Pajėgumas.

Patirkite AMG važiavimo charakteristikas visomis juslėmis: naujajame AMG GT rodsteryje.

Mercedes-AMG GT C rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 12,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 284 g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

Modeliai


Sužinokite daugiau apie Mercedes-AMG GT rodsterio modelius.

Modeliai


Sužinokite daugiau apie Mercedes-AMG GT rodsterio modelius.

  • Mercedes-AMG GT rodsteris

    Mercedes-AMG GT rodsteris.

    Mercedes-AMG GT rodsteris.

    Mercedes-AMG GT rodsteris tobulai suderina gyvenimo būdą ir sportiškumą. Didžiausias galimas greitis 302 km/h ir įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h per 4,0 sekundės vienu metu suderina padidintą galingumą ir įprastą važinėjimą. Mercedes-AMG GT rodsterio akcentai – AMG sportinė važiuoklė, aktyvi oro valdymo sistema ir aukštos kokybės salonas.

    Nuotraukoje pavaizduotas įspūdingas dideliu greičiu važiuojančio Mercedes-AMG GT rodsterio priekis.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT rodsteris iš paukščio skrydžio.
    Nuotraukoje iš šono pavaizduotas Mercedes-AMG GT rodsteris atidarant nuimamą stogą.

    350 kW (476 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Nominali galia

    Iki

    630 Nm

    Sukimo momentas

  • Mercedes-AMG GT S rodsteris

    Mercedes-AMG GT S rodsteris.

    Mercedes-AMG GT S rodsteris.

    Puikios Mercedes-AMG GT rodsterio našumo savybės dar labiau atsiskleidžia su GT S. AMG 4,0 l 384 kW (522 AG) galios V8 variklis su dviguba turbina<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p> ir 670 Nm variklis yra galingesnis nei Mercedes-AMG GT 34 kW (46 AG). AMG RIDE CONTROL važiuoklė turi tris reguliuojamas pakopas – nuo komfortiškos iki sportiškos. Rodsteris gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h greičio per 3,8 sekundės ir, esant poreikiui, pasiekti didžiausią 308 km/h greitį.

    384 kW (522 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Nominali galia

    Iki

    670 Nm<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Sukimo momentas

    Nuotraukoje pavaizduotas įspūdingas dideliu greičiu posūkiu važiuojančio Mercedes-AMG GT S rodsterio priekis.
    Nuotraukoje ant kelio pavaizduotas įspūdingas atviro Mercedes-AMG GT S rodsterio galas naktį.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT S rodsteris iš šono, atviromis vairuotojo durelėmis.
  • Mercedes-AMG GT C rodsteris

    Mercedes-AMG GT C rodsteris.

    Mercedes-AMG GT C rodsteris.

    Mercedes-AMG GT C rodsteris yra intensyviausias būdas patirti sportinio automobilio galią. Neribotas važiavimo atviru stogu malonumas ir įspūdingas našumas užtikrina neblėstančias emocijas. Didžiausias galimas greitis 316 km/h ir įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h per 3,7 sekundės laužo bet kokias greičio ribas. Kiti akcentai – AMG galinės ašies valdymas, AMG RIDE CONTROL važiuoklė ir platus galas.

    Nuotraukoje pavaizduotas įspūdingas dideliu greičiu važiuojančio Mercedes-AMG GT C rodsterio priekis.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT C rodsterio interjeras.
    Paveikslėlyje pavaizduotas važiuojantis Mercedes-AMG GT C rodsteris.

    410 kW (557 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Nominali galia

    Iki

    680 Nm<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Sukimo momentas

  • Mercedes-AMG GT R rodsteris

    Mercedes-AMG GT R rodsteris.

    Mercedes-AMG GT R rodsteris.

