EQ Power:

Prijungiamas hibridinis automobilis

iš Mercedes-Benz.

Naujas dinamiškumas, efektyvumas ir siekis visiems transporto priemonių segmentams.

Kodėl verta rinktis įkraunamą hibridinį automobilį?


Priežastys, dėl kurių verta rinktis įkraunamą hibridinį automobilį.

Kodėl verta rinktis įkraunamą hibridinį automobilį?


Priežastys, dėl kurių verta rinktis įkraunamą hibridinį automobilį.

Paprastai paaiškinta technologija


Taip veikia įkraunamas hibridinis automobilis.

Transmisijos komponentai: pažangioje sąveikoje su novatoriška technologija didesniam efektyvumui.

Paprastai paaiškinta technologija


Taip veikia įkraunamas hibridinis automobilis.

Transmisijos komponentai: pažangioje sąveikoje su novatoriška technologija didesniam efektyvumui.

Prijungiamo hibridinio automobilio įkrovimas

Iš esmės įkraunamas hibridinis automobilis gali būti įkraunamas prijungus prie bet kokio buitinio kištukinio lizdo. Tačiau akivaizdžiai greitesnė alternatyva yra Mercedes-Benz sieninis įrenginys.

Tokiu būdu transporto priemonė per trumpiausią laiką vėl įgauna visą elektrinį siekį. Kai esate ne namie, elektros į savo transporto priemonę galite „užsipilti“ ir naudodamiesi viešais įkrovimo įrenginiais.

Ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius
Ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius naudojamas kaip elektros energijos kaupiklis, kurį galima įkrauti prijungus prie išorinio elektros energijos šaltinio.

Šio tipo akumuliatorius pasižymi dideliu energijos tankiu bei ilgaamžiškumu, be to jam reikia santykinai nedaug vietos. Jis įkraunamas per įkrovimo lizdą šoninėje sienoje arba transporto priemonės galiniame buferyje.

Pavarų dėžė su elektros varikliu

Elektros variklis gali būti naudojamas ir kaip variklis, ir kaip generatorius. Variklio režimu jis veikia kaip pavara, priverstiniu tuščios eigos režimu ir stabdant elektros energija atgaunama ir naudojama ličio jonų akumuliatoriaus įkrovimui.

Elektros variklis gali užtikrinti maksimalų sukimo momentą jau važiavimo pradžioje ir užtikrina ypač galingą greitėjimą pajundant iš vietos. Labai efektyvus sukimo momento keitiklis siūlo įprastai didelį važiavimo pradžios komfortą hibridiniu važiavimo režimu.

Rekuperacinė stabdymo sistema
Rekuperacija – kinetinės energijos pavertimas elektros energija, kad būtų galima iš dalies atgauti stabdymo energiją esant priverstiniam tuščios eigos režimui.  

Ši energija gali būti tiekiama į ličio jonų bateriją, o vėliau vėl elektros variklio naudojama pavarai, o taip pat transporto priemonėje esantiems šalutiniams elektros vartotojams (pvz., klimato kontrolei).

Vidaus degimo variklis
Priklausomai nuo modelio, galingi benzininiai arba dyzeliniai varikliai derinami su įvairių galios lygių hibridiniais moduliais ir akumuliatoriais.

Vidaus degimo variklio galia pagal poreikį pakeičiama elektros variklio galia, taip suteikdama daugiau galios didinant greitį. Rezultatas - važiavimo galia, malonumas ir komfortas su sumažintomis sąnaudomis ir mažomis emisijomis, važiuojant nedidelius atstumus.

Efektyvumas ir sąnaudos


Didesnis siekis. Daugiau galios. Mažiau sąnaudų.

Efektyvumas ir sąnaudos


Didesnis siekis. Daugiau galios. Mažiau sąnaudų.

    Maksimalus lankstumas dėl elektrinės ir vidaus degimo variklio pavaros.

    Nuotraukoje parodytas Mercedes-Benz GLA iš priekio.

    EQ Power modelio stiprybė yra jos įvairiapusiškumas. Jis apjungia beveik begarsį ir elektrinį važiavimą vietiniais maršrutais be išmetamųjų teršalų miestuose ir vidaus degimo variklio lankstumą bei nepriklausomumą ilgose kelio atkarpose.

    Važiavimas vietiniais maršrutais be išmetamųjų teršalų.

    Nuotraukoje parodytas Mercedes-Benz CLA kupė viršus iš kampo.

