Pajėgumas.

Patirkite AMG Driving Performance aukščiausią lygį: Mercedes-AMG GT pasiruošęs jums padėti.

Mercedes-AMG GT C: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

Modeliai


Sužinokite daugiau apie įspūdingus Mercedes-AMG GT modelius.

Modeliai


Sužinokite daugiau apie įspūdingus Mercedes-AMG GT modelius.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT suderina savyje autentiško sportinio automobilio savybes, segmentui būdinga technologinį pranašumą ir aukšto lygio praktiškumą. Su didžiausiu galimu greičiu nuo 304 km/h ir įsibegėjimu nuo 0 iki 100 km/h per 4,0 sekundės, Mercedes-AMG GT S optimaliai prisitaiko prie sportiško gyvenimo būdo. Jis puikiai išreiškia AMG Performance prekės ženklo esmę.

    350 kW (476 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Nominali galia

    Iki

    630 Nm

    Sukimo momentas

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT galas.
    Nuotraukoje pavaizduotas dinamiškas Mercedes-AMG GT siluetas.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT priekis.
  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S.

    Mercedes-AMG GT S.

    Ribas laužantis sportiškumas: su didžiausiu galimu greičiu nuo 310 km/h ir įsibegėjimu nuo 0 iki 100 km/h per 3,8 sekundės, Mercedes-AMG GT S visada bus priekyje. AMG RIDE CONTROL sportinė važiuoklė turi tris reguliuojamas pakopas – nuo komfortiško iki sportiško. Kiti akcentai – elektroninis AMG blokuojamas diferencialas ir papildoma važiavimo programa RACE skirta lenktynėms pritaikytų automobilių sistemų dizainui.

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT S galas.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT S iš priekinio šono.
    Nuotraukoje pavaizduotas dinamiškas Mercedes-AMG GT S siluetas.

    384 kW (522 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Nominali galia

    Iki

    670 Nm

    Sukimo momentas

  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C.

    Mercedes-AMG GT C.

    Galinga išvaizda ir nesenstanti elegancija: raumeningas galas, plačios vėžės ir dideli ratai yra Mercedes-AMG GT C skiriamieji bruožai. Šis darnus pažangios važiavimo dinamikos ir lenktynėms pritaikytų savybių derinys ne tik traukia aplinkinių dėmesį. Dėl specifinių AMg komponentų Mercedes-AMG GT C gali pasiekti didžiausią galimą 317 km/h greitį ir įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h per 3,7 sekundės.

    410 kW (557 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Nominali galia

    Iki

    680 Nm

    Sukimo momentas

    Nuotraukoje pavaizduotas dinamiškas Mercedes-AMG GT C siluetas.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT C iš galinio šono.
    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT C iš priekinio šono.
  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R.

    Žaliojo pragaro žvėris. Mercedes-AMG GT R demonstruoja AMg tobulėjimą ir kompetenciją automobilių sporte bei toliau plečia dinamiško važiavimo ribas – AMG DNR užtikrina dar grynesnę važiavimo patirtį. Perkėlus visas turimas žinias į automobilių sportą, Mercedes-AMG GT R stebina didžiausiu galimu 318 km/h greičiu ir neįtikėtinu įsibėgėjimu nuo 0 iki 100 km/h per 3,6 sekundės.

    Nuotraukoje pavaizduotas mieste stovinčio Mercedes-AMG GT R vaizdas iš galo.

    Nuotraukoje pavaizduotas miestu važiuojančio Mercedes-AMG GT R vaizdas iš priekio.
    Nuotraukoje iš arti pavaizduoti Mercedes-AMG GT R automobilio AMG Performance kaltiniai ratai.
    Nuotraukoje pavaizduotas ilgas Mercedes-AMG GT R variklio dangtis.

    430 kW (585 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    Nominali galia

    Iki

    700 Nm

    Sukimo momentas

Mercedes-AMG GT: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT S: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT C: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT R: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

Vairavimo charakteristikos


Sukurtas su įkvėpimu iš lenktynių trasos.

Išskirtinę Mercedes-AMG GT galią užtikrina į našumą orientuota automobilio architektūra.

Vairavimo charakteristikos


Sukurtas su įkvėpimu iš lenktynių trasos.

Išskirtinę Mercedes-AMG GT galią užtikrina į našumą orientuota automobilio architektūra.