    Tikriausiai labiausiai jaudinantis grožio ir laukinio temperamento derinys: ekspresyvus Mercedes-AMG GT R rodsterio dizainas puikiai dera su gyvenimo atvirame ore stiliumi. Šio lengvos konstrukcijos modelio pagaminta tik 750 egzempliorių ir dėl 430 kW (585 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p> galios V8 variklio, turinčiu dvigubą turbiną, reguliuojamos pakaba su aktyvia galinės ašies valdymo sistema bei aktyvia aerodinamikos sistema jis jau tapo išskirtinio automobilio pavyzdžiu.

    430 kW (585 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Nominali galia

    Iki

    700 Nm<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Sukimo momentas

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT R rodsteris.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT R rodsteris.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT R rodsteris.

Mercedes AMG GT rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,5-11,4 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 262-261 g/km;
Mercedes-AMG GT S rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 262 g/km;
Mercedes AMG GT C rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 12,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 284 g/km
Mercedes-AMG GT R rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,4 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 259 g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

Vairavimo charakteristikos


Kai važiavimas tampa nuotykiu.

Variklis, važiuoklė arba pavarų dėžė – Mercedes-AMG GT rodsteris sukurtas didžiausiam našumui.

Vairavimo charakteristikos


Kai važiavimas tampa nuotykiu.

Variklis, važiuoklė arba pavarų dėžė – Mercedes-AMG GT rodsteris sukurtas didžiausiam našumui.

Sužinokite apie Mercedes-AMG GT rodsterio pavarų dėžę ir važiavimo dinamiką.

AMG išmetamųjų dujų įrenginys

AMG būdingas V8 garsas skamba itin galingai įsibėgėjant. Esant pastoviam greičiui garsas prislopinamas. Kiti vizualiniai akcentai – du integruoti, chromuoti vamzdžio galiniai dangteliai.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

7 pavarų dvigubos sankabos pavarų dėžė stebina greitu pavarų perjungimo laiku ir emocingu įsibėgėjimu. DYNAMIC SELECT siūlo itin patogias važiavimo programas atpalaiduojančiam ir efektyviam važiavimui.

Dvigubos sankabos pavarų dėžę sudaro du dalijimo mechanizmai: vienas perkelia trauką į ratus, tuo tarpu kitas jau renka kitą pavarą. Tokiu būdu užtikrinamas spontaniškas pavarų perjungimas ir itin trumpas perjungimo laikas.

Torque-Tube

Priekinė variklio dalis su gale pritvirtinta dvigubos sankabos pavarų dėže suformuoja vientisą agregatą. Abu komponentus sujungia Torque-Tube tvirtu lenkimu ir sukimo momentu.

Viduje sukasi itin lengvas ir sukimui atsparus pavaros velenas iš anglies pluošto. Jis nuosekliai perduoda 4,0 litrų V8 variklio su dviguba turbina galią į AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Galiausiai jėga virsta įsibėgėjimu. Neįtikėtinai greitas ir kvapą gniaužiantis.

AMG sportinė važiuoklė

Dėl tobulai įgyvendintos ir lenktynių sporte pasiteisinusios ašies su dvigubu trikampiu balansyru koncepcijos, AMG sportinė važiuoklė užtikrina geriausius rezultatus lenktynių trasoje.

Ašies su dvigubu trikampiu balansyru koncepcija užtikrina puikia šoninę dinamiką ir važiavimo stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir puikų išorinių veiksnių, tokių kaip šoninis vėjas, kelio nelygumai ar trinties koeficientas, suvaldomumą.

AMG V8 variklis su dviguba turbina

AMG 4,0 litrų V8 variklis su dviguba turbina užtikrina iki 350 kW (476 AG) galią ir išvysto didžiausią 630 Nm sukimo momentą. Taip pat įspūdingas yra tik 245 kg sausas svoris.

Aliuminio karteris pasižymi dideliu tvirtumu ir mažu svoriu. Du išmetamųjų dujų turbokompresoriai sukomplektuoti į itin kompaktišką V formos agregatą. Rezultatas: optimalus variklio reakcijos laikas, ypač didelė traukos jėga važiuojant net nedideliu greičiu, taip pat mažesnė emisijos reikšmė.

