Naujasis EQC.

Elektromobilis dabar turi Mercedes.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos 20,8-19,7 kWh/100 km (mišriuoju režimu), CO2 emisija 0 g/km (mišriuoju režimu). Duomenys negalutiniai.[1]

Akcentai


Įsivaizduokite, kad galėtumėte dar kartą pradėti visiškai nuo pradžių.

Kadangi mes vėl grįžome. Grįžome ten, kur jau buvome prieš daugiau nei 130 metų, kai išradome automobilį. Į pradžią kažko tikrai didingo. Tai jaučiama pirmą kartą važiuojant EQC. Be benzino lašo, be vietinių emisijų, be vargo jis pakeičia viską. Ženkite su mumis į kitus 130 metų.

Akcentai


Įsivaizduokite, kad galėtumėte dar kartą pradėti visiškai nuo pradžių.

Kadangi mes vėl grįžome. Grįžome ten, kur jau buvome prieš daugiau nei 130 metų, kai išradome automobilį. Į pradžią kažko tikrai didingo. Tai jaučiama pirmą kartą važiuojant EQC. Be benzino lašo, be vietinių emisijų, be vargo jis pakeičia viską. Ženkite su mumis į kitus 130 metų.

Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC įstrižai iš šono iš paukščio skrydžio.

Nuvažiuokite daugiau nei

450

km (preliminari informacija)[1].

Tik per

5,1

sekundžių nuo 0 iki 100 km/h.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos, 20,8-19,7 kWh/100 km (mišriuoju režimu), CO2 emisija, 0 g/km (mišriuoju režimu). Duomenys negalutiniai.[1]

Įkrovimo galimybės


Kraukite EQC taip paprastai, kaip savo išmanųjį telefoną.

Geriausia įkrovimo infrastruktūra yra optimaliai pritaikyta prie individualių poreikių. Todėl Mercedes-Benz siūlo didžiausią naudojimo lankstumą. Patogiai ir greitai namuose naudojant Wallbox? Pakeliui viešosiose įkrovimo stotelėse? Spontaniškai iš kiekvienos įprastinio buitinio elektros lizdo? Tai viskas įmanoma didžiausiam įkrovimo komfortui..

Įkrovimo galimybės


Kraukite EQC taip paprastai, kaip savo išmanųjį telefoną.

Geriausia įkrovimo infrastruktūra yra optimaliai pritaikyta prie individualių poreikių. Todėl Mercedes-Benz siūlo didžiausią naudojimo lankstumą. Patogiai ir greitai namuose naudojant Wallbox? Pakeliui viešosiose įkrovimo stotelėse? Spontaniškai iš kiekvienos įprastinio buitinio elektros lizdo? Tai viskas įmanoma didžiausiam įkrovimo komfortui..

Įkraukite namuose su Mercedes-Benz Wallbox.

Visiškai įkraukite EQC, patogiai įsitaisę ant sofos – tai įmanoma su namams skirtu Mercedes-Benz Wallbox.

Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC įkrovimo procesas su Mercedes-Benz Wallbox Home.

Įkraukite namuose su Mercedes-Benz Wallbox.

Visiškai įkraukite EQC, patogiai įsitaisę ant sofos – tai įmanoma su namams skirtu Mercedes-Benz Wallbox.

Mercedes-Benz Wallbox Home maksimali įkrovimo galia siekia iki 22 kW. Todėl naująjį EQC galite įkrauti net tris kartus greičiau nei iš įprastinio buitinio elektros lizdo. Naujųjų Mercedes-Benz Wallbox Advanced ir Wallbox Twin įkroviklių įkrovimo valdymą, vartotojo administravimą, įkrovimo statistiką bei sąnaudų atžvilgiu optimizuotą įkrovimą galima paprastai nustatyti išmaniuoju telefonu.

Kelyje įkrauti su Mercedes me Charge ir IONITY.

Plati prieiga prie įkrovimo stotelių – standartiškai naujajame EQC.

Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC įkrovimo procesas viešojoje įkrovimo stotelėje.

Kelyje įkrauti su Mercedes me Charge ir IONITY.