Sužinokite daugiau apie Mercedes-AMG GT variklius ir važiavimo dinamiką.

AMG 4,0 litrų V8 biturbininis variklis

Iki vidurinės automobilio dalies besitęsiantis variklis sveria tik 209 kg be apkrovos. Siekiant užtikrina žemą svorio centrą, jis buvo įrengtas giliai aliuminio rėme.

Pasitelkus tilto su pavarų dėže konstrukciją, variklis buvo prijungtas prie gale įmontuotos dvigubos sankabos pavarų dėžės ir suformuotas į vientisą agregatą – tobulai pusiausvyrai. Agregatas veikia naudojant tepimo sistemą su sausu karteriu ir užtikrina optimalų alyvos tiekimą net ir esant dideliam šoniniam pagreičiui.

Torque-Tube

Priekinė variklio dalis su dvigubos sankabos pavarų dėže suformuoja vientisą agregatą. Komponentus sujungia Torque-Tube tvirtu lenkimu ir sukimo momentu.

Viduje sukasi itin lengvas ir sukimui atsparus pavaros velenas iš karbono. Jis nuosekliai perduoda 4,0 litrų V8 biturbininio variklio galią į AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Galiausiai jėga virsta įsibėgėjimu. Neįtikėtinai greitas ir kvapą gniaužiantis.

AMG RIDE CONTROL važiuoklė

AMG RIDE CONTROL važiuoklė su adaptyviu reguliuojamu amortizavimu – serijinė gamyba Mercedes-AMG GT S, GT C ir GT R – sujungia stiprų pajėgumą su pirmos klasės vairavimo kultūra.

Derinys su ašies su dvigubu trikampiu balansyru koncepcija, pasižyminti puikia šonine dinamika ir važiavimo stabilumu esant dideliam greičiui, užtikrina lenktynėms tinkamą našumą. Sistema kiekvieno važiuoklės rato amortizavimo charaktristikas pritaiko prie važiavimo stiliaus ir kelio sąlygu.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G pavarų dėžė stebina greitu pavaros perjungimu, emocingu įsibėgėjimu, lenktynių lygio našumu: kuo sportiškesnis režimas, tuo greitesnis variklio reakcijos laikas.

Nedideli greičio šuoliai leidžia optimalų pervertimo reguliavimą ir greitą pavarų perjungimą, nenutraukiant traukos. Septynios pavaros, trys važiavimo programos, rankinis režimas, įsibėgėjimo ir RACE START funkcija užtikrina itin dinamišką akceleraciją.

AMG didelio našumo kompozicinė stabdžių sistema

AMG didelio našumo kompozicinė stabdžių sistema su viduje aušinamais ir perforuotais stabdžių diskais pasižymi puikia stabdymo verte ir dideliu stabilumu.

Papildomos AMG didelio našumo kompozicinės stabdžių sistemos privalumai: mažesnis svoris, ilgesnis tarnavimo laikas ir dar geresnis stabilumas.

Optimalus svorio pasiskirstymas.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT R.

Optimalus svorio pasiskirstymas.

Priekyje įrengtas variklis ir AMG SPEEDSHIFT DCT 7G prie tilto užtikrina optimalų Mercedes-AMG GT svorio paskirstymą nuo 47 % iki 53 % tarp priekinės ir galinės ašių. Kartu su pažemintu transporto priemonės svorio centru ji užtikrina ekstermalų manevringumą ir didelį greitį posūkių metu. Juk galiausiai: lenktynių rezultatas nulemiamas posūkiuose.

Mercedes-AMG GT: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>


Sužinokite daugiau apie Mercedes-AMG GT važiavimo dinamiką.

Išskirtinė lenktynių sporto inovatyvių technologijų kombinacija perkelia mūsų inžinierių aistrą į gatvę ir padaro ją labai patrauklia.


Sužinokite daugiau apie Mercedes-AMG GT važiavimo dinamiką.

Išskirtinė lenktynių sporto inovatyvių technologijų kombinacija perkelia mūsų inžinierių aistrą į gatvę ir padaro ją labai patrauklia.

Spaceframe


Nuo Spaceframe iki Raceframe.

Dėl naujoviškos architektūros Mercedes-AMG GT Spaceframe yra itin lengvas.

