Dviejų pasaulių derinys.

Atraskite Mercedes-Benz Plug-in-Hybrid modelius.

Dviejų pasaulių derinys.

Atraskite Mercedes-Benz Plug-in-Hybrid modelius.

Dviejų pasaulių derinys.

Atraskite Mercedes-Benz Plug-in-Hybrid modelius.

Kas yra EQ Power?


Daugiau galios, mažesnės sąnaudos.

Kas yra EQ Power?


Daugiau galios, mažesnės sąnaudos.

Mūsų EQ Power modeliai su Plug-in-Hybrid pavara apima geriausias abiejų pasaulių savybes: elektrinio variklio dinamiką ir našumą bei vidaus degimo variklio kilometražą. Gatvėje galite važiuoti tik su elektriniu varikliu, įkrauti prie namų ir pakeliui įkrovimo stotelėse bei ilgesnes atkarpas nuvažiuoti patogiau ir rečiau sustojant.

Atraskite transporto priemones su EQ Power


Mercedes-Benz transporto priemonės su EQ Power.

Atraskite transporto priemones su EQ Power


Mercedes-Benz transporto priemonės su EQ Power.

Tarp EQ Power modelių rasite tinkamiausią Mercedes-Benz transporto priemonę su Plug-in-Hybrid pagal savo poreikius.

Kiekvieno žmogaus reikalavimai automobiliui skiriasi. Ar yra būtent toks Plug-in-Hybrid modelis, kuris tinka man?

Žinoma. Nesvarbu, ar jums reikia naudoti Plug-in-Hybrid transporto priemonę mieste, ar važiuoti didesnius atstumus. Iš didelio asortimento pasirinksite sau tinkamiausią modelį.

  • C klasės 350 e sedanas

    Paveikslėlyje pavaizduotas C klasės sedanas C 350 e su Plug-in-Hybrid pavara, vaizdas iš šono ir iš priekio.

    E klasės 350 e sedanas: degalų sąnaudos per kombinuotą testavimo ciklą: 13,2-11,0 kWh/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>Nesvarbu, ar jums reikia naudoti papildomą hibridą mieste ar važiuoti ilgiau.; kombinuotos degalų sąnaudos: 2,4-2,1 l/100 km, bendrosios CO2 emisijos: 54-48 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (tuo metu galiojančioje Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų, 2 straipsnio Nr. 5, 6, 6a). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus.</p>.

    +31 km

    elektrinis diapazonas<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>

    5,9 s

    Nuo 0 iki 100 km/h

    C 350 e sedanas.

    C 350 e sedanas.

    Technologija užtikrina optimalų našumą, įspūdingą dinamiką ir galimybę nustatyti reikalingą klimatą transporto priemonėje dar prieš įlipant. Tai įprastas C klasės charakteristikų rinkinys.

     

    Įprastos sąnaudos nesiekia 2,5 litro<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p> – C 350 e sedanas ir C 350 e universalas yra taupiausi iš visų C klasės transporto priemonių. Sistemos galia 205 kW (279 PS) ir maksimalus 600 Nm sukimo momentas leidžia C 350 e sedanu nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per trumpiau nei 6 sekundes. Visų C modelių vidinio degimo variklis yra 155 kW ir 350 Nm. Elektros variklis su 60 kW ir 340 Nm užtikrina papildomą galią didinant greitį. Iki 31 kilometro<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p> transporto priemonė mieste gali nuvažiuoti vien su elektra.

    Išorinis aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovimas vyksta labai greitai ir nesudėtingai (apie 90 min. su Wallbox / įkrovimo kolonėlėje) arba 180 min. prijungus prie įprasto lizdo sienoje. Išankstinio oro kondicionavimo funkcija užtikrina malonią atmosferą ir komfortą vos sėdus už C 350 e sedano su Plug-in-Hybrid su 335 litrų įkrova vairo.

  • C klasės 350 e universalas

    Paveikslėlyje pavaizduotas C klasės T modelis C 350 e su Plug-in-Hybrid pavara, vaizdas įstrižai iš šono.

