Veikimo režimai.

Sužinokite daugiau apie alternatyvias pavaros rūšis.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 22,2 kWh/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km. Preliminarūs duomenys.(1)

Elektrinė pavara


Elektros naudojimas be jokių kompromisų – su naujuoju EQC.

Elektrinis mobilumas – tai jokių vietinių emisijų, praktiškai begarsis važiavimas ir neįprastai geras reakcijos laikas. Rezultatas: visiškai naujas važiavimo pojūtis.

Elektrinė pavara


Elektros naudojimas be jokių kompromisų – su naujuoju EQC.

Elektrinis mobilumas – tai jokių vietinių emisijų, praktiškai begarsis važiavimas ir neįprastai geras reakcijos laikas. Rezultatas: visiškai naujas važiavimo pojūtis.

Nuotraukoje pavaizduotas Mercedes-Benz EQC elektrinės transmisijos veikimas.
Peržiūrėti iš naujo

Elektrinė pavara


Atraskite vien tik elektra varomos pavaros komponentus.

Elektrinė pavara


Atraskite vien tik elektra varomos pavaros komponentus.

Įkrovimo sistema

Naudojant išmaniąją įkrovimo sistemą akumuliatorių galima įkrauti visais populiariausiais būdais. Tai – namuose įrengti kištukiniai lizdai, sieniniai įkrovimo įrenginiai Wallbox, kintamosios srovės įkrovimo stotelės (AC) ir greito įkrovimo stotelės (DC).

Salone esantis įkrovimo įtaisas yra stacionariai įmontuotas transporto priemonėje ir valdo įkrovimo procesą per viešąjį elektros tiekimo tinklą. Šis įtaisas paverčia kintamąją srovę (AC) nuolatine srove (DC). Įkrauti galima ne tik prijungus prie įprasto kintamosios srovės elektros tinklo (AC), tačiau taip pat ir prijungus prie nuolatinės srovės (DC) įkrovimo įrenginių (greito įkrovimo įrenginių).

Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorius

Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorius yra pagrindinis elektrinės pavaros energijos kaupiklis. Ridos atsarga ir variklio galia tiesiogiai priklauso nuo akumuliatoriaus savybių.

Akumuliatorius įkraunamas išoriškai prijungus prie elektros srovės tinklo. Be to, energija regeneruojama vykstant rekuperacijos procesui, kai stabdoma ir automobiliui riedant dėl inercijos. Akumuliatorius yra sumontuotas apatinėje automobilio dalyje siekiant užtikrinti geresnę dinamiką ir mažesnį bendrąjį automobilio svorio centrą.

Elektros variklis

Ant priekinės ir galinės ašies sumontuoti elektros varikliai paverčia aukštos įtampos akumuliatoriaus tiekiamą elektros energiją mechanine energija, su kuria jau nuo pirmo apsisukimo užtikrinama įspūdinga trauka.

Srovės sąnaudoms mažinti ir geresnei dinamikai užtikrinti traukos jėgos efektyviai paskirstomos priekinei ir galinei ašiai.

Rekuperacinė stabdymo sistema

Didesnė ridos atsarga: didžiausias sąnaudų mažinimo potencialas slypi galimybėje optimizuoti energijos atsinaujinimą (rekuperaciją) vykstant įsibėgėjimui ir stabdymui.

Šis procesas vyksta išmaniai ir atsižvelgiant į naudingumo koeficiento optimizavimą paskirstant stabdymo momentą. Nuspaudus stabdžio pedalą, galios tiekimą perima elektrinis variklis, kuris veikia kaip generatorius. Papildomai galite reguliuoti rekuperacijos proceso našumo pakopas ant vairo esančiomis pavarų perjungimo svirtelėmis.

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 22,2 kWh/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km. Preliminarūs duomenys.[1]

Prijungiamo hibridinio automobilio pavara


EQ Power: puikus elektros ir vidaus degimo variklio derinys.

Sužinokite daugiau apie atskirus prijungiamo hibridinio automobilio pavaros komponentus ir patirkite mūsų EQ Power modeliuose, kaip veikia ši pavara.

Prijungiamo hibridinio automobilio pavara


EQ Power: puikus elektros ir vidaus degimo variklio derinys.

Sužinokite daugiau apie atskirus prijungiamo hibridinio automobilio pavaros komponentus ir patirkite mūsų EQ Power modeliuose, kaip veikia ši pavara.

Mercedes-Benz EQ Power: prijungiamo hibridinio automobilio pavara.

Įkrovimo lizdas

Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorių galima įkrauti ne tik vykstant rekuperacijos procesui, bet taip pat ir naudojant išorėje esantį įkrovimo lizdą galiniame buferyje.

Dėl išmaniosios įkrovimo sistemos galite pakrauti akumuliatorių prijungę prie sieninio įkrovimo įrenginio Wallbox, naudodami įprastą kištukinį lizdą arba prijungę prie viešojo įkrovimo įrenginio.

Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorius

Automobiliu su galinėje automobilio dalyje įmontuotu aukštos įtampos ličio jonų akumuliatoriumi važiuoti, pvz., mieste, galima naudojant vien tik elektros energiją.

Akumuliatorių galima įkrauti iš išorės prijungiant, pvz., prie sieninio įkrovimo įrenginio Wallbox ir važiavimo metu vykstant rekuperacijai bei veikiant vidaus degimo varikliui.

Hibridinė pavarų dėžė su elektros varikliu.

Hibridinėje serijinės 9 pavarų automatinės dėžės 9G-TRONIC priekinėje dalyje įmontuotas elektrinis variklis bei papildoma atjungimo jungtis tarp vidaus degimo variklio ir elektrinio variklio.