Spaceframe


Nuo Spaceframe iki Raceframe.

Dėl naujoviškos architektūros Mercedes-AMG GT Spaceframe yra itin lengvas.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT Spaceframe vaizdas iš šono.

Anglies pluoštas. Aliuminis. Magnis. Plienas.

Anglies pluoštas. Aliuminis. Magnis. Plienas.

Tai Mercedes-AMG GT karkaso be primontuotų dalių sudedamieji komponentai. Spaceframe didžiausia dalimi pagamintas iš aliuminio ir sveria tik 231 kilogramą. Lengva, stabili ir itin patvari naujoviška architektūra. Ji yra būtina sąlyga kiek įmanoma tikslesnei šoninei ir išilginei dinamikai bei vairavimo tikslumui. Itin lengvas priekinis modulis pagamintas iš magnio, jis sumažina masės inerciją priekinės ašies priekinėje dalyje ir optimizuoja sportinio automobilio manevringumą.

  • Spaceframe rėmas iš aliuminio sveria tik 231 kilogramą

  • Didelis kėbulo sukimo standumas ir tvirtumas

  • Didesnis vairavimo tikslumas ir skersinė dinamika

Mercedes-AMG GT R aerodinaminės savybės buvo išbandytos vėjo tunelyje.

Aerodinamika.

Aerodinamika.

Pagal automobilių sporto įgytas praktines žinias sukurta Mercedes-AMG GT aerodinamikos koncepcija palaiko vairuotojo dinamišką ir saugų vairavimą. Ši koncepcija apjungia aerodinaminį stabilumą su mažu oro pasipriešinimu ir integruotu pakankamu visų komponentų aušinimu bei oro tiekimu. Priekinio oro aptako AIRPANEL sistema ir elektroninis išstumiamas galinis sparnas aktyviai pritaiko aerodinamiką pagal esamą važiavimo situaciją.

Mercedes-AMG GT R: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

AMG V8 biturbininis variklis


Išbandykite Mercedes-AMG GT širdį.

AMG V8 biturbininis variklis


Išbandykite Mercedes-AMG GT širdį.

Lengvumas atitinka efektyvumą.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT automobilis su AMG 4,0 litrų V8 biturbininiu varikliu iš šono.

Lengvumas atitinka efektyvumą.

Agregatas su sportinio automobilio savybėmis – V8 biturbininis variklis su dviem turbokompresoriais yra didžiausio našumo ir dinaminės variklio pagalvės prisitaiko prie kiekvienos važiavimo situacijos. Be to, sauso karterio tepimo sistema pažemina montavimo padėtį. Užburiantis: labai charakteringas ir su didele traukos jėga.

Tai galios garsas.

Iš garažo šviečiantys žali Mercedes AMG GT R priekiniai išoriniai žibintai.
Peržiūrėti iš naujo

Tai galios garsas.

Įspūdingas, kai V8 išvysto savo pilną galią. Lygiai taip pat jaudina variklio garsas, kuris dar labiau išryškina Mercedes-AMG GT našumą.

AMG GT 4,0 litrų V8 biturbininio variklio širdis paverčia jį sportiniu automobiliu. Galingas, kai po itin ilgu variklio dangčiu slypintis V8 atskleidžia savo pilną galią. Tik 209 kilogramų sveriantis variklis užtikrina lenktynėms reikalingą galią. Lengvas. Kompaktiškas. Galingas.

Iki

430 kW (585 AG)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

Nominali galia

Iki

700 Nm<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

Sukimo momentas

AMG didelio našumo kompozicinė stabdžių sistema


Stabdymo našumas automobilių sporte – su AMG technologija.

AMG didelio našumo kompozicinė stabdžių sistema


Stabdymo našumas automobilių sporte – su AMG technologija.

Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-AMG GT didelio našumo kompozicinė stabdžių sistema.

Mercedes-AMG GT didelio našumo kompozicinė stabdžių sistema išsiskiria puikiomis lėtėjimo vertėmis, tiksliu dozavimu ir dideliu stabilumu. Didelio skersmens stabdžių diskams su ventiliacijos angomis, skylėmis bei kiaurymėmis būdingas didelis atsparumas temperatūros pokyčiams ir nedidelis svoris.

