Gyvenimas yra lenktynės.

Mercedes-AMG GT 4 durų kupė.

Varikliai


Ne kasdieniškas. Visiškai tinkama naudoti kasdien.

Varikliai


Ne kasdieniškas. Visiškai tinkama naudoti kasdien.

  • Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    Nuotraukoje iš priekio pavaizduota Mercedes-AMG GT 4 durų kupė miesto panoramos fone.

    Įspūdingos galios, siekiančios iki

    270 kW<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    (367 AG), vienoje eilėje išdėstytų šešių cilindrų benzininis variklis.

    Per

    4,9 sekundes

    greitis išvystomas nuo 0 iki 100 km/val.

    Neįtikėtinai įvairiapusiška, su niekuo nesupainiojama AMG GT: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4 durų kupė. Naujoji Mercedes-AMG GT 4MATIC+ 4 durų kupė vienija įspūdingą sportinio automobilio charakteristiką ir elegantiškos ketverių durų automobilio kasdienį praktiškumą. Išraiškingas dizainas su giliai įtrauktu variklio dangčiu, dominuojančia priekine dalimi ir raumeninga kūno kalba demonstruoja ketverių durų kupė sportinius genus. Paleidimo mygtuko spustelėjimas patvirtina: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4 durų kupė yra aukščiausios klasės automobilis. Tai nuo pat starto užtikrina inovatyvus ir nepaprastai galingas vienoje eilėje išdėstytų šešių cilindrų variklis, puikios aerodinaminės savybės ir AMG SPEEDSHIFT TCT 9 pavarų dėžė.

    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: X,X l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO2 vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Nuotraukoje parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė vaizdas iš šono stiklinio fasado fone.

    Sportinė galia, siekianti iki

    320 kW<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    (435 AG), su 3,0 litrų varikliu.

    Galingas spurtas – per

    4,5 sekundes

    greitis išvystomas nuo 0 iki 100 km/val.

    Neįtikėtinai įvairiapusiška, su niekuo nesupainiojama AMG GT: Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 durų kupė.
    Naujasis Mercedes-AMG GT 4 durų kupė vienija įspūdingą sportinio automobilio charakteristiką ir elegantiškos ketverių durų automobilio kasdienį praktiškumą. Išraiškingas dizainas su giliai įtrauktu variklio dangčiu, dominuojančia priekine dalimi ir raumeninga kūno kalba demonstruoja ketverių durų kupė sportinius genus. Paleidimo mygtuko spustelėjimas patvirtina: Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4 durų kupė yra aukščiausios klasės automobilis. Inovatyvus ir nepaprastai galingas vienoje eilėje išdėstytų šešių cilindrų variklis siekia XXX KW (XXX AJ)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p> galią, kurią vos pradėjus važiuoti padeda pasiekti puikios aerodinaminės savybės ir AMG SPEEDSHIFT TCT 9 pavarų dėžė.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: X,X l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO2 vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Nuotraukoje kampu iš galo parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė lenktynių trasoje.

    Įspūdingos galios, siekiančios iki

    470 kW<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    (639 AJ) V8 variklis su dviguba turbina

    Įspūdingas pagreitėjimas per

    3,2 sekundes

    greitis išvystomas nuo 0 iki 100 km/val.

    Kaip įspūdingas Gran Turismo Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ 4 durų kupė yra optimali palydovė visiems, kurie vertina įspūdingą galią, komfortą ir platų įvairių savybių spektrą. Šiuolaikiškas, galingas V8 variklis su dviguba turbina visuose sūkių skaičiaus diapazonuose leidžia patirti nepaprastą važiavimo malonumą ir suvienija nepakartojamą dinamiką su stebinančia galia. Tokios šiuolaikinės technologijos kaip valdoma visų varomųjų ratų pavara 4MATIC+ bei serijinė galinė varomoji ašis su V8 varikliu užtikrina automobilio eigą ir reakciją lenktyninių automobilių lygmenyje. AMG SPEEDSHIFT CT 9 pavarų dėžė su RACE START leidžia įspūdingai pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h tik per 3,4 sekundes.