AMG RIDE CONTROL važiuoklė

Nuo patogių išvykų iki sportinio važiavimo: vienu mygtuko paspaudimu važiuoklė prisitaikys prie jūsų norų.

„Comfort“ užtikrins jums išskirtines amortizavimo charakteristikas, „Sport“ ir „Sport+“ padės jums tiksliau reguliuoti važiuoklę važiuojant sportiniu režimu. Rinktis jums!

Mercedes-AMG GT rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,5-11,4 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 262-261 g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

Automobilio architektūra


Automobilio architektūra aukščiausiam našumui.

Sukurtas įkvėpti: Mercedes-AMG GT rodsterio architektūra užtikrina neįtikėtiną našumą lenktynių trasoje.

Automobilio architektūra


Automobilio architektūra aukščiausiam našumui.

Sukurtas įkvėpti: Mercedes-AMG GT rodsterio architektūra užtikrina neįtikėtiną našumą lenktynių trasoje.

  • Trauka

    Sukibimo su kelio danga lyderis.

    Sukibimo su kelio danga lyderis.

    Diferencialinės transmisijos konstrukcijos pavarų sistema užtikrina su sukibimu susijusį svorio pasiskirstymą 47 % priekyje ir 53 % gale. AMG blokuojamas diferencialas pagerina trauką ypač sportiniu važiavimo stiliumi ir apsaugo nuo varomojo rato praslydimo iš vidaus.

    Mercedes-AMG GT rodsterio diferencialinės transmisijos konstrukcija užtikrina optimalią trauką sportinio važiavimo režime.

    47 / 53

    Tobula pusiausvyra: priekis lengvesnis už galą.

    Mercedes-AMG GT rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,5-11,4 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 262-261 g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

  • Skersinė dinamika

    Nepakartojamas bet kokioje situacijoje.

    Tepimo sistema su sausu karteriu pažemina transporto priemonės svorio centrą ir užtikrina įspūdingą Mercedes-AMG GT rodsterio skersinę dinamiką.

    Nepakartojamas bet kokioje situacijoje.

    Tepimo sistema su sausu karteriu pažemina transporto priemonės svorio centrą ir užtikrina įspūdingą skersinę dinamiką. Reguliuojama trijų pakopų AMG RIDE CONTROL važiuoklė ir su prispaudimo jėga optimizuota aerodinamika užtikrina Mercedes-AMG GT rodsterio stabilumą ir patikimą valdomumą. Itin tvirtas aliuminio konstrukcijos kėbulas užtikrina geriausią įmanomą šoninę ir išilginę dinamiką bei aukštą vairavimo tikslumą.

    Mercedes-AMG GT S rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 262 g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

  • Aerodinamika

    Optimali aerodinamika.

    Optimizuota apatinės dalies danga geriausiam alyvos aušintuvo nuvedamojo oro srauto nutekėjimui ir geresniam galinio difuzoriaus srauto tiekimui.
    Priekinio oro aptako apatinėje srityje esanti aktyvi oro valdymo sistema užtikrina išskirtinę Mercedes-AMG GT rodsterio aerodinamiką.

    Optimali aerodinamika.

    Pagal automobilių sporto įgytas praktines žinias sukurta Mercedes-AMG GT aerodinamikos koncepcija palaiko vairuotojo dinamišką ir saugų vairavimą. Ši koncepcija apjungia aerodinaminį stabilumą su mažu oro pasipriešinimu ir integruotu pakankamu visų komponentų aušinimu bei oro tiekimu. Priekinio oro aptako AIRPANEL sistema ir elektroninis išstumiamas galinis sparnas aktyviai pritaiko aerodinamiką pagal esamą važiavimo situaciją.

AMG keraminis sustiprintas sudėtinių stabdžių įrenginys


Stabdymo našumas automobilių sporte – su AMG technologija.