Svarbiausios stabdžių įrenginio savybės:

  • puikios lėtėjimo vertės dėl didelio skersmens stabdžių diskų su ventiliacijos angomis, skylėmis bei kiaurymėmis
  • kompozicinės technologijos, skirtos užtikrinti stabdžių diskų didelį stabilumą ir žemą spyruoklių nelaikomą masę
  • elektrinis stovėjimo stabdys su komfortišku aptarnavimu naudojant mygtukus, esančius žemiau šviesos jungiklio
  • stabdžių apkabos su sidabro spalvos užrašu „AMG“ AMG GT, raudonos spalvos užrašu AMG GT S ir GT C arba geltonos spalvos užrašu AMG GT R (pasirinktinai raudonos spalvos)
  • Serijinės gamybos kompozicinių stabdymo sistemų išmatavimai pritaikomi atsižvelgiant į automobilio pajėgumą
    pasirinktinai visiems varikliams: AMG Keramik didelio našumo kompozicinė stabdžių sistema geresnėms stabdymo eksploatacinėms savybėms ir galiojimo laikui

Mercedes-AMG GT: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT S: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT C: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT R: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

AMG speciali įranga


Dar daugiau Driving Performance. Dar daugiau GT Feeling.

AMG speciali įranga


Dar daugiau Driving Performance. Dar daugiau GT Feeling.

    AMG DYNAMIC PLUS paketas

    Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-AMG GT su AMG DYNAMIC PLUS paketu.

    AMG DYNAMIC PLUS paketas užtikrina maksimalų važiavimo malonumą ir didžiausią manevringumą. Jis sujungia aukšto pajėgumo komponentus dar didesnei važiavimo dinamikai užtikrinti. Todėl vairavimas kelia dar didesnes emocijas.

    Nuo X XXX,XX EUR

    COMAND Online

    Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-AMG GT multimedijos sistema COMAND Online su AMG TRACK PACE taikomąja programėle.

    Pasiekite tikslą greičiau ir patogiau su COMAND Online – valdymo skydelyje integruota Mercedes Look-and-Feel sistema. Live-Traffic eismo informacija ir Car-to-X ryšys leidžia paprasčiau išvengti eismo spūsčių ir dar anksčiau aptikti galimą pavojaus šaltinį.
    Su AMG TRACK PACE taikomąja programėle gausite išsamią ir profesionalią savo važiavimo stiliaus analizę. Tokiu būdu galėsite pagerinti jūsų pajėgumą uždarose teritorijose taip pat ir be trenerio bei palyginti rezultatus su kitais vairuotojais. Pavaizdavimas yra aiškus, intuityvus ir suprantamas. Jūs galite įrašyti jūsų važiavimo duomenis ir jais pasidalyti, pavyzdžiui, kituose socialiniuose tinkluose su kitais lenktynių gerbėjais.

    Nuo X XXX,XX EUR

    AMG keraminis sustiprintas sudėtinių stabdžių įrenginys

    Nuotraukoje pavaizduota Mercedes-AMG GT didelio našumo keramikos kompozicinė stabdžių sistema.

    Patikimumas ekstremaliose situacijose net kelis kartus iki galo nuspaudus stabdžio pedalą: AMG keraminių sustiprinto veikimo sudėtinių stabdžių diskų įranga leidžia taip sulėtinti automobilį, kad ir išskirtinėse situacijose galite jaustis saugiai. Be to, jie žymiai lengvesni už įprastinę stabdymo įrangą – kuo mažesnė neamortizuojama masė, tuo geresnė važiavimo dinamika ir didesnis manevringumas.

    Nuo X XXX,XX EUR

    Mercedes-AMG prekės ženklas


    The World of Driving performance.

    Mercedes-AMG prekės ženklas


    The World of Driving performance.

    The World of Driving performance.

    Nuotraukoje pavaizduoti keli Mercedes-AMG GT modeliai.

    The World of Driving performance.

    Patirkite neįtikėtiną Mercedes-AMG automobilių įvairovę ir leiskitės nunešami su Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT S kupė: Degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: XX,X l/100 km; mišri CO2 emisija: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R kupė: Degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: XX,X l/100 km; mišri CO2 emisija: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C rodsteris: Degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: XX,X l/100 km; mišri CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

    Mercedes-AMG GT: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT S: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R: bendros degalų sąnaudos: XX, X l/100 km, bendra CO2 emisija: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>