Vidaus degimo variklis

Priklausomai nuo modelio, naudojami keturių arba šešių cilindrų vidaus degimo arba dyzeliniai varikliai su hibridiniais moduliais ir skirtingų galios lygių akumuliatoriais.

Vidaus degimo variklio galia pagal poreikį pakeičiama elektrinio variklio galia, taip suteikdama daugiau galios didinant greitį. Važiavimo galia, patogumas ir komfortas – viename patogiame modelyje su mažesnėmis sąnaudomis ir mažomis emisijomis.

Rekuperacinė stabdymo sistema

Didesnė ridos atsarga: didžiausias sąnaudų mažinimo potencialas slypi galimybėje optimizuoti energijos atsinaujinimą (rekuperaciją) vykstant įsibėgėjimui ir stabdymui.

Šis procesas vyksta išmaniai ir atsižvelgiant į naudingumo koeficiento optimizavimą paskirstant stabdymo momentą. Nuspaudus stabdžio pedalą, galios tiekimą perima elektrinis variklis, kuris veikia kaip generatorius.

E 300 de (sedanas): degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 1,6 l/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 41 g/km; elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 18,7 kWh/100 km.(2)

Elektrinė pavara su elektrocheminiu kuro elementu


Kaip pagaminame ateities degalus iš vandenilio?

Naudojant elektrocheminio kuro elemento ir akumuliatoriaus derinį užtikrinamas automobilio eksploatavimas neteršiant aplinkos, o degalų papildymas užtrunka vos kelias minutes. Sužinokite daugiau apie atskirus GLC F-CELL pavaros komponentus.

Elektrinė pavara su elektrocheminiu kuro elementu


Kaip pagaminame ateities degalus iš vandenilio?

Naudojant elektrocheminio kuro elemento ir akumuliatoriaus derinį užtikrinamas automobilio eksploatavimas neteršiant aplinkos, o degalų papildymas užtrunka vos kelias minutes. Sužinokite daugiau apie atskirus GLC F-CELL pavaros komponentus.

Įkrovimo lizdas

Ličio jonų akumuliatorių galima naudoti kaip papildomą energijos šaltinį ir įkrauti per galinio buferio dešinėje pusėje esantį išorinį įkrovimo lizdą, prijungiant prie įkrovimo įrenginio.

Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorius

Aukštos įtampos ličio jonų akumuliatoriaus bruto talpa siekia 13,5 kWh ir šis akumuliatorius naudojamas su elektrocheminiu kuro elementu, kaip papildomas energijos šaltinis.

Išmaniai suderintas elektrocheminių kuro elementų ir akumuliatoriaus sistemos derinys užtikrina geriausią efektyvumą ir komfortą.

H2 pripildymo atvamzdis

Naudojant 700 bar bako technologiją GLC F-CELL bakas vandenilio degalinėje pripildomas per tris minutes.

Su pripildytu baku GLC F-CELL generuoja energiją, kurios pakanka iki 430 km[2] atstumui nuvažiuoti. F-CELL vairuotojas taip pat gali užsitikrinti iki 51 km[2] ridos atsargą naudodamas ličio jonų akumuliatoriaus energiją.

Vandenilio degalų bakai

Dviejuose, automobilio pagrinde įmontuotuose, anglies pluošto apvalkalu dengtuose bakuose, telpa apie 4,4 kg vandenilio.

Naudojant pasaulinį standartą atitinkančią 700 bar bako pripildymo technologiją vandenilio į baką pripildoma vos per tris minutes. Todėl degalų papildymo procesas laiko aspektu nesiskiria nuo degalų pylimo į automobilį su vidaus degimo varikliu.

Elektrocheminių kuro elementų pavaros sistema

Energija iš elektrocheminio kuro elemento: paprastas principas ir maksimalus poveikio laipsnis.

Mercedes-Benz GLC F-CELL prijungiamame hibridiniame automobilyje pirmą kartą elektrocheminis kuro elementas derinamas su akumuliatoriaus technologija.

GLC F-CELL: vandenilio sąnaudos mišriomis sąlygomis: 0,34 kg/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km; elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 13,7 kWh/100 km.(2)

EQC 400 4MATIC: elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 22,2 kWh/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km. Preliminarūs duomenys.<p>Informacija apie energijos sąnaudas, CO2 taršą ir siekį yra preliminari ir ją nustato techninė paslauga. EB tipo patvirtinimo ir atitikties patvirtinimo su oficialiomis vertėmis dar nėra. Galimi neatitikimai tarp duomenų ir oficialių verčių.</p>

E 300 de (sedanas): degalų sąnaudos mišriomis sąlygomis: 1,6 l/100 km[1]; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 41 g/km[1]; elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 18,7 kWh/100 km.<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal atitinkamus dokumentuose nurodytus matavimo metodus. Jos atitinka šiuo metu galiojančio Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų parametro NEFZ-CO2 vertės 2 pagal 1 dalį (direktyva 2017/1153/ES). Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos buvo apskaičiuotos remiantis Reglamentu 692/2008/EB.</p>

GLC F-CELL: vandenilio sąnaudos mišriomis sąlygomis: 0,34 kg/100 km; CO2 emisija mišriomis sąlygomis: 0 g/km; elektros energijos sąnaudos mišriomis sąlygomis: 13,7 kWh/100 km.<p>Pateiktos vertės nustatytos pagal atitinkamus dokumentuose nurodytus matavimo metodus. Jos atitinka šiuo metu galiojančio Reglamento dėl lengvųjų automobilių energijos vartojimo charakteristikų parametro NEFZ-CO2 vertės 2 pagal 1 dalį (direktyva 2017/1153/ES). Degalų sąnaudos skaičiuojamos pagal šias vertes. Elektros energijos sąnaudos buvo apskaičiuotos remiantis Reglamentu 692/2008/EB.</p>