Saugumas.

Važiavimas naudojant elektros energiją – saugiu Mercedes-Benz automobiliu.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 20,8-19,7, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Akcentai


EQC važiavimo asistavimo sistemos – tai autonominio važiavimo kelrodės.

Naujausios kartos važiavimo asistavimo sistemos, atsižvelgdamos į situaciją, gali įspėti vairuotoją, padėti vairuotojui suvaldyti automobilį ir net reaguoti automatiškai. Pavyzdžiui, tokiose situacijose, kai reikia laikytis atstumo, greičio arba eismo juostos. Todėl vairuotojas gali žymiai lengviau vairuoti automobilį.

Akcentai


EQC važiavimo asistavimo sistemos – tai autonominio važiavimo kelrodės.

Naujausios kartos važiavimo asistavimo sistemos, atsižvelgdamos į situaciją, gali įspėti vairuotoją, padėti vairuotojui suvaldyti automobilį ir net reaguoti automatiškai. Pavyzdžiui, tokiose situacijose, kai reikia laikytis atstumo, greičio arba eismo juostos. Todėl vairuotojas gali žymiai lengviau vairuoti automobilį.

Aktyvus greičio ribojimo asistentas

Pageidaujant sistema gali automatiškai perimti kelio ženklų asistento atpažintą greičio apribojimą kaip nustatytą aktyvaus atstumo palaikymo asistento DISTRONIC greitį

ir sureguliuoti važiavimo greitį pagal tuo metu taikomą greičio apribojimą.

Aktyvus atstumo palaikymo asistentas DISTRONIC

DISTRONIC nuolat automatiškai reguliuoja greitį ir atstumą bei, atsižvelgiant į įrangą, šioje sistemoje yra įdiegtas aktyvus greičio ribojimo asistentas,

pailginto automatinio pajudėjimo iš vietos spūstyje funkcija ir greičio pritaikymas prie trasos su spūsties pabaigos atpažinimo funkcija.

PRE-SAFE® PLUS

Gresiant susidūrimo gale pavojui greitai mirksinčios galinės įspėjamosios lemputės atkreipia gale važiuojančių vairuotojų dėmesį. Iškart aktyvinami atstatomi diržų įtempikliai.

Įjungiamas stovinčios transporto priemonės stovėjimo stabdys. Taip pirmiausia sumažinama į priekį veikianti smūgio jėga ir tuo pačiu keleivius veikiančios jėgos. Be to, sumažinama kitų avarijų rizika.

Susidūrimo vengimo asistentas

Atpažinus susidūrimo su kelią kertančiais pėsčiaisiais pavojų, susidūrimo vengimo asistentas gali padėti sukontroliuoti manevrą pasukant vairą.

Sistema padeda vairuotojui tiksliai apskaičiuodama papildomus vairo sukimo momentus ir po to vėl ištiesina vairą. Sistemą galima naudoti esant greičiui nuo 20 km/h iki 70 km/h.

Aktyvusis parkavimo asistentas su PARKTRONIC

Skersinėse stovėjimo vietose sistema padės jums pastatyti automobilį važiuojant priekine ir atbuline eiga, o išilginėse parkavimo vietose – taip pat ir pastatyti automobilį važiuojant atbuline eiga.

Parkavimo asistentui atlikus šią užduotį, jis pagelbės jums ir išvažiuojant iš parkavimo vietos.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 20,8-19,7, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Važiavimo asistavimo sistemos


Naujausios kartos vairavimo asistavimo sistemos.

EQC padeda beveik kiekvienoje situacijoje, kad jums būtų lengviau vairuoti, ypač kai važiuojate ilgus atstumus.

Važiavimo asistavimo sistemos


Naujausios kartos vairavimo asistavimo sistemos.

EQC padeda beveik kiekvienoje situacijoje, kad jums būtų lengviau vairuoti, ypač kai važiuojate ilgus atstumus.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz EQC priekis.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 20,8-19,7, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Apšvietimas ir matomumas


Geresnis matomumas ir įspūdingas vaizdas.

Dėl inovatyvios šviesadiodės technologijos ir išmanaus tolimųjų šviesų žibintų valdymo naktį užtikrinamas dienos šviesai prilygstantis apšvietimas, o EQC automobilis tampa dar saugesniu palydovu.

Apšvietimas ir matomumas


Geresnis matomumas ir įspūdingas vaizdas.

Dėl inovatyvios šviesadiodės technologijos ir išmanaus tolimųjų šviesų žibintų valdymo naktį užtikrinamas dienos šviesai prilygstantis apšvietimas, o EQC automobilis tampa dar saugesniu palydovu.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz EQC MULTIBEAM-LED žibintas.