    Įkraunamas (Plug-in) hibridinis automobilis yra svarbus etapas kelyje į važiavimą be išmetamųjų teršalų. Mercedes-Benz nuolat tobulina savo EQ Power modelius, siekdama didesnių elektrinių siekių, kad galėtų pasiūlyti kasdienių atstumų važiavimą be išmetamųjų teršalų visuose segmentuose.

    Išmani eksploatavimo strategija su rekuperacija.

    Nuotraukoje parodyta Mercedes-Benz B klasės transporto priemonės galinė dalis iš kampo.

    Išmani, darbo režimo strategija pagal maršrutą leidžia naudoti elektrinio važiavimo režimą apgalvotoms maršruto atkarpoms. Joje, be kita ko, atsižvelgiama į navigacijos duomenis, topografiją, greičio apribojimus ir eismo sąlygas visame maršrute. ECO asistentas padeda vairuotojui taupyti energiją.

    Sumažėjusios sąnaudos dėl tikslinio įkrovimo.

    Nuotraukoje parodyta Mercedes-Benz S klasės transporto priemonė iš šono.

    Dėl elektrinių naujųjų Mercedes-Benz įkraunamų hibridinių automobilių modelių siekių, važinėjant mieste galima naudoti tik elektros režimą ir tokiu būdu sumažinti sąnaudas. Kuo dažniau įkrausite transporto priemonę ir sąmoningai naudosite protingą eksploatacijos strategiją su rekuperacija, tuo didesnis bus Jūsų elektrinio važiavimo procentas, todėl Jūsų sąnaudos sumažės.

    Dyzelinis įkraunamas (Plug-in) hibridinis automobilis.

    Nuotraukoje iš arti rodomas Mercedes-Benz GLE 350 de modelio užrašas.

    Naujausia dyzelinio variklio technologija sujungta su naujausios kartos hibridine pavara. Vietinis judumas be išmetamųjų teršalų tampa emocine patirtimi, kartu su didesniu efektyvumu, puikiu važiavimo komfortu ir įspūdingu dyzelinio variklio siekiu. O su salono įkrovikliu įkrovimo galia padvigubėja.

    GLE 350 de 4MATIC: apskaičiuotas degalų sunaudojimas 1,2-1,1 l/100 km, apskaičiuota CO2 emisija 32-29 g/km, apskaičiuotas elektros sunaudojimas 26,5-25,4 kWh/100 km<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal oficialiai taikomus matavimo metodus. Tai – pagal pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (WLTP) nustatytos CO<sub>2</sub> vertės pagal įgyvendinimo reglamento Nr. 2017/1153/ES 2 straipsnio 1 punktą. Degalų sąnaudos buvo apskaičiuotos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos apskaičiuotos pagal Reglamento 692/2008/ES reikalavimus.</p>

    Komfortiška važiavimo dinamika


    Atėjo laikas naujoms patirtims: emocija ir intelektas.

    Komfortiška važiavimo dinamika


    Atėjo laikas naujoms patirtims: emocija ir intelektas.

      Dinamiško važiavimo patirtis.

      Nuotraukoje parodytas Mercedes-Benz C klasės transporto priemonės priekis iš kampo.

      Patirkite elektrinio važiavimo malonumą su žaibišku reakcijos laiku ir maksimaliu sukimo momentu nuo pirmo posūkio. Jūs išsyk priprasite prie šio naujo dinamiškumo ir jo tikrai nenorėsite atsisakyti. Vėliausiai tuomet, kai greitinant, tuo pat metu pajusite dviejų širdžių jėgą.

      Įprastas patikimumas.

      Nuotraukoje parodytas Mercedes-Benz A klasės transporto priemonės priekis iš kampo.

      Kaip mūsų įkraunamų hibridinių automobilių pavara, EQ Power sujungia geriausias dviejų pasaulių - vidaus degimo variklio ir elektrinės pavaros - savybes. Dėl išmanios techninių komponentų sąveikos kartu su Mercedes-Benz būdingu saugumu, visos transporto priemonės atitinka mūsų reikalavimus: arba tai, kas geriausia, arba nieko.

      Begarsis važiavimas naudojant elektrą.

      Nuotraukoje parodyta Mercedes-Benz A klasės sedano galinė dalis iš kampo.

      Mėgaukitės nauja važiavimo patirtimi su spontanišku, galingu greitėjimu ir beveik begarsiu važiavimu. Pradėkite dieną atsipalaidavęs, grynai elektriniu važiavimu be variklio skleidžiamo triukšmo.