Plati prieiga prie įkrovimo stotelių – standartiškai naujajame EQC.

Su Mercedes me Charge gaunate prieigą prie daugelio viešųjų įkrovimo stotelių, kurios yra, pvz., mieste, prie prekybos centrų arba automobilių stovėjimo aikštelėse. EQC vairuotojai taip pat turės prieigą prie IONITY didelio galingumo įkrovimo tinklo, kuris greito įkrovimo stotelių prie svarbiausių Europos automagistralių dėka užtikrina malonią kelionę, važiuojant ilgus atstumus.

Prie įkrovimo kolonėlės prieiga patvirtinama rodmeniu medijos ekrane, išmaniojo telefono taikomąja programėle arba RFID kortele. Visa kita visiškai automatiškai sureguliuoja Mercedes me Charge. Viena registracija, viena apskaita. Daugeliui viešųjų ir visoms IONITY įkrovimo stotelėms.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos 20,8-19,7 kWh/100 km (mišriuoju režimu), CO2 emisija 0 g/km (mišriuoju režimu). Duomenys negalutiniai.[1]

Išmanusis energijos valdymas


Mes pagalvojome daugiau, kad jus galėtumėte važiuoti toliau.

Išmanusis energijos valdymas


Mes pagalvojome daugiau, kad jus galėtumėte važiuoti toliau.

Novatoriška aukštos įtampos ličio jonų baterija yra naujojo EQC širdis. Taip svarbu kaip energijos gavyba yra ir jos efektyvus ir išmanus naudojimas. Tik tuomet naujasis EQC gali nuvažiuoti daugiau nei 450 km[1].

Ramūs dėl ateities: naujasis EQC užtikrina jums geriausią planavimo patikimumą kelyje. Daug duomenų, pvz., greičiausią maršrutą, elektrinę ridą, ruožo savybės, einamosios elektros energijos sąnaudos bei įkrovimo infrastruktūrą galima susieti tarpusavyje. Po to jums pateikiamas optimalus ir greičiausias maršrutas su, jei reikia, įkrovimo sustojimais. EQ optimizuota navigacija maršrute pirmenybę teikia ne įprastinėms, o greitojo įkrovimo stotelėms, kad jūs galėtumėte kaip įmanoma greičiau pasiekti tikslą.

Kai vairuojama numatant savo veiksmus galima žymiai sumažinti energijos suvartojimą ir padidinti ridą. ECO pagalbinė sistema padeda jums išankstiniu optiniu nurodymu patraukti koją nuo greičio pedalo, kai, pvz., bus pasiekta greičio riba, artėja sankryža arba nuokalnės. Taikant kitas funkcijas, pvz., šoninio vėjo ir tikslingo rekuperacijos valdymo, papildomai pagerinamas efektyvumas.

Kad nuolatos žinotumėte apie einamąją įkrovimo būklę, daugybę duomenų galite leisti rodyti tiek transporto priemonėje, tiek savo išmaniajame telefone. Tad jei pageidaujate, gausite, pvz., pranešimus apie einamąją akumuliatoriaus būklę, kai pradedamas ir baigiamas įkrovimo procesas. Taip galėsite optimaliai planuoti ir naująjį EQC dar geriau integruoti į savo kasdienybę.

Naujajame EQC galite visiškai individualiai ir spontaniškai pritaikyti važiavimo įspūdžius. Įvairios važiavimo programos pagal pageidavimą suteikia galimybę važiuoti dinamiškai, patogiai arba ypač efektyviai.

Naujasis EQC naudojasi visais energijos šaltiniais. Netgi kai lietėjama riedant arba stabdant, elektrinis variklis paverčia judėjimo energiją į elektros energiją ir tada važiavimo metu gali įkrauti EQC aukštos įtampos akumuliatorių. Rekuperacijos galią galima pritaikyti rankiniu būdu perjungimo valdikliais.

ECO pagalbinė sistema padeda optimaliai reaguoti į važiavimo situaciją, laiku sumažinti greitį ir tokiu būdu efektyviai prisidėti prie rekuperacijos.