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: X,X l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO2 vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Nuotraukoje įstrižai iš priekio parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė miesto panoramos fone.

    Nepaprasta galia, siekianti

    430 kW<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p>

    (585 AJ) ir V8 variklis su dviguba turbina.

    Per

    3,4 sekundes

    greitis išvystomas nuo 0 iki 100 km/val.

    Važiavimo dinamika lenktyninio automobilio lygmenyje, įspūdingas pagreitėjimas, aukščiausio lygio komfortas. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durų kupė vainikuoja modelių su 4 durimis šeimos viršūnę. Dinaminės AMG variklio pagalvės bet kokioje važiavimo situacijoje leidžia mėgautis 470 kW (639 AJ)<p>Informacija apie vardinę galią ir nominalųjį sukimo momentą pagal Direktyvą Nr. 715/2007 (su naujausiais pataisymais).</p> variklio ir kėbulo sąveika. Pasirinkus sportinį važiavimo stilių, elektronikos valdomas AMG galinės ašies blokuojamasis diferencialas padeda žymiai geriau pagreitėti posūkiuose. Ketverių durų kupė ne tik pagreitėja nuo 0 iki 100 km/h per 3,2 sekundes: papildomai įrengta važiavimo programa RACE kartu su šonaslydžio režimu leidžia atlikti ekstremaliai sportiškus manevrus. Įspūdingų formų priekinė dalis dekoruota lėktuvo sparnus primenančiais papuošimais neginčijamai patvirtina: tai Mercedes-AMG GT 4 durų kupė.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: X,X l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: XXX g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO2 vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

Išorės apdaila


Estetiška. Atletiška.

Išorės apdaila


Estetiška. Atletiška.

Nuotraukoje kampu iš priekio parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė miesto fone su grandinėmis.
Nuotraukoje kampu iš priekio parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė miesto fone su grandinėmis.

Energija. Susitelkimas.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durų kupė visiškai atitinka AMG dizaino koncepciją: emocinis aiškumas, įmantrios proporcijos ir erdvus salonas.

Daugiau erdvės, daugiau galios, daugiau jaudinančių emocijų – naujoji Mercedes-AMG GT 4 durų kupė užtikrina visiškai naujo lygio važiavimo potyrius. Visiškai aišku, kokiai galingųjų mobilių klasei priklauso šis sportinis automobilis. Kiekvienoje kupė detalėje slypi lenktyninių automobilių DNR, užtikrinanti šio ketverių durų automobilio sportinę kilmę.

Nuotraukoje kampu iš galo parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė pajūryje.

Geniali šoninė linija.

Ir žvelgiant iš galo į Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durų kupė su raumeningais šonais, užapvalinta galine dalimi ir stipriai išsikišusiomis ratų montavimo vietomis aiškiai matyti, kad automobilis priklauso GT šeimai.

Ypatingai plonų šviesos diodų galiniai žibintai su judančių švieselių posūkių žibintais, įprastinė bagažinės linija ir pakopomis suformuoti arba pasirenkamai išsikišę galiniai sparnai kelia nepaprastas emocijas, tad greičio pedalas spaudžiamas dar intensyviau. Ir tuomet pasigirsta su niekuo nesupainiojamas reguliuojamos AMG Performance išmetamųjų dujų sistemos garsas. Tikrasis GT pojūtis.

Nuotraukoje kampu iš priekio parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė miesto fone.

Užtikrinama ideali linija.

Žvelgiant į naujosios Mercedes-AMG GT 4 durų kupė priekinę dalį netenka abejoti jos galios kilme. Aiškiai matoma giminystė su AMG GT.

Siaurų šviesos diodų MULTIBEAM LED žibintai, variklio dangtis su iškilimais, plačios ventiliacijos angos ir AMG būdinga radiatoriaus apdaila rodo, kad automobilis pasiruošęs šturmui. Kaip ir AMG GT R modelyje radiatoriaus žaliuzės, vadinamos AIRPANEL, priešais vidurinę aušinamojo oro įleidimo angą žymiai pagerina aerodinamines automobilio savybes.

