnis kitos ašies sukimo momentas. Principas panašus kaip tradicinio automobilio su visais varomaisiais ratais, turinčiais vidurines diferencialo blokuotes.

Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-Benz EQC visų varančiųjų ratų pavaros 4MATIC vizualizacija.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 21,3-20,2, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Elektros energijos sąnaudos ir ridos atsarga apskaičiuoti pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus. Elektros energijos sąnaudos ir ridos atsarga priklauso nuo transporto priemonės konfigūracijos.</p>