Jau įlipant rasti optimalų, gerą savijautą užtikrinantį klimatą: tuo rūpinasi įvairios išankstinio oro kondicionavimo parinktys. Pagal pageidavimą saloną galima pašildyti arba maloniai atvėsinti - tai atliekama grynai elektriniu būdu, naudojant didelės įtampos akumuliatorių. Įkrovimo metu netgi be didesnio ridos nuostolio. Išmaniuoju telefonu galite patogiai nustatyti savo išvykimo laiką būdami namuose arba eidami pakeliui ir prie jo priderinti išankstinį oro kondicionavimą.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos 20,8-19,7 kWh/100 km (mišriuoju režimu), CO2 emisija 0 g/km (mišriuoju režimu). Duomenys negalutiniai.[1]

Išorės apdaila


Jei klausiate mūsų, kaip atrodo automobilio ateitis: gniaužanti kvapą.

Negalima nepastebėti elektrinės pavaros švarumo, ramumo ir modernumo. Tuo rūpinasi Mercedes-Benz būdingos aiškios formos ir redukuotos linijos bei novatoriškos apdailos detalės.

Išorės apdaila


Jei klausiate mūsų, kaip atrodo automobilio ateitis: gniaužanti kvapą.

Negalima nepastebėti elektrinės pavaros švarumo, ramumo ir modernumo. Tuo rūpinasi Mercedes-Benz būdingos aiškios formos ir redukuotos linijos bei novatoriškos apdailos detalės.

Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC vaizdas iš priekio.

EQ specifinis priekis

Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC vaizdas iš šono.

Vaizdas iš šono

Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC vaizdas iš šono.

Dinamiškai žemėjanti stogo linija

Nuotraukoje rodomas ratas su Mercedes-Benz EQC ratlankiu.

EQ ratlankių dizainas

Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC su AMG Line įstrižai iš šono iš paukščio skrydžio.

AMG Line

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos 20,8-19,7 kWh/100 km (mišriuoju režimu), CO2 emisija 0 g/km (mišriuoju režimu). Duomenys negalutiniai.[1]

Vidaus apdaila


Įkrauti akumuliatorius. Geriausiai galite naujajame EQC.

Begarsis elektrinis variklis užtikrina juntamai patogesnį važiavimą. Tai yra didžiausias naujojo EQC komforto pažadas. Karūnuojamas medžiagomis ir savybėmis, kurias šioje kombinacijoje rasite tik Mercedes-Benz.

Vidaus apdaila


Įkrauti akumuliatorius. Geriausiai galite naujajame EQC.

Begarsis elektrinis variklis užtikrina juntamai patogesnį važiavimą. Tai yra didžiausias naujojo EQC komforto pažadas. Karūnuojamas medžiagomis ir savybėmis, kurias šioje kombinacijoje rasite tik Mercedes-Benz.

Apmušalai ir medžiagos

Elektromobilio patrauklumą vidaus apdailoje jaučiate savo oda. Specialiai EQC buvo sukurta kintančių spalvų sėdynių apmušalų medžiaga, kuri spinduliuoja visą EQC modernumą.

Progresyvią prabangą pabrėžia ne tik juodos dirbtinės odos ARTICO/Sunnyvale mėlynos medžiagos apmušalai, bet ir elegantiški rožinio aukso akcentai vairuotojo vietoje.

Plačiaekranis prietaisų skydelis

Prietaisų ekranas ir daugiafunkcis ekranas po vertingu stiklu sujungti į plačiaekranį prietaisų skydelį.

Išskirtinai šiuolaikiška ir kokybiška išvaizda. Duomenys rodomi didelės raiškos ir spalvoti bei papildomi įmantria animacija. Turinio padėtį galima nustatyti individualiai ir intuityviai valdyti tiek liečiant, tiek balsu.

Komfortiškasis apšvietimas

Kiekvieną kartą važiuodami naujuoju EQC galėsite patirti savo mažą saulėtekį.

