Mercedes-AMG C klasė.

Mercedes-AMG C klasė.

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Pradedantysis, bet ne naujokas.

    Paveiksle rodomas Mercedes-AMG C 43 4MATIC T modelio priekio vaizdas iš šono.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC T modelis puikiai atrodo su AMG radiatoriaus grotelėmis ir dviguba dekoratyvine juosta.

    Paveiksle rodomas Mercedes-AMG C 43 4MATIC T modelio vaizdas iš šono.

    Idealus palydovas bet kokioje kelionėje: Mercedes-AMG C 43 4MATIC T modelis.

    Pradedantysis, bet ne naujokas.

    Didesnė variklio galia ir pabrėžtinai sportinis dizainas suteikia atnaujintam Mercedes-AMG C 43 4MATIC T modeliui dar daugiau patrauklumo. Dėl savo išskirtinio dizaino ir iki 287 kW (390 AJ) galios padidinto 3,0 litrų V6 biturbininio variklio<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p> Mercedes-AMG C 43 4MATIC T modelis yra ypatingai patrauklus žingsnis į galios pasaulį. Išorė neleidžia abejoti jo kilme: naujasis AMG priekinis buferis ir AMG radiatoriaus grotelės su dviguba dekoratyvine juosta bei AMG raidėmis ir naujasis užpakalinis buferis su išskirtiniu difuzoriumi bei dviem apvaliais dvigubais išmetamaisiais vamzdžiais puikia pabrėžia įkūnytą kasdienį praktiškumą ir sportiškumą. Dėl visų varančiųjų ratų pavaros AMG Performance 4MATIC ir AMG SPEEDSHIFT TCT 9-ių pavarų dėžės galima optimaliai pajusti sportinio automobilio kokybę.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC kupė: degalų sąnaudos mieste / užmiestyje / kombinuotos: XXX l/100 km, kombinuota CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

  • Mercedes-AMG S 63

    Aišku viena: tai – lyderis.

    Paveiksle rodomas Mercedes-AMG C 63 T modelio priekio vaizdas iš šono.

    Su išskirtine, AMG būdinga radiatoriaus apdaila Mercedes-AMG C 63 T modelis atrodo dar sportiškesnis.

    Aišku viena: tai – lyderis.

    Aiškiausias visapusiškai atnaujintos naujosios C klasės požymis yra AMG būdinga radiatoriaus apdaila. Tačiau ir Mercedes-AMG C 63 T modelio AMG 4,0 litrų V8 biturbininio variklio galia buvo padidinta iki 350 kW<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p> (476 AJ). Didžiausias sukimo momentas kaip ir iki šiol sudaro 650 niutonmetrus<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>. Naujoji AMG SPEEDSHIFT MCT 9-ių pavarų sportinė dėžė leidžia pavaras perjungti beveik taip pat greitai, kaip ir lenktyniniame automobilyje. Emociškai 8 cilindro variklio garsą sustiprina serijinis AMG Sport išmetamųjų dujų įrenginys, o pageidaujant garsą papildomai galima sustiprinti naudojant perjungiamą AMG Performance dujų išmetimo įrenginį.

    Mercedes-AMG C 63 T modelis: degalų sąnaudos mieste / užmiestyje / kombinuotos: XXX l/100 km, kombinuotoji CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Sportinė estetika „par excellence“.

    Paveiksle rodomas Mercedes-AMG C 63 S T modelio priekio vaizdas iš šono.

    Tikras lyderis net iš profilio: Mercedes-AMG C 63 S T modelis

    Paveiksle rodomas Mercedes-AMG C 63 S T modelio galinės dalies vaizdas iš šono.

    Mercedes-AMG C 63 S modelis: ne ką mažiau įspūdingas už savo „mažesnįjį“ brolį.

    Paveiksle rodomas Mercedes-AMG C 63 S T modelio galinės dalies vaizdas.

    Dar patrauklesnė dėl naujojo galinio buferio su aiškiai išreikštu difuzoriumi.

    Sportinė estetika „par excellence“.

    Taip pat ir naująjį Mercedes-AMG C 63 S T modelį puošia tipiška AMG radiatoriaus apdaila, tad jau iš tolo matyti: AMG inžinieriai, atnaujindami modelį, AMG 4,0 litrų V8 biturbininio variklio galią padidino iki 375 kW<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p> (510 AJ), o didžiausią sukimo momentą iki 700 niutonmetrų. AMG RIDE CONTROL sportinė važiuoklė su reguliuojama trijų pakopų amortizavimo sistema leidžia pasiekti aukščiausio lygio šoninį pagreitį ir sukibimą, todėl naujasis Mercedes-AMG C 63 S T modelis tapo neįprastos galios transporto priemone. AMG DYNAMIC SELECT su tipiškomis AMG programomis: „Slidus kelias", „Individual", „Comfort“, „Sport“ ir „Sport+“ galima atitinkamai pritaikyti įvairiausius Mercedes-AMG C 63 S sedano parametrus. Šiame galingiausiame C klasės modelyje papildomai įrengta važiavimo programa „RACE“.

    Mercedes-AMG C 63 S T modelis: degalų sąnaudos mieste / užmiestyje / kombinuotos: XXX l/100 km, kombinuotoji CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>