    C klasės 350 e universalas: degalų sąnaudos per kombinuotą testavimo ciklą: 13,8 - 11,7 kWh/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>; kombinuotos degalų sąnaudos: 2,4-2,1 l/100 km, bendrosios CO2 emisijos: 55-49 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (tuo metu galiojančioje Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų, 2 straipsnio Nr. 5, 6, 6a). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus.</p>.

    +31 km

    elektrinis diapazonas<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>

    6,2 s

    Nuo 0 iki 100 km/h

    C 350 e universalas.

    C 350 e universalas.

    C 350 e universalo Plug-in-Hybrid technologija užtikrina optimalų našumą, įspūdingą dinamiką ir galimybę nustatyti reikalingą klimatą transporto priemonėje dar prieš įlipant. Tai įprastas C klasės charakteristikų rinkinys.

    Įprastos sąnaudos nesiekia 2,5 litro<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p> – C 350 e sedanasir C 350 e universalas yra taupiausi iš visų C klasės transporto priemonių. Neprilygstama dinamika: visų C modelių vidinio degimo variklis yra 155 kW ir 350 Nm. Elektros variklis su 60 kW ir 340 Nm užtikrina papildomą galią didinant greitį. Iki 31 kilometro<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p> transporto priemonė mieste gali nuvažiuoti vien su elektra.

    Išorinis aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovimas vyksta labai greitai ir nesudėtingai (apie 90 min. su Wallbox / įkrovimo kolonėlėje) arba 180 min. prijungus prie įprasto lizdo sienoje. Išankstinio oro kondicionavimo funkcija užtikrina malonią atmosferą ir komfortą vos sėdus už C 350 e T modelio su Plug-in-Hybrid su 350 litrų (apie 1370 litrų su užlenta galine sėdyne) įkrova vairo.

  • E klasė 350 e

    Paveikslėlyje pavaizduotas E klasės limuzinas E 350 e su Plug-in-Hybrid pavara, vaizdas skersai ir iš šono.

    E klasės 350 e degalų sąnaudos per kombinuotą testavimo ciklą: 14,0-11,5 kWh/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>; kombinuotos degalų sąnaudos: 2,5-2,1 l/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>, bendrosios CO2 emisijos: 57-49 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (tuo metu galiojančioje Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų, 2 straipsnio Nr. 5, 6, 6a). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus.</p>.

    +33 km

    elektrinis diapazonas<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>

    6,2 s

    Nuo 0 iki 100 km/h

    E350 e.

    E350 e.

    Pirmoji E klasės transporto priemonė su Plug-in-Hybrid technologija: E 350 e išsiskiria įspūdingai judriu varikliu ir vietiniu važiavimu be emisijų. Su savo kombinuota degimo variklio ir elektrinio variklio sistema, ji yra savo klasės pradininkė.

    Hibridinę pavarą sudaro 4 cilindrų benzininis variklis su 155 kW (211 PS) ir maks. 350 Nm su pagalbiniu 65 kW (88 PS) ir maks. 440 Nm elektriniu varikliu. Idealus miesto automobilis: E 350 e iki 33 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p> gali nuvažiuoti tik su elektra ir be vietinių emisijų. Užmiestyje su elektrine pavara galima išvystiti iki 130 km/h greitį. Galios didinimo funkcija pagreitina įsibėgėjimą. Tai suteikia pastebimą judrumą su papildomu sukimo momentu iš elektros variklio.

    E 350 e veikia ir įkraunant: aukštos įtampos akumuliatorius įkraunamas per 1,5 val. su Wallbox arba iki 3 val. - prijungus prie įprasto elektros tinklo. Išmani pilno hibrido pavara padeda vairuotojui išnaudoti visą transporto priemonės manevringumą. Rezultatas - optimaliai panaudojama ridos atsarga ir vietinis važiavimas be emisijų, kai to reikia.

  • GLC 350 e 4MATIC

    Paveikslėlyje pavaizduotas GLC E 350 e 4MATIC su Plug-in-Hybrid pavara, vaizdas skersai ir iš šono.

