Elektrocheminė kuro celė
"F-Cell".

Sužinokite daugiau apie alternatyvias pavaros technologijas.

Elektrinė pavara su elektrocheminiu kuro elementu


Supratimas apie elektrocheminę kuro celę „F-Cell“

Elektrinė pavara su elektrocheminiu kuro elementu


Kas tai yra „F-Cell“ elektrocheminis kuro elementas?

Šiuolaikinis elektrocheminio kuro elemento automobilis yra varomas elektros energija, kuri, naudojant elektrocheminius kuro elementus, yra išgaunama iš vandenilio. „Mercedes-Benz“ vandeniliu varomi automobiliai yra ateities transporto priemonės, kadangi jie neišskiria nei CO2 teršalų, nei vietinių emisijų.

GLC „F-CELL“ sujungia aplinką tausojančių elektrocheminių kuro elementų pavarą su papildoma ličio jonų baterija, kuri gali būti lengvai įkrauta naudojant prijungimo prie tinklo technologiją. Todėl ilgi atstumai ir trumpas degalų papildymo laikas šiems visureigiams - ne problema.

Mercedes-Benz pristato GLC F-CELL


Mercedes-Benz GLC F-CELL.

Mercedes-Benz pristato GLC F-CELL


Mercedes-Benz GLC F-CELL.

The new GLC F-CELL.
The new GLC F-CELL.

Su GLC „F-CELL“ Mercedes-Benz pristato kitą etapą kelyje į nulinės emisijos vairavimą. Naujausias Mercedes-Benz transporto priemonių šeimai priklausantis elektromobilio modelis elektrifikuotas dvigubai, nes pirmą kartą pasaulyje viename prijungiamame hibridiniame automobilyje sujungtos modernios elektrocheminio kuro elemento ir akumuliatoriaus technologijos: be vandenilio grynai elektrinį pamėgto visureigio variantą galima „papildyti“ elektra. Išmanus bendras akumuliatoriaus ir elektrocheminio kuro elemento darbas,
taip pat trumpas papildymo laikas GLC „F-CELL“ paverčia vien tik elektra važiuojančiu kompanionu kasdieniniam naudojimui ir ilgiems atstumams nuvažiuoti.

Vandenilio sunaudojimas mišriomis sąlygomis: 0,34 kg/100 km; CO2emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km; Elektros energijos sunaudojimas mišriomis sąlygomis: 13,7 kWh/100 km

* Matavimas atliktas dalyvaujant TÜV.

Elektrinė pavara su elektrocheminiu kuro elementu


Kaip pagaminame ateities degalus iš vandenilio?

Naudojant elektrocheminio kuro elemento ir akumuliatoriaus derinį užtikrinamas automobilio eksploatavimas neteršiant aplinkos, o degalų papildymas užtrunka vos kelias minutes. Sužinokite daugiau apie atskirus GLC F-CELL pavaros komponentus.

Elektrinė pavara su elektrocheminiu kuro elementu


Kaip pagaminame ateities degalus iš vandenilio?

Naudojant elektrocheminio kuro elemento ir akumuliatoriaus derinį užtikrinamas automobilio eksploatavimas neteršiant aplinkos, o degalų papildymas užtrunka vos kelias minutes. Sužinokite daugiau apie atskirus GLC F-CELL pavaros komponentus.

Įkrovimo lizdas

Ličio jonų akumuliatorių galima naudoti kaip papildomą energijos šaltinį ir įkrauti per galinio buferio dešinėje pusėje esantį išorinį įkrovimo lizdą, prijungiant prie įkrovimo įrenginio.

Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorius

Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatoriaus bruto talpa siekia 13,5 kWh ir šis akumuliatorius naudojamas su elektrocheminiu kuro elementu, kaip papildomas energijos šaltinis.

Išmaniai suderintas elektrocheminių kuro elementų ir akumuliatoriaus sistemos derinys užtikrina geriausią efektyvumą ir komfortą.

H2 pripildymo atvamzdis

Naudojant 700 bar bako technologiją GLC F-CELL bakas vandenilio degalinėje pripildomas per tris minutes.

Su pripildytu baku GLC F-CELL generuoja energiją, kurios pakanka iki 430 km[2] atstumui nuvažiuoti. F-CELL vairuotojas taip pat gali užsitikrinti iki 51 km[2] ridos atsargą naudodamas ličio jonų akumuliatoriaus energiją.

Vandenilio degalų bakai

Dviejuose, automobilio pagrinde įmontuotuose, anglies pluošto apvalkalu dengtuose bakuose, telpa apie 4,4 kg vandenilio.

Naudojant pasaulinį standartą atitinkančią 700 bar bako pripildymo technologiją vandenilio į baką pripildoma vos per tris minutes. Todėl degalų papildymo procesas laiko aspektu nesiskiria nuo degalų pylimo į automobilį su vidaus degimo varikliu.

Elektrocheminių kuro elementų pavaros sistema

Energija iš elektrocheminio kuro elemento: paprastas principas ir maksimalus poveikio laipsnis.

Mercedes-Benz GLC F-CELL prijungiamame hibridiniame automobilyje pirmą kartą elektrocheminis kuro elementas derinamas su akumuliatoriaus technologija.

GLC F-CELL: vandenilio sąnaudos mišriomis sąlygomis: 0,91 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km; elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 18 kWh/100 km.(2)