Mercedes me

Mercedes me siūlo inovacines paslaugas visose klientų aptarnavimo srityse, praturtindama mobilų žmonių gyvenimo būdą keletu būdų.

Mercedes me connect – galėsite būti prisijungę prie savo automobilio bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje.
Mercedes me assist – asmeniniai aptarnavimo pasiūlymai Mercedes-Benz klientui. Galėsite patogiai rezervuotis aptarnavimo laiką internete, o po apsilankymo dirbtuvėse Jums bus prieinama skaitmeninė aptarnavimo knygelė.
Mercedes me inspire – sudaro galimybę gauti vidaus informaciją apie dėmesio vertą Mercedes-Benz pasaulį. Patrauklios idėjos, naujoviški projektai ir pasiūlymai tokiose srityse kaip renginiai, kelionės, gyvenimo būdas ir daug kas kita.

    Mercedes me mobilioji programėlė

    Mercedes me connect paslaugos

    Standartinės paslaugos

    Standartinės Mercedes me connect paslaugos yra glaudžiai susijusios su automobiliu ir užtikrina aukštesnį saugumo ir paslaugų lygį. Dėl veiksmingos diagnostikos galima nustatyti, kurios esminės automobilio dalys yra nusidėvėjusios, ir perduoti atitinkamą informaciją Mercedes-Benz įgaliotosioms atstovybėms. Nepriklausomai nuo to, Jūs būsite laiku informuotas apie einamųjų priežiūros darbų artėjimą ir Jums bus atsiųstas individualus pasiūlymas dėl jų. Nelaimės atveju pagalbą gausite greitai ir automatiškai.

    - - -

    Priežiūros administravimas: nustato artimiausių priežiūros darbų laiką. Visa esminė informacija perduodama Mercedes-Benz įgaliotajai atstovybei, kuri jos pagrindu parengia konkretų ir individualų kainų pasiūlymą.

    Pagalba avarijos atveju: pagalbos klientams centras teikia Jums paramą tvarkantis su avarijos pasekmėmis, pavyzdžiui, suorganizuoja automobilio nugabenimą į Mercedes-Benz įgaliotąją atstovybę.

    Gedimo administravimas: galėsite greitai ir paprastai, naudodamiesi automobilio telefonų knygos meniu įrašais, išsikviesti pagalbą. Visa dalykinė informacija apie automobilį persiunčiama į pagalbos klientams centrą.

    Telediagnostika: automobilis nustato esminių diagnozuoti leidžiančių dalių nusidėvėjimą. Ataskaita automatiškai nusiunčiama į Mercedes-Benz įgaliotąją atstovybę, kuri susisiekia su Jumis naudodamasi pasirinktąja ryšio palaikymo priemone.

    Nuotolinė automobilio diagnostika: Mercedes-Benz įgaliotoji atstovybė gali pasiimti informaciją apie automobilį. Perduodamieji duomenys padeda efektyviau planuoti laiką, kada automobilis turi būti dirbtuvėse, o tai savo ruožtu reiškia Jums optimalią patirtį. Be to, pagalbos klientams centras gali Jūsų prašymu patikrinti automobilio būklę.

      Automobilio parametrų nustatymas

      Šildymo stovint ir ventiliacijos programavimas – prieš sėsdami į automobilį pasirūpinkite patinkančiu mikroklimatu salone.
      Visą dieną praleidote paplūdimyje, o automobilis stovėjo spiginančioje saulėje? Elektrinių automobilių ir hibridinių Plug-In transporto priemonių atveju galite naudodamiesi taikomąja programėle įjungti išankstinį klimato parengimą, kad automobilyje būtų pasiekta jums patinkanti temperatūra.

      Durų atrakinimas ir užrakinimas nuotoliniu valdymu – būdami kelyje, visada galėsite viską tiksliai žinoti.
      Atvykę į patį poilsio rojų klausiate savęs, ar vis dėlto užrakinote automobilio duris? Net jei neužrakinote, visur pasaulyje galėsite tai padaryti naudodamiesi savo išmaniuoju telefonu, planšetiniu arba staliniu kompiuteriu. Ir jei užrakinote automobilį, o pats likote lauke be rakto, arba jei bendrakeleiviai ateitų prie automobilio anksčiau už Jus, galėsite patogiai atrakinti duris naudodamiesi programėle.

      Nuotolinė užklausa apie automobilio būklę – kad žinotumėte, ką reikia padaryti.
      Laukia poilsis, tačiau prieš išvažiuodami ilsėtis norėtumėte įsitikinti, kad Jūsų Mercedesui viskas gerai? Tiesiog paklauskite savo išmaniojo telefono. Esminius duomenis, tokius kaip bako pilnumo lygį arba dar galimą nuvažiuoti atstumą hibridinių transporto priemonių atveju, padangų slėgį, stiklo valymo skysčio lygį, stabdžių balnelių irstabdžių skysčio būklę, galima pamatyti rodomus tiesiog išmaniojo telefono, planšetinio arba stalinio kompiuterio ekrane. Taigi visada žinosite.

      Susipažinimas su Plug-In hibridinių automobilių pakrovimo nustatymais ir išankstinio kondicionavimo programavimas.

        Automobilio sekimo programėlė

        Skaitmeninis automobilio raktas

        In-Car Office – Jūsų darbo vieta automobilyje

        Mercedes-Benz pagalbos nelaimėje pokalbių sistema

        Jūsų integruotieji pagalbos nelaimėje pokalbių punktai.

        Avarijos atveju, kai saugos pagalvė arba saugos diržų išankstinio įtempimo įtaisas aktyvuoja automobilyje avarijos daviklius, vykdomas automatinis pagalbos nelaimėje pokalbis. Jūsų automobilio keitimosi duomenimis modulis Jus automatiškai sujungia su Mercedes-Benz pagalbos nelaimėje centru. Tuo metu, be tikslios Jūsų buvimo vietos, sistema perduoda dar ir automobilyje esančių asmenų skaičių ir informaciją apie Jūsų automobilio būklę. Rimtais atvejais kvietimo į pagalbą duomenys iškart perduodami viešajai Europos gelbėjimo tarnybai, kad ji galėtų kaip galima greičiau imtis reikiamų gelbėjimo priemonių ir veiksmų.

        Mercedes-Benz pagalbos nelaimėje pokalbių sistema būna jau aktyvuota perduodant automobilį klientui.

        Pranašumų apžvalga:

        • Kiek galima greičiau imamasi gelbėjimo priemonių ir veiksmų.
        • Pagalbos nelaimėje pokalbis automatiškai vykdymas suveikus saugos pagalvei arba saugos diržo išankstinio įtempimo įtaisui.
        • Rankinis sujungimas SOS mygtuku.
        • Pagalbos nelaimėje pokalbis vykdomas nepriklausomai nuo Jūsų mobiliojo telefono parengties veikti.

        Aptarnavimo laiko rezervavimas tinkle

        • Rezervuoti aptarnavimo laiką dabar paprasčiau negu bet kada anksčiau.
        • Kai ateis laikas skirti šiek tiek dėmesio automobiliui, Mercedes-Benz elektroninis rezervavimo blankas sudarys galimybę užsiimti aptarnavimo laiką vos per kelias minutes, jei naudositės parankiu ir patogiu, tinklu pagrįstu rezervavimu.

        Rekomenduojamas puslapis