Mercedes-Benz įkraunami hibridai.

Dinamiškumas ir efektyvumas visiems transporto priemonių segmentams.

Kodėl verta rinktis iš tinklo įkraunamą hibridinį automobilį?


Priežastys, kodėl verta rinktis iš tinklo įkraunamą hibridinį automobilį.

Kodėl verta rinktis iš tinklo įkraunamą hibridinį automobilį?


Priežastys, kodėl verta rinktis iš tinklo įkraunamą hibridinį automobilį.

Paprastai paaiškinama technologija


Taip veikia iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis.

Pavaros sistemos komponentai: naujoviškos ir protingai integruotos technologijos, užtikrinančios didesnį efektyvumą.

Paprastai paaiškinama technologija


Taip veikia iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis.

Pavaros sistemos komponentai: naujoviškos ir protingai integruotos technologijos, užtikrinančios didesnį efektyvumą.

Drag horizontally
  • Das Bild zeigt die Ladedose des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Prijungiamo hibridinio automobilio įkrovimas

    Iš esmės įkraunamas hibridinis automobilis gali būti įkraunamas prijungus prie bet kokio buitinio kištukinio lizdo. Tačiau akivaizdžiai greitesnė alternatyva yra Mercedes-Benz pajungimo įkrovai dėžė (Wallbox). Ji leidžia Jūsų transporto priemonę pilnai įkrauti per itin trumpą laiką.  Kai esate ne namie, elektros atsargas savo transporto priemonėje galite „papildyti“ ir naudodamiesi viešais įkrovimo įrenginiais.

  • Das Bild zeigt die Lithium-Ionen-Hochvoltbatterie des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius

    Ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius naudojamas kaip elektros energijos kaupiklis, kurį galima įkrauti prijungus prie išorinio elektros energijos šaltinio. Šio tipo akumuliatorius pasižymi dideliu energijos tankiu bei ilgaamžiškumu, be to jis užima santykinai nedaug vietos. Jis įkraunamas per įkrovimo lizdą šoninėje sienoje arba transporto priemonės galiniame buferyje.

  • Das Bild zeigt das Getriebe inklusive Elektromotor des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Pavarų dėžė su elektros varikliu

    Elektros variklis gali būti naudojamas ir kaip variklis, ir kaip generatorius. Variklio režimu jis veikia kaip pavara, priverstiniu tuščios eigos režimu ir stabdant elektros energija atgaunama ir naudojama ličio jonų akumuliatoriaus įkrovimui. Elektros variklis gali užtikrinti maksimalų sukimo momentą jau važiavimo pradžioje ir užtikrina ypač galingą greitėjimą pajundant iš vietos. Labai efektyvus sukimo momento keitiklis užtikrina įprastai didelį važiavimo pradžios komfortą hibridiniu važiavimo režimu.

  • Das Bild zeigt das Vorderrad des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Rekuperacinė stabdymo sistema

    Rekuperacija – kinetinės energijos pavertimas elektros energija, kad būtų galima iš dalies atgauti stabdymo energiją, esant priverstiniam tuščios eigos režimui. Ši energija gali būti saugoma ličio jonų akumuliatoriuje, o vėliau vėl elektros variklio naudojama pavarai, o taip pat transporto priemonėje esantiems papildomiems elektrą vartojantiems įrenginiams ar funkcijoms (pvz., klimato kontrolei).

  • Das Bild zeigt den Verbrennungsmotor des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Vidaus degimo variklis

    Priklausomai nuo modelio, galingi benzininiai arba dyzeliniai varikliai derinami su įvairių galios lygių hibridiniais moduliais ir akumuliatoriais. Vidaus degimo variklio galia pagal poreikį pakeičiama elektros variklio galia, taip suteikdama daugiau galios didinant greitį. Rezultatas - važiavimo galia, malonumas ir komfortas su sumažintomis sąnaudomis ir mažomis emisijomis, važiuojant nedidelius atstumus.

The image shows the Mercedes-Benz E-Class drivetrain.
  • Prijungiamo hibridinio automobilio įkrovimas

  • Ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius

  • Pavarų dėžė su elektros varikliu

  • Rekuperacinė stabdymo sistema

  • Vidaus degimo variklis

Efektyvumas ir degalų sąnaudos


Didesnis važiavimo nuotolis. Daugiau galios. Mažesnės degalų sąnaudos.

Efektyvumas ir degalų sąnaudos


Didesnis važiavimo nuotolis. Daugiau galios. Mažesnės degalų sąnaudos.

    Maksimalus lankstumas dėl elektrinės ir vidaus degimo variklio pavaros.

    Nuotraukoje parodytas Mercedes-Benz GLA iš priekio.