Nuotraukoje iš šono parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė gyvenamojo namo fone.

Laisvė. Stilius.

Elegancija ir sportinis stilius: berėmiai šoniniai langai ir plokščias, į galą palinkęs priekinis stiklas primena klasikinės kupė dizaino bruožus.

Sėdynių eilė salono gale praktiškai susilieja su būdingomis AMG GT modelio linijomis. Grakšti šoninė linija, platūs pečiai ir stipriai išsikišusios ratų montavimo vietos neginčijamai patvirtina pagrindinę Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durų kupė mintį: nauja sportinė – ketverių durų automobilis.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,3-9,1 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 257-209 g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO2 vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

Vidaus apdaila


Beveik kaip namie.

Vidaus apdaila


Beveik kaip namie.

Nuotraukoje parodytas Mercedes-AMG GT 4 durų kupė vidus.
Nuotraukoje parodytas Mercedes-AMG GT 4 durų kupė vidus.

Pasiekti tikslą. Vos tik įsėdus į automobilį.

Nauji papildomi AMG Performance „napa“ oda aptraukto vairo jungikliai leidžia viską patikimai valdyti: keisti įvairus Jūsų sportinio automobilio parametrus ir atlikti individualias nuostatas.

Individualiai konfigūruojamas kombinuotas prietaisų skydelis ir centrinis medijos 12,3 colių spalvotas ekranas leidžia visuomet naudotis aktualia svarbiausia informacija. Nauja ir nepakartojama: aštuoni vidurio konsolėje įmontuoti ekrano mygtukai ir jungiklis valdymo skydelyje.

Nuotraukoje parodytas Mercedes-AMG GT 4 durų kupė vidus.

Beveik kaip namie.

Naujosios Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4 durų kupė prietaisų panelė įtikina aukštos kokybės medžiagomis ir apdailos kokybe. Naujasis AMG kvapas sukelia nepakartojamus pojūčius.

Sportiškumas ir komfortas: AMG sėdynės iš aukščiausios kokybės „napa“ odos arba AMG Performance sėdynės iš sportiškos DINAMICA medžiagos su kontrastinėmis siūlėmis leidžia patikimą laikyti vairą net staigiausiuose posūkiuose.

Nuotraukoje parodytas Mercedes-AMG GT 4 durų kupė panoraminis vaizdas.

Visai atžvilgiais aukšta klasė.

Daugiau erdvės, daugiau galios, daugiau jaudinančių emocijų: naujoje Mercedes-AMG GT 4 durų kupė daugiau erdvės ir naudojimosi galimybių. Grynakraujo lenktyninio automobilio įvaizdis ir sedanui būdingas komfortas.

Nuolat plečiant AMG GT šeimą, 4 durų kupė suteikia kiekvienam klientui įsigyti sportinį automobilį, kuris tiktų naudoti kasdien, neatsisakant nepakartojamos Mercedes-AMG galios. Automobilio vidaus įrangoje galima rinktis individualius įrangos paketus.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 11,3-9,1 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 257-209 g/km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO2 vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

Galinė salono dalis


Visų priekyje. Taip pat ir gale.

Galinė salono dalis


Visų priekyje. Taip pat ir gale.

Nuotraukoje parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų galinė salono dalis.
Nuotraukoje parodyta verslo klasės konsolė vidurio konsolėje galinėje salono dalyje.

Trys skirtingi galinių sėdynių variantai.

Trys skirtingi galinių sėdynių variantai.