AMG keraminis sustiprintas sudėtinių stabdžių įrenginys


Stabdymo našumas automobilių sporte – su AMG technologija.

Mercedes-AMG GT rodsterio stabdžių diskas su AMG didelio našumo keramikos kompozicinė stabdžių sistema, pakabinta ant sienos parodoje.

Anglies pluoštu sustiprinti keramikos diskai stebina itin dideliu kietumu ir tuo pačiu yra 40 % lengvesni nei sudėtiniai stabdžių diskai. Privalumai: ilgesnis tarnavimo laikas, trumpesnis stabdymo kelias, tikslus paspaudimo stiprumas ir didesnis stabilumas.

AMG speciali įranga


Dar daugiau pajėgumo važiuojant. Dar daugiau GT charakterio.

AMG speciali įranga


Dar daugiau pajėgumo važiuojant. Dar daugiau GT charakterio.

    AMG DYNAMIC PLUS paketas

    Nuotraukoje iš arti rodomas Mercedes-AMG GT rodsterio interjeras su AMG DYNAMIC PLUS paketu.

    AMG DYNAMIC PLUS paketas užtikrina maksimalų važiavimo malonumą ir didžiausią manevringumą. Jis apjungia didelio našumo komponentus, skirtus dar geresnei važiavimo dinamikai pasiekti. Todėl vairavimas kelia dar didesnes emocijas.

    „COMAND Online“

    Nuotraukoje rodoma multimedijos sistema COMAND Online su AMG TRACK PACE programėle Mercedes-AMG GT rodsteryje.

    Pasiekite tikslą greičiau ir patogiau su COMAND Online – valdymo skydelyje integruota Mercedes Look-and-Feel sistema. Live-Traffic eismo informacija ir Car-to-X ryšys leidžia paprasčiau išvengti eismo spūsčių ir dar anksčiau aptikti galimą pavojaus šaltinį.
    Naudodami AMG TRACK PACE programėlę turėsite išsamią ir profesionalią Jūsų vairavimo stiliaus analizę. Savo įgūdžius galėsite pagerinti užtvertose atkarpose ir be instruktoriaus bei galėsite palyginti su kitų vairuotojų stiliumi. Rodmuo yra informatyvus, intuityviai valdomas ir suprantamas. Galite įrašyti savo važiavimo duomenis ir, pvz., jais dalintis socialiniuose tinkluose su kitais lenktynių mėgėjais.

    AMG keraminis sustiprintas sudėtinių stabdžių įrenginys

    Nuotraukoje parodytas Mercedes-AMG GT rodsterio keraminio sustiprinto sudėtinių stabdžių įrenginio technikos vaizdas.

    Patikimumas ekstremaliose situacijose net kelis kartus iki galo nuspaudus stabdžio pedalą: AMG keraminių sustiprinto veikimo sudėtinių stabdžių diskų įranga leidžia taip sulėtinti automobilį, kad ir išskirtinėse situacijose galite jaustis saugiai. Be to, jie žymiai lengvesni už įprastinę stabdymo įrangą – kuo mažesnė neamortizuojama masė, tuo geresnė važiavimo dinamika ir didesnis manevringumas.

    Mercedes-AMG prekės ženklas


    The World of Driving performance.

    Mercedes-AMG prekės ženklas


    The World of Driving performance.

    Nuotraukoje rodomi Mercedes-AMG GT modeliai.

    Patirkite neįtikėtiną Mercedes-AMG automobilių įvairovę ir leiskitės nunešami su Driving Performance.

    Mercedes AMG GT S rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 262 g/km;
    Mercedes-AMG GT R rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,4 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 259 g/km;
    Mercedes AMG GT C rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 12,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 284 g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

    Mercedes AMG GT rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,5-11,4 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 262-261 g/km;
    Mercedes-AMG GT S rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 262 g/km;
    Mercedes AMG GT C rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 12,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 284 g/km
    Mercedes-AMG GT R rodsteris: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,4 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 259 g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>