MULTIBEAM LED

Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-Benz EQC adaptyvių tolimųjų šviesų asistento „Plus“ veikimo vizualizacija.

Adaptyviųjų tolimųjų šviesų asistentas „Plus“

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 20,8-19,7, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Aukščiausio lygio saugumas


Apsauga prieš įvykį, įvykio metu ir po įvykio.

Atpažinus pavojų taikomos prevencinės priemonės. Po nelaimingo atsitikimo jūsų EQC automobilis jums padės gelbėjimo situacijose.

Aukščiausio lygio saugumas


Apsauga prieš įvykį, įvykio metu ir po įvykio.

Atpažinus pavojų taikomos prevencinės priemonės. Po nelaimingo atsitikimo jūsų EQC automobilis jums padės gelbėjimo situacijose.

Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-Benz EQC aktyvaus stabdymo asistento veikimo vizualizacija.

Aktyvus stabdymo asistentas

Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-Benz EQC PRE-SAFE® sistemos veikimo vizualizacija.

PRE-SAFE® sistema

Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-Benz EQC apsaugos nuo vagysčių paketo veikimo vizualizacija.

Apsaugos nuo vagysčių paketas

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 20,8-19,7, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Parkavimas


Važiuoja naudodamas elektrą, pastato į vietą automatiškai.

Pasirenkami parkavimosi paketai, kuriuose naudojami jutikliai ir kameros, padeda vairuotojui surasti vietą automobiliui pastatyti, įvažiuoti į stovėjimo vietą ir išvažiuoti iš jos.

Parkavimas


Važiuoja naudodamas elektrą, pastato į vietą automatiškai.

Pasirenkami parkavimosi paketai, kuriuose naudojami jutikliai ir kameros, padeda vairuotojui surasti vietą automobiliui pastatyti, įvažiuoti į stovėjimo vietą ir išvažiuoti iš jos.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz EQC interjeras.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 20,8-19,7, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.[1]

Visų varančiųjų ratų pavara


Mėgaukitės važiavimu elektromobiliu bet kokiu oru.

Kintamų charakteristikų visų varančiųjų ratų pavara 4MATIC energingai perima tai, ką perduoda galingi elektros varikliai. Pirmiausia sistema pagerina trauką ir važiavimo stabilumą esant sudėtingoms kelio sąlygoms: tikras privalumas, kai būtina užtikrinti saugumą drėgnu oru, sningant ir šąlant. Tuo pačiu 4MATIC yra technologinis malonaus dinamiško važiavimo pagrindas.

Važiuojant 4MATIC palaipsniui, nuo 0 iki 100 procentų, paskirsto jėgą priekinei ir galinei ašims. Tai yra įmanoma, nes abu elektros variklius galima valdyti nepriklausomai. Jei sumažėja vienos ašies trauka, tuomet užtikrinamas didesnis kitos ašies sukimo momentas. Principas panašus kaip tradicinio automobilio su visais varomaisiais ratais, turinčiais vidurines diferencialo blokuotes.

Visų varančiųjų ratų pavara


Mėgaukitės važiavimu elektromobiliu bet kokiu oru.

Kintamų charakteristikų visų varančiųjų ratų pavara 4MATIC energingai perima tai, ką perduoda galingi elektros varikliai. Pirmiausia sistema pagerina trauką ir važiavimo stabilumą esant sudėtingoms kelio sąlygoms: tikras privalumas, kai būtina užtikrinti saugumą drėgnu oru, sningant ir šąlant. Tuo pačiu 4MATIC yra technologinis malonaus dinamiško važiavimo pagrindas.

Važiuojant 4MATIC palaipsniui, nuo 0 iki 100 procentų, paskirsto jėgą priekinei ir galinei ašims. Tai yra įmanoma, nes abu elektros variklius galima valdyti nepriklausomai. Jei sumažėja vienos ašies trauka, tuomet užtikrinamas didesnis kitos ašies sukimo momentas. Principas panašus kaip tradicinio automobilio su visais varomaisiais ratais, turinčiais vidurines diferencialo blokuotes.

Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-Benz EQC visų varančiųjų ratų pavaros 4MATIC vizualizacija.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, kWh/100 km (mišriomis sąlygomis): 20,8-19,7, CO2 emisija, g/km (mišriomis sąlygomis): 0.<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Elektros energijos sąnaudos ir ridos atsarga apskaičiuoti pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus. Elektros energijos sąnaudos ir ridos atsarga priklauso nuo transporto priemonės konfigūracijos.</p>