Daugelį vidaus apdailos sričių galima stilingai apšviesti pagal pageidavimą. Galima pasirinkti iš 64 atskirai pasirenkamų spalvų bei daugelio spalvų kombinacijų ir efektų.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos 20,8-19,7 kWh/100 km (mišriuoju režimu), CO2 emisija 0 g/km (mišriuoju režimu). Duomenys negalutiniai.[1]

MBUX


Ateitis priklauso elektrinei pavarai. Ir žmogiškajai intuicijai.

Atraskite visiškai naują valdymą: supratingą, sugebanti mokytis ir jautrų prisilietimams kaip niekada anksčiau.

MBUX


Ateitis priklauso elektrinei pavarai. Ir žmogiškajai intuicijai.

Atraskite visiškai naują valdymą: supratingą, sugebanti mokytis ir jautrų prisilietimams kaip niekada anksčiau.

  • Dirbtinis intelektas

    Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC plačiaekranis prietaisų skydelis.

    Dirbtinis MBUX intelektas iš tikro reiškia kažką labai žmogiško: būtent beveik aklą vairuotojo ir jo pomėgių supratimą. Su kiekvienu važiavimu sistema vis geriau jus pažįsta ir gali, pvz., nustatyti jums radijo stotį, navigacijos maršrutą arba temperatūrą.

  • Valdymo koncepcija

    Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC salono dizainas, daugiausia dėmesio skiriant plačiaekraniam prietaisų skydeliui.

    MBUX suteikia jums didžiausią laisvę valdyti gausybę funkcijų taip, kaip jums asmeniškai yra patogiausia. Pvz., intuityviai liečiant. Naujajame EQC daugiafunkcį ekraną galima įsigyti kaip jutiklinį ekraną, vidurio konsolėje integruotas jutiklinis pultas, kuris reaguoja į vieno arba kelių pirštų judesius bei rašymą ranka. Be to, ekranus galima valdyti ant vairo esančiais jutikliniais valdymo mygtukais.

  • Valdymas balsu

    Nuotraukoje rodomas Mercedes-Benz EQC salono dizainas, daugiausia dėmesio skiriant plačiaekraniam prietaisų skydeliui.

    „Hey Mercedes.“ Šiais dviem pradiniais žodžiais pradedate natūralų, intuityvų valdymą balsu. Jis klauso beveik kiekvieno žodžio. Sistema apdoroja netgi netiesioginę kalbą – oro kondicionavimo sistema jau reaguoja į pasakymą „Man šalta“ ir nustato aukštesnę temperatūrą. Valdymo balsu sistema netgi sugeba mokytis. Ji prisitaiko prie jūsų balso ir netgi geriau supranta svetimkalbius.

  • Papildytosios realybės vaizdo įrašas

    Nuotraukoje rodomas papildytosios realybės vaizdo įrašo veikimas Mercedes-Benz EQC daugiafunkciame ekrane.

    Dėl papildytosios realybės vaizdo įrašo geriau orientuositės navigacijos aplinkoje. Pagal pageidavimą įsigyjama sistema susieja virtualų ir realų pasaulį: grafiniai navigacijos ir kelių eismo nurodymai paryškinami tiesioginės transliacijos vaizduose. Priekiniame stikle esant kamera filmuoja sritį priešais transporto priemonę ir daugiafunkciame ekrane pasirinktinai rodo vaizdo įrašą arba nejudantį vaizdą. Papildomai vaizde išryškinami praktiški grafiniai nurodymai, pvz., šviesoforai, namų numeriai, gatvių pavadinimai arba lankytinos vietos.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos 20,8-19,7 kWh/100 km (mišriuoju režimu), CO2 emisija 0 g/km (mišriuoju režimu). Duomenys negalutiniai.[1]

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos 20,8-19,7 kWh/100 km (mišriuoju režimu), CO2 emisija 0 g/km (mišriuoju režimu). Duomenys negalutiniai.<p>Informacija apie energijos sąnaudas, CO<sub>2</sub> taršą ir siekį yra preliminari ir ją nustato techninė paslauga. EB tipo patvirtinimo ir atitikties patvirtinimo su oficialiomis vertėmis dar nėra. Galimi neatitikimai tarp duomenų ir oficialių verčių.</p>