EQ ir EQ Power modeliai.

Atraskite elektrifikuotas Mercedes-Benz transporto priemones.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 22,2 kWh/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km. Preliminarūs duomenys.(1)

Vien tik elektra varomi modeliai


Dinamiškas, beveik neskleidžiantis triukšmo ir neteršiantis aplinkos.

Vien tik elektra varomi modeliai


Dinamiškas, beveik neskleidžiantis triukšmo ir neteršiantis aplinkos.

EQC 400 4MATIC.

Mercedes tarp elektromobilių.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz EQC priekis, įstrižai.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 22,2 kWh/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km. Preliminarūs duomenys.[1]

EQC 400 4MATIC.

Mercedes tarp elektromobilių.

Išpildo didelius lūkesčius: pirmasis vien tik elektros akumuliatoriumi varomas EQ automobilis sužavi ne tik saugumu ir komfortu, bet taip pat džiugina dinamiškumu, nes turi du elektros variklius – ant priekinės ir galinės ašies. Mercedes me siūlo daug paslaugų, susijusių su elektromobilio valdymu ir sklandžiu naudojimu.

Prijungiamojo hibridinio automobilio modeliai


Puikus elektros ir vidaus degimo variklio derinys.

Prijungiamojo hibridinio automobilio modeliai


Puikus elektros ir vidaus degimo variklio derinys.

S klasės sedanas su EQ Power.

S klasė prijungiamas hibridinis automobilis.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz S 560 e šonas.

S 560 e: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 2,6-2,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 59-57 g/km, elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 20,2-20,0 kWh/100 km[2]

S klasės sedanas su EQ Power.

S klasė prijungiamas hibridinis automobilis.

S klasė vėl tapo kelrodžiu: Mercedes-Benz S 560 – tai pirmasis mūsų modelis, kuriame debiutuoja visi naujausios prijungiamo hibridinio automobilio kartos komponentai.

S 560 automobilyje įdiegta naujausia 3-čiosios kartos prijungiamo hibridinio automobilio technologija. Naudojant naujus ir patobulintus komponentus 50 km padidėjo vien tik elektra varomo automobilio ridos atsarga ir bendroji galia.

E klasės sedanas su EQ Power.

Moderniausias Mercedes-Benz dyzelinis variklis – pirmą kartą prijungiamame hibridiniame automobilyje.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz E 300 de sedanas.

E 300 de sedanas: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 1,6 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 41 g/km, elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 18,7 kWh/100 km.[2]

E klasės sedanas su EQ Power.

Moderniausias Mercedes-Benz dyzelinis variklis – pirmą kartą prijungiamame hibridiniame automobilyje.

Naujasis E 300 de – tai automobilis, kuriame geriausiai realizuojamos naujosios Mercedes-Benz prijungiamo hibridinio automobilio technologijos. Trečioji prijungiamo hibridinio automobilio technologijos karta atspindi naujausią automobilių pramonės lygį, kuris jus nustebins.

Važiuodami E 300 de automobiliu neteršite miesto ir važiuodami ilgus atstumus mėgausitės jau įprastu E klasės automobiliuose lengvumu.

E klasės universalas su EQ Power.

Moderniausias Mercedes-Benz dyzelinis variklis – pirmą kartą prijungiamame hibridiniame automobilyje.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz E 300 de T modelis.

E 300 de universalas: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 1,6 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 44 g/km, elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 19,7 kWh/100 km.[2]

E klasės universalas su EQ Power.

Moderniausias Mercedes-Benz dyzelinis variklis – pirmą kartą prijungiamame hibridiniame automobilyje.

Naujasis E 300 de – tai automobilis, kuriame geriausiai realizuojamos naujosios Mercedes-Benz prijungiamo hibridinio automobilio technologijos. Trečioji prijungiamo hibridinio automobilio technologijos karta atspindi naujausią automobilių pramonės lygį, kuris jus nustebins.

Važiuodami su savo šeima E 300 de universalu neteršite miesto ir per ilgas atostogų keliones kartu mėgausitės išmaniai ir įvairiapusiškai naudojamos erdvės galimybėmis.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 22,2 kWh/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km. Preliminarūs duomenys.<p>Informacija apie energijos sąnaudas, CO2 taršą ir siekį yra preliminari ir ją nustato techninė paslauga. EB tipo patvirtinimo ir atitikties patvirtinimo su oficialiomis vertėmis dar nėra. Galimi neatitikimai tarp duomenų ir oficialių verčių.</p>

S 560 e: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 2,6-2,5 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 59-57 g/km, elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 20,2-20,0 kWh/100 km.<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal atitinkamus dokumentuose nurodytus matavimo metodus. Jos atitinka šiuo metu galiojančio Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų parametro NEFZ-CO2 vertės 2 pagal 1 dalį (direktyva 2017/1153/ES). Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos buvo apskaičiuotos remiantis Reglamentu 692/2008/EB.</p>

E 300 de sedanas: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 1,6 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 41 g/km, elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 18,7 kWh/100 km.<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal atitinkamus dokumentuose nurodytus matavimo metodus. Jos atitinka šiuo metu galiojančio Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų parametro NEFZ-CO2 vertės 2 pagal 1 dalį (direktyva 2017/1153/ES). Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos buvo apskaičiuotos remiantis Reglamentu 692/2008/EB.</p>

E 300 de T modelis: degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 1,6 l/100 km, CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 44 g/km, elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 19,7 kWh/100 km.<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal atitinkamus dokumentuose nurodytus matavimo metodus. Jos atitinka šiuo metu galiojančio Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų parametro NEFZ-CO2 vertės 2 pagal 1 dalį (direktyva 2017/1153/ES). Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos buvo apskaičiuotos remiantis Reglamentu 692/2008/EB.</p>