    GLC 350 e 4MATIC: degalų sąnaudos per kombinuotą testavimo ciklą: 15,2 – 13,9 kWh/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>; kombinuotos degalų sąnaudos: 2,7-2,5 l/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>, bendrosios CO2 emisijos: 64-59 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (tuo metu galiojančioje Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų, 2 straipsnio Nr. 5, 6, 6a). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus.</p>.

    +34 km

    elektrinis diapazonas<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>

    5,9 s

    Nuo 0 iki 100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC. Pirmasis vidutinio dydžio visureigis su Plug-in-Hybrid pavara.

    GLC 350 e 4MATIC. Pirmasis vidutinio dydžio visureigis su Plug-in-Hybrid pavara.

    GLC 350 e 4MATIC išnaudoja geriausias abiejų pavarų savybes: galią, tylumą ir ypatingą našumą. Pavarų sistema suderina vairavimo veržlumą su itin mažomis degalų sąnaudomis ir vietiniu vairavimu be emisijų.

    GLC 350 e 4MATIC iki 34 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p> nuvažiuoja tik su elektra. Su 235 kW (320 AG) sistemos galia ir 560 Nm sukimo momentu sistema nustato naujus standartus savo segmente. Važiuojant tik su elektra, transporto priemonė gali pasiekti iki 140 km/h greitį.

    Ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius su 8,7 kWh (22 Ah) talpa įkrovimo stotyse įkraunamas per maks. 2 valandas, prijungus prie standartinio elektros tinklo - per 4 valandas. Taip pat akumuliatorius įkraunamas važiuojant, tam naudojama rekuperacija. Tai padidina būtinos energijos, reikalingos itin veržliam važiavimui, prieinamumą.

  • GLC 350 e 4MATIC kupė

    Paveikslėlyje pavaizduotas GLC 350 e 4MATIC kupė su Plug-in-Hybrid pavara, vaizdas iš šono ir iš priekio.

    GLC 350 e 4MATIC kupė: degalųsąnaudos per kombinuotą testavimo ciklą: 15,2 – 13,9 kWh/100 km; kombinuotos degalų sąnaudos: 2,7-2,5 l/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>, bendrosios CO2 emisijos: 64-59 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (tuo metu galiojančioje Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų, 2 straipsnio Nr. 5, 6, 6a). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus.</p>.

    +34 km

    elektrinis diapazonas<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>

    5,9 s

    Nuo 0 iki 100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC kupė.

    GLC 350 e 4MATIC kupė.

    Gyvenimo būdas gali būti toks sportiškas ir efektyvus: Plug-in-Hybrid GLC 350 e 4MATIC kupė užtikrina puikią eigos dinamiką ir mažas sąnaudas.

    GLC 350 e 4MATIC kupė su 155 kW (211 PS) ir 350 Nm vidinio degimo varikliu ir 85 kW (116 PS) ir 340 Nm elektriniu varikliu - tai užtikrina iki 235 kW (320 PS) bendrąją sistemos galią. Ypač veržliam važiavimo stiliui galios padidinimo funkcija padidina sukimo mometą ir visų varančiųjų ratų pavaros 4MATIC dinamiką.

    Ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius įkrovimo stotyse įkraunamas per maks. 2 valandas, prijungus prie standartinio elektros tinklo - per 4 valandas. Kad galėtumėte kuo efektyviau naudoti elektrinę pavarą, išmani pilno hibrido pavara atsižvelgia į kelio sąlygas ir eismo situaciją. Tai padidina optimalią ridos su elektra atsargas ir užtikrina didesnį našumą.

  • GLE 500 e 4MATIC

    Paveikslėlyje pavaizduotas GLC 500 e 4MATIC su Plug-in-Hybrid pavara, vaizdas skersai iš šono.

    GLC 500 e 4MATIC: degalų sąnaudos per kombinuotą testavimo ciklą: 18,0-16,7 kWh/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>; kombinuotos degalų sąnaudos: 3,7–3,3 l/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>, bendrosios CO2 emisijos: 84-78 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (tuo metu galiojančioje Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų, 2 straipsnio Nr. 5, 6, 6a). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus.</p>.