    Įkraunamų hibridinių automobilių stiprybė - tai jų įvairiapusiškumas. Jie apjungia beveik begarsį važiavimą vietiniais maršrutais neteršiant aplinkos miestuose ir vidaus degimo variklio lankstumą bei nepriklausomumą ilgose kelio atkarpose.

    Važiavimas vietiniais maršrutais be išmetamųjų teršalų.

    Nuotraukoje parodytas Mercedes-Benz CLA kupė viršus iš kampo.

    Įkraunami hibridiniai automobiliai yra svarbus etapas kelyje į važiavimą neteršiant aplinkos. Mercedes-Benz nuolat tobulina savo įkraunamus hibridinius modelius, siekdama didesnių elektra nuvažiuojamų atstumų, kad galėtų pasiūlyti galimybę nuvažiuoti kasdieninius atstumus be išmetamųjų teršalų visuose segmentuose.

    Išmani eksploatavimo strategija su rekuperacija.

    Nuotraukoje parodyta Mercedes-Benz B klasės transporto priemonės galinė dalis iš kampo.

    Išmani darbo režimo strategija pagal maršrutą leidžia naudoti elektrinio važiavimo režimą atitinkamoms maršruto atkarpoms. Ji atsižvelgia į navigacijos duomenis, topografiją, greičio apribojimus ir eismo sąlygas visame maršrute. „ECO Assistant“ funkcija padeda vairuotojui taupyti degalų sąnaudas.

    Sumažėjusios sąnaudos dėl tikslinio įkrovimo.

    Nuotraukoje parodyta Mercedes-Benz S klasės transporto priemonė iš šono.

    Dėl naujųjų Mercedes-Benz įkraunamų hibridinių automobilių elektra nuvažiuojamų atstumų, važinėjant mieste galima naudoti tik elektros režimą ir tokiu būdu sumažinti sąnaudas. Kuo dažniau įkrausite transporto priemonę ir sąmoningai naudosite išmaniąją eksploatavimo strategiją su rekuperacija, tuo didesnis bus Jūsų elektrinio važiavimo procentas, todėl Jūsų sąnaudos mažės.

    Dyzelinis įkraunamas (Plug-in) hibridinis automobilis.

    Nuotraukoje iš arti rodomas Mercedes-Benz GLE 350 de modelio užrašas.

    Naujausia dyzelinio variklio technologija sujungta su naujausios kartos hibridine pavara. Vietinis judumas be išmetamųjų teršalų tampa emocine patirtimi, kartu su didesniu efektyvumu, išskirtiniu važiavimo komfortu ir įspūdingu dyzelinio variklio nuvažiuojamu atstumu. O su salono įkrovikliu įkrovimo galia padvigubėja.

    GLE 350 de 4MATIC: apskaičiuotas degalų sunaudojimas 1,2-1,1 l/100 km, apskaičiuota CO2 emisija 32-29 g/km, apskaičiuotas elektros sunaudojimas 26,5-25,4 kWh/100 km<p>Nurodyti skaičiai buvo nustatyti pagal nustatytą matavimo procesą. Jie sudaro „NEDC CO2 rodiklius“, kaip nurodyta Įgyvendinimo nutarimo (ES) 2017/1153 2 straipsnyje Nr. 1. Tuo remiantis apskaičiuoti degalų sąnaudų skaičiai. Elektros suvartojimas buvo nustatytas remiantis direktyva (EB) Nr. 692/2008.<br> </p>

    Komfortas ir vairavimo dinamika


    Atėjo laikas naujoms patirtims: emocijoms ir intelektui.

    Komfortas ir vairavimo dinamika


    Atėjo laikas naujoms patirtims: emocijoms ir intelektui.

      Dinamiško važiavimo patirtis.

      Nuotraukoje parodytas Mercedes-Benz C klasės transporto priemonės priekis iš kampo.

      Patirkite elektrinio važiavimo malonumą su žaibišku reakcijos laiku ir maksimaliu sukimo momentu nuo pirmojo sūkio. Jūs išsyk priprasite prie šio naujo dinamiškumo ir jo tikrai nenorėsite atsisakyti. To tiesiog negalėsite padaryti, kai pajusite vienu metu veikiančių dviejų „širdžių“ jėgą.

      Įprastas patikimumas.

      Nuotraukoje parodytas Mercedes-Benz A klasės transporto priemonės priekis iš kampo.

      Mūsų įkraunami hibridiniai automobiliai sujungia geriausias dviejų pasaulių - vidaus degimo variklio ir elektrinės pavaros sistemos - savybes. Dėl išmanios techninių komponentų sąveikos kartu su „Mercedes-Benz“ būdingu saugumu, visos transporto priemonės atitinka mūsų reikalavimus:

      Begarsis važiavimas naudojant elektrą.