Mercedes-AMG GT 4 durų kupė galinėje salono dalyje užtikrinamas aukščiausio lygio komfortas. Galima rinktis atskiras sėdynes, ištisinį sėdėjimo suolelį ar dvi atskirai atlenkiamas sėdynes su daugiafunkce verslo klasės vidurio konsole. Komfortiškos atskiros sėdynės užtikrina didesnę prabangą ir aukštos kokybės salono įvaizdį. Ant galinių sėdynių sėdintys keleiviai gali naudotis plačiomis informacijos ir pramogų technikos bei įvairiomis komforto galimybėmis. Pasirenkama High-Class salono galinė dalis leidžia atlikti individualias nuostatas ir rinktis įvairias komforto galimybes: pašildyti puodelių laikikliai, belaidis įrenginių krovimas ir jutiklinis ekranas. Atlenkiamos sėdynės papildomai padidina bagažinės erdvę. Tokiu būdu ketverių durų kupė salono galinė dalis užima lyderio pozicijas.

Transmisija


Driving Performance pagal pageidavimus.

Transmisija


Driving Performance pagal pageidavimus.

Daugiau informacijos apie Mercedes-AMG GT 4 durų kupė pavarą.

Elektroninis AMG blokuojamas diferencialas.

Mechaniškai valdomas AMG galinės ašies diferencialo blokavimo įtaisas pagerina sukibimą visose vairavimo situacijose, bet ypač sportiško vairavimo metu. Tai leidžia ypatingai pagreitėti išvažiuojant iš posūkių.

AMG RIDE CONTROL+

Specialiai GT pritaikyta AMG oro pagalvių važiuoklė praktiškai yra dvi važiuoklės. Nuo komfortiško iki sportiško stiliaus: didžiulė galia bet kokioje situacijoje.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimali konstrukcija ypatingai dinamiškam vairavimo stiliui. Sportiškai greitas pavarų keitimas ir beveik nejuntamas pavarų perjungimas, priklausomai nuo važiavimo režimo.

9 pavarų dėka beveik visais atvejais palaikomas optimalus variklio sūkių skaičius.

Galinės ašies valdymas

Didesnis manevringumas: važiuojant iki 100 km/h greičiu, galinė ašis valdoma priešais važiavimo kryptį r virtualiai sumažinamas atstumas tarp priekinių ir galinių ratų. Didesnis saugumas: važiuojant didesniu kaip 100 km/h greičiu, galinė ašis valdoma važiavimo kryptimi ir virtualiai padidinamas atstumas tarp priekinių ir galinių ratų.

4MATIC+

Visų varomųjų ratų pavara užtikrina skirtingą priekinės ir galinės ašies valdymą ir tai užtikrina optimalų sūkio momento paskirstymą. Tai leidžia be pakopų perjunginėti visų varančiųjų ratų ir galinių ratų pavarą.

Dinaminė AMG variklio pagalvė

Dinaminės AMG variklio pagalvės užtikrina gerą ryšį tarp variklio ir važiuoklės bet kokioje važiavimo situacijoje. Šio transmisijos pagrindiniai ypatumai nustatomi pasirenkant važiavimo programą.

Nuotraukos ir vaizdo įrašai


Naujosios Mercedes-AMG GT 4 durų kupė nuotraukų galerija.

Nuotraukos ir vaizdo įrašai


Naujosios Mercedes-AMG GT 4 durų kupė nuotraukų galerija.

Nuotraukoje įstrižai iš priekio parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė miesto panoramos fone.
Nuotraukoje kampu iš galo parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė lenktynių trasoje.
Nuotraukoje parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė vaizdas iš šono vilos fone.
Nuotraukoje parodytas Mercedes-AMG GT 4 durų kupė vidus.
Nuotraukoje techninėje patalpoje parodytas AMG 4,0 litrų V8 biturbininis variklis.
Nuotraukoje parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė vaizdas iš šono stiklinio fasado fone.
Nuotraukoje įstrižai iš priekio parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė miesto panoramos fone.
Nuotraukoje kampu iš galo parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė miesto fone.
Nuotraukoje parodytas Mercedes-AMG GT 4 durų kupė vidus.
Nuotraukoje parodyta Mercedes-AMG GT 4 durų kupė transmisija.
Nuotraukoje techninėje patalpoje parodytas AMG 3,0 litrų R6 turbininis variklis.