    +30 km

    elektrinis diapazonas<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>

    5,3 s

    Nuo 0 iki 100 km/h

    GLE 500 e 4MATIC.

    GLE 500 e 4MATIC.

    Ekologiškumas ir vairavimo malonumas vienoje transporto priemonėje.

    Su sistemos galia 325 kW (442 PS) ir maksimalus 650 Nm sukimo momentas leidžia GLE 500 e 4MATIC užtikrina įspūdingą vairavimo kokybę. V6 cilindrų benzininis variklis sugeneruoja 245 kW (333 PS) ir maks. 480 Nm sukimo momentą; nuolatinis elektros variklis sudaro iki 85 kW (115 PS) ir 340 Nm sukimo momentą. Iki 30 kilometrų<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p> transporto priemonė su elektriniu varikliu mieste gali nuvažiuoti vien su elektra ir išvystyti iki 130 km/h greitį.

    Ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius su 8,7 kWh energijos talpa įkrovimo stotyse įkraunamas per maks. 2 valandas, prijungus prie standartinio elektros tinklo - per 4 valandas. Važiavimo metu rekuperacijos funkcija padidina energijos prieinamumą. Šios charakteristikos padidina važiavimo našumą, suteikia papildomos galios sukimo momentu, padidina galią įsibėgėjant ar lenkiant.

Susipažinkite su EQ Power pavara


Atraskite EQ Power pavarą.

Elektrinio ir benzininio variklių derinys atveria visai naują patirtį. Sužinokite daugiau apie atskirus EQ Power pavaros komponentus.

Susipažinkite su EQ Power pavara


Atraskite EQ Power pavarą.

Elektrinio ir benzininio variklių derinys atveria visai naują patirtį. Sužinokite daugiau apie atskirus EQ Power pavaros komponentus.

Mercedes-Benz EQ Power: Plug-in-Hybrid pavara.

Elektros lizdas

Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorius galima įkrauti iš išorės prijungiant prie elektros lizdo galiniame bamperyje.

Dėl išmanios borto įkrovimo sistemos galite pakrauti akumuliatorių prijungę prie Wallbox, standartinio namų tinklo elektros lizdo ar vieno iš vis populiaresnių atvirųjų įkrovimo stotelių.

Ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius

Pilnai įkrautas akumuliatorius, priklausomai nuo modelio, leidžia daugiau nei 30 km
nuvažiuoti tik su elektra be jokių emisijų.

Hibridinė pavara elektrinėje transporto priemonėje

Hibridinėje serijinės 9 pavarų automatinės dėžės 9G-TRONIC priekinėje dalyje įmontuotas elektrinis variklis bei papildoma atjungimo jungtis tarp vidaus degimo variklio ir elektrinio variklio.

Vidaus degimo variklis

Priklausomai nuo modelio, naudojami keturių arba šešių cilindrų Otto varikliai su hibridiniais moduliais ir skirtingos įkrovos talpos akumuliatoriais.

Vidinio degimo variklio galia pagal poreikį pakeičiama elektrinio variklio galia, taip suteikdama daugiau galios didinant greitį. Važiavimo galia, patogumas ir komfortas - viename patogiame modelyje su mažiausiomis įmanomomis sąnaudomis ir mažomis emisijomis.

Rekuperacinė stabdymo sistema

Rekuperacija supaprastina energijos atsinaujinimą įsibėgėjimo ir stabdymo fazėse.

Didžiausias sąnaudų mažinimo potencialas hibridinėje pavaroje slypi galimybėje optimizuoti energijos atsinaujinimą įsibėgėjimo ir stabdymo fazėse. Nuspaudus stabdžio pedalą, galios tiekimą perima elektrinis variklis, kuris veikia kaip generatorius.