      Nuotraukoje parodyta Mercedes-Benz A klasės sedano galinė dalis iš kampo.

      Mėgaukitės nauja važiavimo patirtimi su spontanišku, galingu greitėjimu ir beveik negarsiu važiavimu. Pradėkite dieną atsipalaidavę, vien tik elektriniu važiavimu be variklio skleidžiamo triukšmo.

      Standartinė išankstinė klimato kontrolė, valdoma per programėlę.

      Nuotraukoje pavaizduota išankstinio klimatizavimo vizualizacija programėlėje.

      Mėgaukitės maloniu klimatu, kai tik įsėdate į transporto priemonę. Paprasčiausiai nustatykite automobilio viduje esančio oro vėdinimo laiką ir temperatūrą (netgi sėdynėms, jei galima) per „Mercedes me“ funkciją arba pagrindinį valdymo bloką. Jei tuo pat metu automobilis kraunamas, akumuliatoriaus energija saugoma iki tol, kol pradedate važiuoti.

      Mažiau stabdžių sistemos įsikišimo dėl išmanios rekuperacijos.

      Nuotraukoje parodytas energijos srauto atvaizdavimas Mercedes-Benz GLE media displėjuje.

      Kiekvieno stabdymo metu sugeneruojate tam tikrą kiekį elektrinės ridos. Lėtinant ar stabdymo metu kinetinė energija konvertuojama į elektros energiją ir naudojama įkrauti akumuliatorių (rekuperacija). Stiprindama rekuperaciją, išmanioji valdymo sistema palaiko greičio mažinimą eismo situacijose, kada reikalingas automobilio stabdymas.

      Įkrovimas ir nuvažiuojamas atstumas


      Prie elektros veda daugybė kelių - įkrovimo galimybės

      Įkrovimas ir nuvažiuojamas atstumas


      Prie elektros veda daugybė kelių - įkrovimo galimybės

        Visų įkrovimo galimybių apžvalga.

        The image shows an angled front view of the Mercedes-Benz E-Class.

        Įkraunami hibridiniai automobiliai gali būti įkraunami prijungus prieš bet kokio buitinio kištukinio lizdo. Tačiau greitesnė alternatyva yra „Mercedes-Benz“ WallBox (pajungimo įkrovai dėžė). Ji leidžia transporto priemonei įgauti visą elektrinės ridos atsargą per trumpiausią laiką. Viešosios įkrovimo kolonėlės kelyje suteikia galimybę „papildyti“ elektros energijos atsargas.

        Elektra ir įprastai nuvažiuojamas atstumas

        The image shows the digital instrument cluster in the Mercedes-Benz GLE.

        Optimalus elektra ir įprastai nuvažiuojamo atstumo derinys pasiekiamas naudojant pažangią darbo režimo strategiją pagal maršrutą. Priklausomai nuo važiavimo situacijos, ji parenka elektrinę ar įprastą pavarą ir taip užtikrina didžiausią efektyvumą. Joje, be kita ko, atsižvelgiama į navigacijos ir eismo duomenis, taip pat į greičio apribojimus visame maršrute.

        Kas turi įtakos nuvažiuojamam atstumui?

        The image shows a side view of the Mercedes-Benz A-Class.

        Elektra nuvažiuojamas atstumas iki vidaus degimo variklio paleidimo priklauso nuo važiavimo charakteristikų, maršruto pobūdžio ir aplinkos sąlygų. Prognozuojamam važiavimui pasitelkiamas „Eco-Score“ indikatorius, radaro palaikoma rekuperacija ir riedėjimo bei inercijos funkcija. Papildoma įranga (pvz. klimato kontrolės sistema) taip pat turi įtakos nuvažiuojamam atstumui.

         

        *Pavaizduotas stulpelis nėra įtrauktas į Mercedes-Benz Wallbox įrenginio komplektaciją.

        krovimas su pajungimo įkrovai dėže ir naudojantis Mercedes me Charge paslauga.

        The image shows the Mercedes-Benz Wallbox.

        Pajungimo įkrovai dėžė Wallbox namams yra įkrovimo stotelė, užtikrinanti ypač greitą, saugų ir patogų įkrovimą namuose. O su Mercedes me Charge* gaunate prieigą prie daugelio viešųjų įkrovimo stotelių visoje Europoje, kurios yra, pavyzdžiui, prie prekybos centrų arba automobilių stovėjimo aikštelėse.

         

        * Mercedes me Charge paslauga Lietuvoje kolkas nėra prieinama.