Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Pasiruošęs didžiausiai galiai.

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Pasiruošęs didžiausiai galiai.

  • Išorinė apdaila

    Nuotraukoje rodomas Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ priekio vaizdas iš arti iš varlės perspektyvos.

    Savitos formos priekis su oro įleidimo angomis be grotelių.

    Nuotraukoje rodomas Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ vaizdas iš priekio ir iš šono.

    Ekspresyvi išorės apdaila: Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Nuotraukoje iš arti rodomas Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ AMG lengvojo lydinio ratlankis.

    Platesni sparnai talpina 48,3 cm (19 colių) AMG lengvojo lydinio ratus.

    Nuotraukoje rodomas Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ vaizdas iš galo.

    Galinis difuzorius su trimis vertikaliomis briaunomis ir chromuoti dvigubi išmetimo vamzdžiai.

    Nuotraukoje rodomi Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ šviesos diodų technologijos galiniai žibintai su kristaliniu elementu.

    Charakteringa: šviesos diodų technologijos galiniai žibintai su kristaliniu elementu.

    Nuotraukoje rodomas detalus Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ galinio dangčio vaizdas.

    Ekspresyvi AMG išorė.

    Ekspresyvi AMG išorė.

    Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ pasirodo labai pasitikinčiai ir dinamiškai. Ritmą nustato visiškai savitos formos priekis su ant variklio gaubto esančiomis dvejomis išgaubtomis juostomis, reaktyvinio lėktuvo sparno formos priekiniu buferiu bei oro įleidimo angomis be grotelių, per kurias galima matyti už jų esančią techniką. Kiti ekspresyvūs dizaino elementai, pvz., AMG šoninių slenksčių elementai, automobilio spalvos kontūro briauna, galinis difuzorius su trimis vertikaliomis briaunomis bei blizgantys chromuoti dvigubi išmetimo vamzdžiai, traukia į save žvilgsnius iš bet kurios perspektyvos.

  • Interjeras

    Centrinė būstinė.

    Nuotraukoje rodoma Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ priekinė salono dalis iš vairuotojo pusės.

    Išskirtinė atmosfera: kokybiškos medžiagos ir sportiškos detalės.

    Nuotraukoje rodomas Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ vidus.

    AMG Performance vairas su 12 valandos žyme žymi prietaiso skydelį.

    Nuotraukoje iš arti rodoma Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ vidurio konsolė.

    Tarsi rankų darbo kokybė: IWC dizaino analoginis laikrodis ir prabangi fortepijono lako išvaizda.

    Nuotraukoje rodomos AMG sėdynės priekinėje salono dalyje.

    Išskirtinė aplinka su „napa“ oda aptrauktomis AMG sėdynėmis.

    Nuotraukoje rodomas žvilgsnis į Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ galinę salono dalį iš šalia vairuotojo sėdinčio keleivio pusės.

    Erdvi galinė salono dalis su sportinės ir išskirtinės vertės suvokimu.

    Nuotraukoje iš arti rodomas Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ AMG kombinuotas prietaisų skydelis.

    Viskas kontroliuojama su AMG kombinuotu prietaisų skydeliu.

    Centrinė būstinė.

    Ribinių verčių srityje reikia visiškos kontrolės. Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ vidaus apdaila yra sukurta taip, kad visi komponentai leistų pajusti didelį dinamiškumą.

    AMG Performance vairas bei AMG sėdynės su optimaliu šoniniu prilaikymu, AMG emblema ant priekinių sėdynių suteikia sportiško ir išskirtinio žavesio. Viskas, kad būtų galima dar intensyviau pajusti važiavimo savybes.

  • Technika

    Sportinio automobilio lygio technika.

    Nuotraukoje rodoma atskirai pastatyta Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ transmisija.

    Sukonstruota važiavimo dinamikai: E 63 4MATIC+ transmisija.

    Nuotraukoje rodomas atskirai pastatytas AMG 4,0 litrų V8 biturbininis variklis.

    AMG 4,0 litrų V8 biturbininis variklis su xx kW ir xx Nm sukimo momentu.

    Nuotraukoje rodoma atskirai pastatyta AMG sportinė važiuoklė.

    Adaptyviosios AMG sportinės važiuoklės pagrindas AIR BODY CONTROL.

    Nuotraukoje rodoma atskirai pastatyta visų varančiųjų ratų pavara AMG Performance 4MATIC+.

    Susivienija su keliu: visų varančiųjų ratų pavara AMG Performance 4MATIC+.

    Nuotraukoje rodoma atskirai pastatyta AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

    Technikos šedevras: AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

    Sportinio automobilio lygio technika.

    Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ AMG 4,0 litrų V8 biturbininis variklis MATIC+ giminingas agregatui, kuris užtikrina varančiąją jėgą Mercedes-AMG GT transporto priemonėje.

    Pavaros mechanizmas su įspūdinga xx kW (xx AG) galia ir xx Nm<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p> įtikina labai trumpu reagavimo laiku ir dideliu efektyvu. Nes tas, kas nori pasiekti savo tikslų, energiją turi naudoti tikslingai. Taip, kaip novatoriška visų ratų sistema AMG Performance 4MATIC+. Įvairus sukimo momento paskirstymas – nuo visų varančiųjų ratų pavaros iki vien tik galinių ratų pavaros – užtikrina puikią ir situaciją atitinkančią traukos jėgą. Jos taip pat reikia, siekiant į kelius išleisti stulbinančią jėgą, kurią perduoda AMG SPEEDSHIFT MCT 9 G pavarų dėžė.

    AMG sportinė važiuoklė AIR BODY CONTROL+ pagrindu su trimis oro kameromis suteikia didelę pasirinkimo galimybę tarp komforto ir dinamikos ir turi tris reguliavimo pakopas.