      Standartinis išankstinis klimatizavimas kontroliuojamas per programėlę.

      Nuotraukoje pavaizduota išankstinio klimatizavimo vizualizacija programėlėje.

      Mėgaukitės savo poreikius atitinkančiu klimatu jau nuo pirmos sekundės, kai įlipsite į automobilį. Norėdami tai padaryti, nustatykite laiką ir temperatūrą vidaus patalpos orui ir, priklausomai nuo įrangos, sėdynių – per Mercedes me arba pagrindinį multimedijos įrenginį. Jei įkrausite tuo pačiu metu, akumuliatoriaus galia bus išlaikyta kelionės pradžiai.

      Mažiau stabdžių sistemos įsikišimo dėl išmanios rekuperacijos.

      Nuotraukoje parodytas energijos srauto atvaizdavimas Mercedes-Benz GLE media displėjuje.

      Kiekvieną kartą stabdydami Jūs šiek tiek padidinate elektrinį siekį. Priverstinės tuščios eigos arba stabdymo režimu kinetinė energija paverčiama elektros energija ir naudojama baterijai įkrauti (rekuperacija). Išmani eksploatavimo strategija padeda uždelsti tokiose eismo situacijose, kuriose reikalingas stabdymas sustiprinant rekuperaciją.

      Siekis ir įkrovimas


      Prie elektros veda daugybė kelių - įkrovimo galimybės.

      Siekis ir įkrovimas


      Prie elektros veda daugybė kelių - įkrovimo galimybės.

        Visų įkrovimo galimybių apžvalga.

        Nuotraukoje parodytas Mercedes-Benz E klasės transporto priemonės priekis iš kampo.

        Įkraunami hibridiniai automobiliai gali būti įkraunami prijungus prie bet kokio buitinio kištukinio lizdo. Kaip greitesnė alternatyva yra rekomenduojamas Mercedes-Benz sieninis įrenginys. Tokiu būdu transporto priemonė per trumpiausią laiką vėl įgauna visą elektrinį siekį. Viešieji įkrovimo įrenginiai kelyje suteikia galimybę „užsipilti“ elektros.

        Elektrinis ir įprastas siekis.

        Nuotraujoje pavaizduotas skaitmeninis Mercedes-Benz GLE kombinuotas prietaisų skydelis.

        Optimalus elektrinio ir įprastinio siekio derinys pasiekiamas naudojant pažangią darbo režimo strategiją pagal maršrutą. Priklausomai nuo važiavimo situacijos, ji pasirenka elektrinę ar įprastą pavarą ir taip užtikrina geriausią efektyvumą. Joje, be kita ko, atsižvelgiama į navigacijos ir eismo duomenis, taip pat nustatytą greitį visame maršrute.

        Įtakos siekiui.

        Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz C klasės transporto priemonės šonas.

        Eketrinis siekis iki vidaus degimo variklio paleidimo priklauso nuo važiavimo charakteristikų, trasos profilio ir aplinkos sąlygų. Prognozuojamam važiavimui pasitelkiamas Eco-Score indikatorius, radaro palaikoma rekuperacija ir riedėjimo iš inercijos funkcija. Šalutiniai elektros vartotojai (pvz. klimato kontrolė) taip pat turi įtakos siekiui.

        Įkrovimas nuo sieninio įrenginio ir Mercedes me Charge.

        Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz Wallbox Home.

        Sieninis įkrovimo įrenginys Wallbox namams yra įkrovimo stotelė, užtikrinanti ypač greitą, saugų ir patogų įkrovimą namuose. O su Mercedes me Charge gaunate prieigą prie daugelio viešųjų įkrovimo įrenginių visoje Europoje, kurios yra, pvz., prie prekybos centrų arba automobilių stovėjimo aikštelėse.

        Jūsų pirmasis virtualus bandomasis važiavimas.

        Nuotraukoje parodytas žemėlapio vaizdas maršruto planavimui Mercedes me programėlėje.

        Jūsų pirmasis virtualus bandomasis važiavimas.

        Remiantis bendru vidurkiu, skaičiuoklė apskaičiuos, kokį atstumą Jūs nuvažiuosite su transporto priemone, kurioje įrengta alternatyvi pavara. Norėdami modeliuoti savo kasdienes važiavimo charakteristikas, atsisiųskite nemokamą EQ Ready programėlę į savo išmanųjį telefoną dabar. Ji analizuoja Jūsų individualų mobilumo elgesį per ilgesnį laikotarpį ir atsižvelgia į Jūsų asmeninį važiavimo profilį.