E klasės 350 e degalų sąnaudos per kombinuotą testavimo ciklą: 14,0-11,5 kWh/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>; kombinuotos degalų sąnaudos: 2,5-2,1 l/100 km<p>Realiomis sąlygomis ridos atsarga gali skirtis nuo standartinių sertifikuotų verčių. Realios vertės priklauso nuo tokių įvairių faktorių kaip individualus vairavimo stilius, aplinka ir kelio sąlygos.</p>, bendrosios CO2 emisijos: 57-49 g/km<p>Nurodytos degalų sąnaudos ir CO<sub>2</sub> emisija buvo apskaičiuoti pagal nustatytą matavimo procedūrą (tuo metu galiojančioje Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų, 2 straipsnio Nr. 5, 6, 6a). Informacija nesusijusi su konkrečia transporto priemone ir nėra pasiūlymo dalis, ji naudojama tik palyginti skirtingus transporto priemonių tipus.</p>.


Pripildytas inžinerinės dvasios.

Atraskite naujas funkcijas, kurios kelionę transporto priemone su EQ Power pavers neprilygstama ir pilna komforto.


Pripildytas inžinerinės dvasios.

Atraskite naujas funkcijas, kurios kelionę transporto priemone su EQ Power pavers neprilygstama ir pilna komforto.

Važiavimo programos


Plug-in-Hybrid važiavimo programos.

Patogiai, itin našiai arba sportiniu stiliumi - rinkitės norimą važiavimo programą iš penkių galimų pagal savo norus

Važiavimo programos


Plug-in-Hybrid važiavimo programos.

Patogiai, itin našiai arba sportiniu stiliumi - rinkitės norimą važiavimo programą iš penkių galimų pagal savo norus

C važiavimo programa (Comfort):

Standartinis nustatytas yra įprastas komfortiškas važiavimas optimaliomis sąnaudomis.

S važiavimo programa (Sport):

Daugiau veržlumo ir geresnė dinamika su sportišku vairavimo mechanizmu ir važiuokle (su AIRMATIC), spontanišku degalų įsiurbimu bei pasikeitus perjungimo momentui (su 7G-TRONIC PLUS).

S+ važiavimo programa (Sport Plus):

Sport Plus režimu su AIRMATIC padidinamas sportiškas transporto priemonės veržlumas. Važiuoklė ir pavaros svirtis valdomos ypač dinamiškai, ECO paleidimo ir sustabdymo funkcija yra išjungiama.

E važiavimo programa (Economy):

Sukurta maksimaliai padidinti degalų ekonomiją ir užtikrinti variklio reagavimą, su ankstyvu reagavimu (7G-TRONIC PLUS), modifikuota galia su šildomomis sėdynėmis, šildomu galiniu stiklu ir oro koncionieriumi. Kai vairuotojas išjungia variklį, transporto priemonė išsaugo savo kinetinę energiją ir padeda taupyti degalus kelyje bei iš širo rezervo šildo sėdynes, galinį stiklą ir oro kondicionierių.

I važiavimo programa (Individual):

Vairuotojas gali kaitalioti važiavimo mechanizmą, pavaros svirties ir važiuoklės valdymą pagal poreikį - nuo ypač našaus ar komfortiško iki sportiško. Pasirinkti paprastai ir patogiai galima virš galvos esančiame bloke, konfigūravimo meniu.

Net ir su iš anksto sukonfigūruota važiavimo programa galima nustatyti tokius individualius parametrus kaip ECO paleidimo ir sustabdymo funkcija arba transporto priemonės aukščio nustatymas. Po to pasikeitus važiavimo programai nsutatymai išsaugomi atitinkamam režimui.

Režimų rūšys


Plug-in-Hybrid veikimo režimai.

Režimų rūšys


Plug-in-Hybrid veikimo režimai.

Pasirinktas veikimo režimas rodomas kombinuotame prietaisų skydelyje.

Išmani pavarų valdymo sistema leidžia pasirinkti idealų vidaus degimo variklio ir elektrinio variklio veikimų balansą, kuo labiau taupant energiją ir pailginant ridą. Taip pat galite norimą veikimo režimą pasirinkti ir patys.

Priklausomai nuo važiavimo programos galima rinktis iš keturių veikimo režimų:

Hibridas: visos hibridinės funkcijos, tokios kaip elektrinis režimas, galios padidinimas ir rekuperacija, yra prieinamos ir automatiškai naudojamos optimizuoti eigą su mažomis sąnaudomis, priklausomai nuo eismo situacijos ir maršruto.

E-MODE: naudojamas tik važiavimui su elektra, pavyzdžiui, miesto centre ar dėl to, kad ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius yra pakankamai įkrautas likusiam atstumui nuvažiuoti.

E-SAVE: ličio jonų aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovos lygis išlaikomas vėlesniam važiavimui tik su elektra. Elektros pavara naudojama ribotai.

CHARGE: rodo, kad važiavimo metu vidinio degimo varikliu įkraunamas ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius. Elektros režimo naudoti negalima.

Eksploatavimo strategija, priklausanti nuo kelio atkarpos


Žvelgiant į ateitį.

Eksploatavimo strategija, priklausanti nuo kelio atkarpos


Žvelgiant į ateitį.

Eksploatavimo strategija, priklausanti nuo kelio atkarpos, leidžia patogiai ir efektyviai pasirinkti norimą vairavimo stilių. Jūs galite rinktis optimalų veikimą skirtingais veikimo režimais pagal COMAND Online navigacijos sistemos duomenis. Jei tikslas yra nurodytas, ličio jonų aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovimas ir iškrovimas valdomi taip, kad užtikrintų optimalų energijos išnaudojimą visos kelionės metu.

Taip užtikrinama, kad iki miesto privažiuosite su pilnai įkrautu akumuliatoriumi ir galėsite patogiai važinėti mieste, dažnai sustodami ir vėl pajudėdami. Už miesto ribų eksploatavimo strategija, priklausanti nuo kelio atkarpos, leidžia optimaliai pritaikyti ličio jonų didelės įkrovos akumuliatoriaus įkrovos lygį likusiai kelionės daliai.

Haptinis greičio pedalas


Važiuokite su elektra ir planuokite patogiai.

Haptinis greičio pedalas


Važiuokite su elektra ir planuokite patogiai.

Haptinis greičio pedalas supaprastina važiavimo režimų perjungimą: nuo elektrinio E-MODE pedalo spustelėjimu galite nustatyti maksimalios galios režimą. Jei vėl paduodama kuro, įsijungia vidinio degimo variklis. Dvigubas impulsas ECO asistentui praneša, kad konkrečioje važiavimo situacijoje reikia nukelti koją nuo akceleratoriaus pedalo, kad būtų galima išjungti vidinio degimo variklį

Rekuperacija ir inertinis riedėjimas


Kas stabdo, tas laimi: energija.

Didesnė rekuperacijos galia: kai stabdoma atleidžiant greičio pedalą ir veikia stabdymo funkcija, elektrinis variklis veikia kaip generatorius, kuris generuoja stabdymo jėgą ratuose. Atgauta tuo metu energija grįžta į akumuliatorių, taip didėja jo įkrovos lygis.

Rekuperacija ir inertinis riedėjimas


Kas stabdo, tas laimi: energija.

Didesnė rekuperacijos galia: kai stabdoma atleidžiant greičio pedalą ir veikia stabdymo funkcija, elektrinis variklis veikia kaip generatorius, kuris generuoja stabdymo jėgą ratuose. Atgauta tuo metu energija grįžta į akumuliatorių, taip didėja jo įkrovos lygis.

Galimi keturi rekuperacijos lygiai:

D+: riedėjimas iš inercijos, be regeneracijos
D: nedidelė rekuperacija
D–: didelė rekuperacija
DAuto: rekuperacija priklausomai nuo eismo situacijos

Kad būtų galima sutaupyti daugiau energijos, variklis gali persijungti į riedėjimo iš inercijos režimą. Transporto priemonė rieda be vidaus degimo variklio eigos momento nuostolio.

Multimedijos ekrane rodomas energijos srautas Plug-in-Hybrid transporto priemonėje.

Ypač našus energijos atgavimas ir didesnė ridos atsarga leidžia naudoti specialiąją įrangą su rekuperacine stabdymo sistema ir radaru. Sistema naudoja COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS radarų daviklių duomenis: ji naudoja radaro daviklių sistemos duomenis padidinti reikalingą rekuperaciją arba sumažinti iki nulio.